Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 18821 til 18840 af 34487
-
HJÆLP! Skole noveller?!
ForumindlægJeg har trukket emnet: Skole til dansk-mundtlig eksamen og jeg kender ikke nogle noveller/digte som handler om skole???!!! Er der nogle der kan hjælpe mig ? -
HJÆLP HASTER! Maleri!
ForumindlægJeg skal finde et maleri, som jeg skal analysere/fortolke, til eksamen, men har ingen ide om hvilken kunstner jeg skal vælge og hvilket maleri !!! Har i nogle super gode ideer ?! Tak på forhånd (; -
teknologi historie opgave til i morgen.!!
ForumindlægHalløj :) Sidder med en eksamens opgave, som skal aflveres i morgen, og kan bare ikke få det til at lyde ordentligt. Nogen som evt. har en opgave jeg knne låne og få inspiration af? -
HJÆLP - Redegør for to be
ForumindlægHej! En der kan fortælle mig om hvordan man redegør for anvendelsen af "to be"? Altså rent grammatik mæssig ligesom man ville skulle forklare det til en skriftlig eksamen (hhx) På forhånd tak Kirstine :) -
hvad er??
ForumindlægHey, håber nogen af jer kan hjælpe... jeg skal til eksam imorgen, men ved ikke hvad tredje person(fortæller) er,, hvis nogen af jer ved det så pleas hjælp.--- tak på forhånd :D -
Hvad er ligningen for anaerob respiration?
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i biologi, men kan ingen steder finder formlen/ligningen for anaerob respiration, hvor der dannes mælkesyre. På forhånd mange tusinde tak for svar -
essay
ForumindlægHey drenge og piger :) jeg skal til dansk eksam i morgen og jeg ville gerne få afklaret om man i en essay kan skrive en indledning og en resumé på forhånd tak -
Uden hjlælpemidler
ForumindlægHej... Jeg prøver at forberede hvad man skal kunne uden hjælpemidler til eksamen på mandag. I undervisningsvejledningen fremgår, at der forventes af os : bl.a aflæse væksthastighed grafisk. Hvad betyder det? -
Substitution
ForumindlægHej :) Jeg skal (som mange andre) til eksamen her på mandag. Men jeg kan ikke finde ud af integration vha. substitution :( Er der nogen der kan hjælpe mig? evt. en lille guide til, hvordan man skal gribe en opgave af den slags an? :) -
grammatik?
ForumindlægHeej , jeg skal - ligesom mange andre - til engelsk eksame imorgen ... jeg ville høre om der er nogle som kender en god hjemmeside hvor man kan øve grammatik ? :) Hilsen UM -
engelsk mundligt
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i engelsk snart. Og skal have om emnet Terrorisme i Irland. Ved ikke helt hvad der er relavant og "godt" at tage med? Nogen forslag ? :-) Håber i har nogle gode råd. Tak :) -
hjælp til metode og teori...
ForumindlægJeg skriver i Religion/Historie(Hum. og Samf) (skriver om pilgrimsrejse til mekka, men ved bare ikke hvilke metoder der er i samf. og Humunistisk delen?? skal til AT- eksamen. plz.. hjælp mig. -
Insignificant Gestures
ForumindlægHeey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B. -
Eksamenshjælp søges
ForumindlægEksamenshjælp i kemi søges til gymnasieelev - niveau c - mundtlig eksamen 15. juni 2009. God timeløn gives. Vi bor i Virum. Kontakt : [email protected] -
Vurdering af skrift B :Insignificant Gestures?
ForumindlægHeey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B. -
Vurdering af Erna og Ewan
ForumindlægHej:) Er der nogen, der kunne tænke sig at læse min danske eksamens stil "Erna og Ewan " igennem og evt. give et bud på en karakter? -Tusind tak! Hilsen Anne -
Lyst til en Vurdering Engelsk B. Opgave B
ForumindlægHeey. Nogen som har lyst til at læse min stil fra engelsk eksamen idag og vurdere hvor karakteren ligger. Det er opgave B fra skrift eng B -
Kan man sige det ?
ForumindlægHej Kan man sige dette på engelsk : The text contains of very difficult words ? Altså.. Teksten består af meget svære ord ? Skal til eksamen i morgen :S -
Generelt - haster en smule ;)
ForumindlægHej Alle sammen Jeg har fornøjelsen af at skulle til eksamen i AT i morgen, og så ville jeg da lige høre om der var nogen der havde nogle gode generelle råd til hvad man skal gøre.. På forhånd tak :) -
Pilgrimsrejse og identitet
ForumindlægHej. Er der nogen der arbejder med emnet pilgrimsrejse og identitet i AT, og som er kommet godt igang med talepapir? -Sidder nemlig og er meget i tvivl om hvordan jeg skal komme videre fra min synopsis til talepapir og eksamen..
