Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18841 til 18860 af 35495
-
Reagensglasbefrugtning/insemination - fordele og ulemper
ForumindlægHej :) Hvilke fordele og ulemper er der ved reagensglasbefrugtning og insemination set ud fra både samfundsmæssigt og sundhedsmæssigt perspektiv? Jeg er helt blank, og skal til eksamen om et par dage :) -
Spændingsrækken
ForumindlægHvorfor er kobber 0 V på spændingsrækken? Jeg skal til eksamen i morgen, så helst et hurtigtig svar! Tusinde tak :) -
Problem stilling - National Identitet
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal til historie eksamen imorgen, og kan ikke finde på en problemstilling til National Identitet, er der nogen der kan komme med et bud på en? -
vektorfunktioner
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til eksamen omkring vektorfunktioner, og er stødt på begrebet skalarfunktion. Er det bare det sammen som en almindelig vektor eller hvordan? -
Hej jeg er i krise med tysk!
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen i tysk og ville hører om der er en venlig sjæl der vil kigge mit tysk igennem for grammatik fejl. Stort tak på forhånd :-) -
Halvveringstid
ForumindlægHej, jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg sidder lidt fast i radioaktivitet og underemnet halvveringstid. Håber i kan hjælpe lidt ;) Tak på forhån -
Har jeg bestod engelsk?
ForumindlægHej Jeg hae været til eksamen i engelsk, hvor jeg fik 4 mundtligt og 00 skriftligt. Er jeg så bestod eller dumpet? På forhånd tak -
Karakter til denne opgave?
ForumindlægHej folkens, jeg har været op i engelsk skriftlig eksamen STX på A niveau og ville gerne have jeres vurdering af, hvad denne opgave kunne stå til. :) -
Samfundsfags metoder/begraber
ForumindlægHej ville lige høre om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig med hvilke Samfundsfags metoder/begraber der findes. Skal bruge dem her i min afslutnings eksamen men synes ikke lige jeg kan finde nogle eller huske dem. -
Tidsperioder
ForumindlægHej Jeg er ved at læse op til Dansk eksamen og faldt over tidsperioden impressionisme hvad er kendetegnene for det? Håber der er nogen der kan hjælpe :) -
Skal man aflevere synopsis til lære og censor?
ForumindlægHej. Nogen der ved om man skal aflevere sin synopsis til lære og censor til biologi B eksamen?. Mange tak for hjælpen. -
Beskuerposition
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad "Beskuerposition" vil sige? Skal til billedkunst eksamen i morgen, og det er et emne jeg kan trække. -
Karakter - huen?
ForumindlægHvis man dumper sin sidste eksamen kan man så ikke få huen på? (selvom ens gennemsnit eksempelvis er 2,7) -
energi
Forumindlæghej. skal til fysik eksamen imorgen, men er lige i tvivl om hvad sammenhængen mellem energi og effekt er. altså effekt er energi pr. tid, men hvad er sammenhængen???? på forhånd taak -
Stevie Wonder - Sir Duke
ForumindlægNogle om kan forklare mig hvorfor Sir Duke ikke er funktionsharmonisk? Skal gerne have svaret i dag, da jeg skal til eksamen i morgen! Tak på forhånd! -
HJÆLP Til La aventura de Saíd
ForumindlægSkal op til spansk mundtlig eksame i morgen kl. 8.30. Er der nogen der vil kigge på min oversættelse og måske rette den? -
HF 2.år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Jeg ville lige spørge om der var nogle, der ved noget om, man kunne tag 2. år om i HF, selvom man har været op i alle eksamer, men dumpede. Mvh Hf. -
Matematik B afgørende karakter
ForumindlægLige et hurtigt spørgsmål Hvis man får 4 i årskarakter både mundtlig og skriftlig matematik B, men 00 til skriftlig eksamen er man så ikke bestået ? -
Anvendelsen af trigonometriske funktioner til at modellere periodiske fænomener?
ForumindlægJeg skal op i eksamen og skal forklare anvendelsen af trigonometriske funktioner til at modellere periodiske fænomener. Nogen der kan forklare mig det? Tak på forhånd -
Forklar sammenhængen mellem bestemte integraler og arealer
ForumindlægHej jeg skal op i eksamen og jeg ved ikke hvordan man forklares ammenhængen mellem bestemte integraler og arealer. Er de nogen der kan forklare mig? Tak på forhånd
