Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 18841 til 18860 af 132250
-
Hvordan kan man bedst forberede sig til skriftlig dansk eksamen.
ForumindlægHvordan kan man bedst forberede sig til skriftlig dansk eksamen. -
studieretning med bio A, mat B og psykologi C
Forumindlæghej allesammen jeg skal til at vælge studieretning og har overvejet Biologi A, Matematik B og psykologi C. Er der nogle som har denne linje og vil fortælle lidt om det. Bliver biologi hårdt eller er det til at klare. Håber der nogen der kan dele sine erfaringer. :) -
Søger lektiehjælp i fysik eller kemi B i Åbenrå
ForumindlægHeY.. Jeg er en pige der gå i 2.g og har brug for lektiehjælp til fysik/(kemi) (b-niveau). Jeg bor i nærheden af Aabenrå. Er du interesseret eller ved du hvordan jeg kan finde hjælp, så skriv venligst til mig tak. -
HJÆLP TIL AT5-EMNE VALG I DANSK A OG SAMFUNDSFAG B
ForumindlægHej, jeg står og skal til at vælge emne til AT5.... Emnet er "Menneskets forhold til naturen"... Er der nogle som kan give nogle gode emner evt. problemformulering? Fagene er Dansk A og Samfundsfag B... Tak på forhånd:) -
Bestem bukkenes reaktionskræfter på bjælken i A og B
ForumindlægHej, Er der nogle der nogle der kan komme med gode råd til følgende opgave: https://ufile.io/wyu4x Jeg har lavet a og b, men er der nogle der kan hjælpe mig med opgave c) Håber på respons. På forhånd tak -
Emner i kommunikation it A og teknologi B
ForumindlægHej alle, har i muligvis nogle ideer til emner i kommunikation It A og teknologi B til min SRP? Er gået lidt død, har tænkt på TV-shop men er lidt usikker på hvordan jeg kan indrage teknologien, har i nogle ideer? Tak på forhånd! -
Mundtlig tysk (B) - Mord und Totschlag
ForumindlægHey! Håbede på, at nogen lagde inde med referater eller resuméer af Der Haarschnitt, Der Ausflug eller Riss im Schnee? Jeg skal nemlig op til mundtlig tysk (B-niveau) imorgen, og skal kunne perspektivere til nogle af disse. Dennis. -
Mdt årsprøve / eksamen i Naturfag 1.g?
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig hvordan en mundtlig årsprøve/eksamen i naturfag foregår??Jeg skal snart op, men min lærer har ikke fortalt noget om den endnu(!)(Kun hvad han har opgivet..)skal man kunne remse en masse formler op?Eller lave forsøg?Hvor lang tid forberedelse har man? -
Eksamens spørgsmål - anden ordens differentialligninger
ForumindlægJeg sidder og laver dispositioner til mine spørgsmål til matematike eksamen. Men sidder fast i spørgsmålet: "Differentialligninger (anden ordens differentialligninger af typen y'' = m*y) Nogen der kan hjælpe? -
nogen der har tid til at læse en rigtig kort engelsk stil
ForumindlægHej er der nogen som gerne vil læse min engelske stil. Den fylder slet ikke noget. håber nogen vil, da det haster. -
SRP emner (skal inddrage Samfundsfag A og/eller Engelsk A)
ForumindlægHej, jeg har overvejet nogle emner til min afsluttende SRP. Vil sætte stor pris på feedback om disse emner. Er emnerne overhovedet velegnet til en SRP? Håber meget I kan hjælpe. Jeg er meget glad for faget Historie, så havde derfor overvejet disse 2 emner indefor faget: 1. Emne. Twilight saga... -
Engelsk Oversættelse!!! PLZ HELP ME HURTIGT
ForumindlægJeg er 1.g'er, og skal lige bruge hjælp til oversættelsen som følger. Jeg kunne godt tænke mig, hvis nogen kunne lave det om til sådan noget rigtigt rough english - expertsprog og ord! Altså sætninger og sprog i særklasse, plz tak"Til døden adskille os," tænkte Donaldson. Hvad betød... -
Klage over mundtlig Matematik A eksamen
ForumindlægHej lektiehjælpere Jeg har været ude i en situation hvor cencoren samt læreren sagde groft at jeg skulle lægge papiret fra mig, og derefter kom min lærer og tog papiret fra min hånd, vendte den om, og satte den to meter væk fra mig. Jeg er igang med at skrive en klage, og jeg har desperat brug ... -
Hvad må man have med til eksamen i historie i 9. Klasse
ForumindlægHej. Tja, overskriften siger vel det hele! Hvad må jeg egentlig have med ind til den mundlige prøve i historie? Hvad må man have med ind til forberedelsen? Hvad må man have med ind til censor og lærer? -
Fysik 24 timers eksamen - Universet
ForumindlægJeg har trukket emnet: Universets udvidelse og det kosmologiske princip. - Lav en mundtlig præsentation af emnet universets udvidelse og det kosmologiske princip. Stikord: Spektralinjer, rødforskydning, lysets hastighed, Hubbles lov, Universets alder, Big Bang, det kosmologiske princip og ... -
24 timers fysik C eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal snart op i fysik og kunne godt tænke mig at vide, hvordan man finder ud af hvad der er vigtig at snakke om, ved det emne man trækker? hvordan kunne en disposition se ud, hvis jeg fx. trækker tilstandsformer? Vi har lavet et forsøg i omkring smeltevarme under dette emne. ... -
5 min. oplæg til eksamen i morgen
ForumindlægHvad kunne et 5 min. oplæg til familiens historie fra 1945-2010 være? -
Eksamen fra 2023 - Spansk A begyndersprog
ForumindlægHej Er der nogle, der har eksamenssættet for spansk A begyndersprog fra 2023, der vil dele den? Jeg er nem i gang med at øve mig på flere forskellige, men vil gerne øve mig på en, der er meget tæt på (årstal mæssigt) -
Sidste dag af Jesper Wung-Sung.. Eksamen.
Forumindlæghej alle.. Jeg har hørt dette er en god side til at få hjælp, og det har jeg faktisk! Jeg skal i morgen aflevere en disposition til min eksamen, jeg har skrevet noget jeg vil snakke om i forhold til novellen. For eksempel: Sproget, kompositionen, hendes måde at bearbejde sorg på.. Men jeg er meg... -
arv og miljø- dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej, jeg har trukket emnet "arv og miljø" som mit fordybelsesområde til min mundtlig eksamen. Er der nogen der har nogle ideer til hvad mit prøveoplæg kunne være Måtte ikke tage ørneflugt eller den grimme ælling fordi den er meget brugt og man kender historien er der nogen der kunne...
