Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 18801 til 18820 af 34369
  • Hjælp til bevis

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der har beviset for at l a x b l er arealet af et paralellogram? Håber I kan hjælpe, for ville gerne bruge det til matematik mundtlig eksamen.
  • Solens energiproduktion

    Forumindlæg
    Hej ... Jeg skal til eksamen i fysik imorgen og har fået følgende emne: Solen og Planetsystemet. Jeg skal forklare om Solens energiproduktion... er der nogen der kan hjælpe?hvad kan jeg forklare om? Tak på forhånd! :)
  • Hjælp til produkt

    Forumindlæg
    Jeg har trukket samfundsfag til eksamen og jeg vil gerne have flere ideer til et produkt, mit overemne er FN og mir underemne er FN fredstyrker på Cypern. Håber i kan hjælpe :)
  • Arv og miljø

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder mit i en biologi eksamen, ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig. hvad er arvelige og miljømæssige faktorer hos mennesket ? og hvordan finder man ud af om et individ har et vigende gen i sit DNA ? please hjælp mig !
  • Hjælp, er gået i stå...

    Forumindlæg
    Jeg er gået i stå med min forberedelse til tysk eksamen om nachkriegsliteratur. Er der nogen som har nogle inputs til teksten die rote katze eller noget analyse?
  • dipolmoment

    Forumindlæg
    Hejsa, Håber nogen vil hjælpe mig. Jeg læser til eksamen i kemi på universitetet, og har altså ikke helt forstået hvornår et molekyle har et dipolmoment, er der nogen der kan forklare mig det? På forhånd tak ;-)
  • Hjælp - Haster

    Forumindlæg
    Hey har brug for hjælp, nogle der ved hvor jeg kan finde en eksamens opgave fra 2005 i engelsk som er elektronisk og handler om high school safety? desperat brug for hjælp.. haster..
  • menneskets arvemateriale

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og arbejder med et biologi C eksamens sprøgsmål og jeg har lidt problemer med det. Spørgsmålet lyder: Redegør for menneskets arvemateriale Jeg ville høre om, der var nogle der kunne hjælpe mig.
  • Case! IKEA´s værdier?

    Forumindlæg
    Jeg køre case-eksamen denne her uge med IKEA og skal derfor finde deres værdier men jeg kan ikke finde dem nogen steder. Jeg håber i ved det :) og det haster gevaldigt mvh puk
  • Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som ligger inden med nogle af de nye eksamenssæt for dansk skriftlig eksamen stx A niveau, da det ville være rart at have en nogenlunde ide om hvordan de er struktureret :)
  • Kan jeg nå at læse op!? :-(

    Forumindlæg
    Jeg skal i forbindelse med min Bio. C eksamen kunne 38 figurer samt 150 siders pensum og jeg har 7 dage :-S kan det lade sig gøre?
  • Læseprøve

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg var i dag til læseprøve til eksamen, og jeg ville spørge om der er nogen, der ved hvor mange rigtige man skal have for fx at få 4 eller 7? Håber nogle vil svare.
  • AT eksperter?

    Forumindlæg
    Når man skal op til AT eksamen så er det selvfølgelig vigtigt at man kan metoderne. Men vil cencoren og læren overhovedet spørge ind til emnet? Eller vil de kun spørge ind til metoderne, altså hvordan de anvendes osv.
  • dansk vigtigt

    Forumindlæg
    Hej folkens Er der nogen der kan hjælpe med at finde symboler i den grimme ælling. kan kun finde en og det er hvide svaner. Tusind tak på forhånd (ps det haster da jeg snart skal op til eksamen i det)
  • Energi

    Forumindlæg
    Under et overordnet emne, der hedder "Energiformer" (til eksamen).. Hvilke energiformer er vigtige at nævne? Og hvad kan der fortælles om dem? Hvis nogen evt. har gode links eller bare ideer =) På forhånd tak.
  • opgave 5

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0181.pdf Hej jeg har svært ved at se hvordan man skal gribe opgaven an.. er der nogen der kan hjælpe?
  • TI-89 købes...

    Forumindlæg
    Jeg leder efter et TI-89 titanium, da jeg skal op til eksamen meget snart, og skal lære at bruge den først... Det er simpelthen blevet et krav at have et... Det skal helst ikke være for dyrt... Mvh Nelly
  • Hvor meget skal man skrive?

    Forumindlæg
    Hvis man vælger at stå ved tavlen til kemi C eksamen, hvor meget af det man snakker om skal så skrives op? Skal man f.eks skrive basale ting som m = n x M?
  • Arbejdssætningen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg skal til eksamen i fysik om nogle dage og ville høre, om der var nogen som kunne forklare mig lidt om arbejdssætningen eller henvise mig til en side, hvor jeg kan læse om den. Er rimeligt meget på bar bund! Mange tak på forhånnd!
  • Biologi

    Forumindlæg
    Hej Sidder med forberedelse til biologieksamen b-niveau.. Er der nogen der ved om man skal inddrage forsøg i mundtlig eksamen? For kan ikke få de forsøg vi har lavet ind i det emne jeg har trukket :s