Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18781 til 18800 af 77388
-
Hvad sker der ved deformation af metaller?
ForumindlægHjææælp Jeg kan ikke finde noget om deformation af metaller, er der nogle der kan hjælpe det HASTER.... Tak på forhånd :)) -
Dimensioner af en kegle
ForumindlægHej, jeg har problemer med at løse denne opgave. Jeg har isoleret h, hvor V er 500, men herfra sidder jeg fast. -
Idéer til produkt!
ForumindlægHej folkens Jeg har projektopgave, og har ikke nogen idé til et produkt... Vores emne er: Krav og forventninger til unge Og vores problemstilling er: Hvilke krav og forventninger bliver unge stillet overfor, og hvordan har de ændret sig gennem tiden? Hvem stiller dem, og hvilke konsekvenser ha... -
Edgar wird mich holen
ForumindlægHar glemt min bog i skolen og skal lave et resume af den tekst i alles klapt nogle der kan hjælpe? :) -
EU
ForumindlægHej Jeg har om EU, og skal fremlægge på mandag. Jeg ville utroligt gerne lave en udnersøgelse på lidt højere plan, så hvis i har tid og lyst, så lyder spørgsålet til rundspørgelsen: Hvad mener du EU er og står for? Tak for hjælpen på forhånd =) -
Skønlitterært værk?
ForumindlægHej folkens.I sommerferien skal jeg læse et skønlitterært værk efter eget valg. Jeg har tænkt på Barndommens Gade. Jeg har aldrig læst den, men den lyder på mange måder banebrydende i forhold til kvindelitteraturen - ligeledes må den vel betragtes som en socialrealistisk erindringsroman med en fo... -
HF
ForumindlægHej jeg skal til at søge om optagelsesprøve til en HF, jeg har lige fået tjekket optagelse.dk jeg så en hvid firkant der står således:"Eleven har fået bevilget personlig støtte i overgangen" hvad skal det betyde jeg har ingen hjælp fået?? håber på et svar får er ret nervøs lige nu -
molekyler
Forumindlæghej .. er det bare mig el. synes I også at det er svært at bygge molekylesæt? jeg kan ikke rigtig få det til at hænge sammen og jeg skal til fysikeksamen om 2 dage. og eg kan risikere at jeg skal bygge noget med molekyler.. nogen som kan forklare hvordan det er så "let" ? lullu -
Fotosyntese (haster)
ForumindlægEr der nogen der kort kan forklare mig om respiration?? -
Ondskab! Hvorfor?
ForumindlægHej, hvad er det der får en til at gøre noget ondt? I Irak under krigen: her blev irakiske fanger mishandlet af amerikanske soldater og militærpoliti. Soldaterne var kommet til Irak for at bekæmpe ondskab. Hvordan kunne disse soldater så finde på selv at opføre sig sådan? Er de onde? Eller får s... -
en tysk sætning
Forumindlæg"jeg havde ingen idé om hvor jeg ville hen i praktik hen." Ich hatte keine blasse Ahnung über wo ich wollte im Praktikum gehen. er det oversat rigtigt? eventuelle grammatik fejl.. -
Projektopgave hjælp
ForumindlægHej. Min gruppe har valgt at vi skal have autisme som underemne til "når livet går i sort". Vi skal derfor have to fag som skal inkluderes. Vi har valgt samfundsfag, med hvilke problemer der kan være i samfundet og det med inklusion. Vi mangler det andet fag. Men hvad kan det være? -
lille gennemgang..
ForumindlægJeg har brug for nogle til at finde de værste fejl med køn og ordstilling osv, i følgende.. Dennis ist Steffis Klassenkamerad, und er haben nicht ein Lehrstelle bekommt, obwohl er acht Bewerbungen als Tischler oder Maler geschrieben hat. In 9d hatte Dennis ein Praktikum in einer Tischlerei absol... -
lektie hjealp ( bytte handel)
Forumindlægsoeger efter hjaelp i fagene engelsk og dansk. Jeg soeger primat hjaelp til den skr. i begge fag, men lidt mundtligt i ny og nae vil ikke skade. vil benytte lejligheden til, at anoncerre at jeg kan tilbyde lektie hjaelp den anden vej i mat fra c-b. Fik 10 10 saa.. det ville vaere rart hvis jeg ku... -
Karakterforslag til engelskstil
ForumindlægHej allesammen:) Jeg er lige blevet færdig med at skrive min engelsk stil. Jeg ønsker at der en der ville læse den igenem og give et karaterforslag, og hvad der gør at i giver den karakter. Jeg ønsker også en kort beskrivelse af hvad jeg kunne gøre bedre i den. ------------------------------- ... -
Sidste Skoledag (:
ForumindlægHeej Alle Sammen. Jeg sidder lige her og tænker på sidste skoledag, som for mig er d. 4 Juni. Men på vores skole er det en tradition at klæde sig ud. Men jeg har virkelig ingen idé om hvad jeg skal være. Det skal helst være noget som ikke koster eller kræver for meget. Så jeg tænkte at i enten ... -
Praktik
ForumindlægHey alle der ude:) Jeg går i 9.klasse og skal på praktik snart:-) De første tre dage skal jeg på et apotek. - De sidste to dage, ved jeg ikke hvor jeg skal hen. Har I nogle ideer? Det skal helst ikke være tøjbutikker;) Tak. -
sandsynlighed
Forumindlæghey. i en pose ligger 20 kugler: 10 blå, 5 røde, 4 grønne og en hvid. hvis 2 kugler udtages, hvad er så chancen for at det er : 2 blå, 2 grønne, 1 rød og hvid??? hvordan regner man sådan noget ud. ??? -
Praktikplads
ForumindlægHej. Så skal jeg endelig snart til praktik, og jeg skal give besked om mindre en 2 uger. Men jeg er usikker på, hvor jeg vil have pladsen? Har i nogen råd, eller gode erfaringer om nogen steder, hehe :) ? Hlsen Louise. -
nulpunkt?
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med lige at bestemme nulpunkterne for formlen f(x) =1/6x^3 -2x^2 +6x -1
