Matematik

Bestået eller ej?

15. juni 2016 af hvadmener (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej jeg har et hurtigt sprøgsmål. jeg har fået 00 i min mundtlige eksamen, og mit standpunkt siger 02 / 02 i hhv. skriftligt og mundtligt, dvs at samlet ligger snittet i mat vel under 02, dvs, ikke bestået.

Hvad har det af betydning for mig, og hvad kan jeg evt gøre ved det?

Brugbart svar (2)

Svar #1
15. juni 2016 af jegbrugerstudieportalen1 (Slettet)

Det betyder at du har dumpet. Der er ikke meget at gøre, da det ikke kan ændres.

Kom igen.

Brugbart svar (1)

Svar #2
15. juni 2016 af yase0112 (Slettet)

Nu ved jeg ikke om du går på gym eller i 9, eller noget helt tredje.

Men hvis du er så heldig, at du går i 9.klasse, så kunne du jo tage 10.klasse.

Så har det nemlig ingen betydning. I 10. klasse, skal du nemlig tage prøverne igen, så kan det være, at du er blevet bedre.

Svar #3
15. juni 2016 af hvadmener (Slettet)

Går i 2.G, er der intet at gøre? kan man evt tage kursus eller noget?

Brugbart svar (0)

Svar #4
15. juni 2016 af Parneystinson (Slettet)

Du kan hæve matematik til A-niveau i 3.g, hvis det er nødvendigt for dig at have bestået matematik. 

Brugbart svar (0)

Svar #5

Det du kan gøre lige nu, er bare øve, øve og øve. 

Få snakket med din lærer, find ud af hvorfor du får sådanne karakterer, og find ud af hvad du ikke er så god til.

Derefter kan du som #4 hæve matematik til A-niveau til 3g, også virkelig tage dig sammen, til at bestå.

Held og lykke herfra! :)

Brugbart svar (0)

Svar #6

Du kan sikkert også få noget hjælp. Søg på netttet, eller spørg din lærer. Det kan være, at du kan få noget privatundervisning? 

Brugbart svar (0)

Svar #7
15. juni 2016 af JulieW99

Du er lidt på spanden. Du kan hæve faget i 3.g, andet kan du ikke gøre. Ellers kommer faget til at være dumpet. Derudover vil jeg anbefale dig at få en pokkers masse hjælp, hvis du beslutter dig for at opgradere faget.

- - -

Vh Julie

Skriv et svar til: Bestået eller ej?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.