Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 18841 til 18860 af 33808
-
Hvad er antonymet for...
Forumindlægordet fornuft??Jeg skal bruge det i sætningen:Han kunne ikke længere skelne mellem fornuft og ?? -
Biokemi
ForumindlægHejJeg er lige ved at skrive biologirapport og mangler lidt kemi hjælp. Er der nogen, der kan give mig en net adresse på en kemisk ordbog på nettet? Det kunne være fedt hvis jeg udfra molekylernes navne kunne forklare forskellen på dem. Molekylerne er dideoxynukleotid og deoxynukleotid. Jeg vil g... -
Hvad er en finke...
ForumindlægHej,Jeg sidder o læser lidt om Darwin og hans evolutionsteori, jeg kan ikke helt forstå hvad en finke er for et dyr.Nogle der ved det?Jeg har prøvet at google, men jeg kom ikke så langt med det...Bjarke -
3 A-niveauer
ForumindlægJeg overvejer at vælge 3 A-niveauer, men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer. Er der nogen af jer med 3 A-niveauer, som har fortrudt, at I valgte dette? -
Ascorbinsyre/C-vitaminer
ForumindlægJeg har en kemi rapport for, hvor jeg skal skrive teori om henholdsvis ascorbinsyre og c-vitamer. Jeg har skrevet en lille smule, og har søgt på nettet efter viden, men jeg kan ikke rigtigt komme videre. er der nogen, som har noget viden om det, og som kan hjælpe mig lidt med det? -
Analgetisk (smerte)
ForumindlægHejJeg er ved at skrive en opgave omkring Analgetisk effekt på kroppen.Altså hvordan smerter sker i kroppen og hvordan Analgetisk medicin indvirker på dette.på forhånd tak -
Mand bag velfærdsteori ?
ForumindlægHalløjsa :o)..I forbindelse med en samfundsfagsopgave, er jeg kommet i tanke om en teori. Desværre kan jeg ikke huske hvem "teoretikeren" er.[b]Hans postulat var, at velfærden(mener jeg) går op og ned forskellige steder, men alt i alt bliver verden bedre.[/b]Er der en skarp sjæl derude,... -
ekamen d. 16-5-06?
Forumindlægnogle der ved hvad for en stil man kan risikere at komme op i til skr eksamen i 3g? jeg er sproglig!Karina -
klage over karakter
ForumindlægJeg har lige fået et 8-tal i english, hvilket jeg er meget vred over...Jeg havde ellers regnet med at komme op på et 10tal eftersom jeg var en af de kun 3 aktive i timerne og fik 9 sidst...Da jeg selv opfatter det som dybt uregelmæssigt har jeg tænkt mig at klage, men på hvilken måde kan jeg få æ... -
Antal eksamner
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange mundtlige eksamner man som sproglig skal igennem i løbet af de tre år? -
etnografi
Forumindlæghvad er etnografi,hvad betyder det i engelsk.jeg har prøvet at finde hvad det er, men jeg kunne ikke finde noget om det. -
pentagon-rapporten, HJÆLP!!
ForumindlægHej allesammenJeg er gået i gang med at skrive historieopgave og har lige fundet ud af at jeg har virkelig brug for hjælp.Det ville være dejligt hvis nogen kan hjælpe mig med at finde en udgave af "pentagon-rapporten" fra 1971. Den skal være på dansk...På forhånd tak -
Ret fejlene i følgende sætning!
ForumindlægRet fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser: Sætningen lyder på: The phone waked him up at two in the morning. Jeg ved, at jeg skal slette at så sætningen kommer til at se sådan ud: The phone waked him up two in the morning. Men jeg har lidt svært v... -
Forklaring af El Nino
ForumindlægHej allesammen!Jeg skal op i geografi, men jeg har et problem for jeg kan simpelthen ikke forstå begrebet "El Nino". Er der nogen der vil give mig en forklaring? -
rettelse af kort spansk artikel.
ForumindlægDen er ikke så lang. er der en der vil rette den? -
Endnu en tråd med MEDICIN
ForumindlægHeyJeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om, der er nogle der "ved", om medicinstudiet kunne finde på at ændre de specifikke adgangskrav i 2008 (udover matA, kemiB, fysikB, danskA og eng.B)?Det undre mig lidt, at biologi ikke er et krav...hmmm....Mange tak for hjælpen... -
Støtteord.
ForumindlægHej! Et lille hurtigt spørgsmål.. Hvad er forskellen på betydningen af ord med og uden støtteord? f.eks: The rich, the handicapped, the jolly ones, the artistic ones. Håber I kan hjælpe mig! :-) -
Synopse - At Miste
ForumindlægVi er ved at lave synopse i dansk. Jeg har trukket "At Miste" men ved virkelig ikke hvor jeg skal starte. Jeg har tænkt over at finde en sang der handler om "At Miste" og så analysere den. Er der nogen der har nogle idéer? -
Hjælp med power point
ForumindlægHej jeg skal lave en power point til sangen Rude af Magic!! Hvad kan der være i sådan en er selv helt blank -
Hvordan overlever man tysk på gym?
ForumindlægHej Jeg går i folkeskole lige nu, og jeg skal på gym næste år. Jeg er generelt en person, som vil og får gode karakterer i alt, og derfor er det også vigtigt for mig, at jeg får en god karakter i tysk på gym, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal overleve. Jeg synes allerede, at det er svært at for...
