Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18861 til 18880 af 35495
-
Funktioner, hvordan skal det forklares?
ForumindlægJeg står og er ved at færdiggøre mit arbejde inden eksamen. Men jeg aner ikke hvordan dette spørgsmål skal forklares, kan en være behjælpelig? -
Stjerne udfor karakter på beviset?
ForumindlægHey alle. Jeg har en studentereksamen fra 2007, og udfra nogle af eksamens-karaktererne er der små stjerner. Er der nogle herinde som ved hvad de betyder? På forhånd tak! -
Eksamensopgave i "ledelse i praksis"
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at komme i gang med en eksamens opgave? Jeg er helt på bar bund. -
Dansk novelle
ForumindlægHej er der en person der kan skrive en novelle til mig som jeg har brug for i eksamen den må ikke stå i nogen steder. I får beløning som 100 kr fra MobilePay -
spørgsmål
Forumindlæger der nogen der kender en hjemmeside hvor man kan øve sig på latin og bøjninger. jeg har eksame om 4 dage. -
Kontaktlinser i saltvand.
ForumindlægHjæælp! Jeg har trukket kontaktlinser i saltvand til min afsluttende nv-eksamen.. Er der nogen der har haft samme opgave? -
udfordrene dispositioner til 9.klasse
ForumindlægHej, er der nogle af jer der har nogle virkelig udfordrende dispositioner til eksamen 9.klasse til hhv. emnerne: Syre, base, salte og metaller. -
Beregn volumen HASTER
Forumindlæghej, jeg sidder og forbereder mig til eksamen, men der er en opgave i eksamsættet, som jeg ikke kan finde ud af. Jeg kender svaret, og som er 200 ml, men hvordan nå man frem til det? -
hvordan regner man denne regne stykke
Forumindlæghej jeg fik denne opgave til eksammen det var 2x(y-b)*h=2x(y+b)*h= og jeg ved ikke svaret' -
Sne i Himalaya
ForumindlægJeg skal til eksamen i nv (naturvidenskab) og har fået til opgave at forklare hvorfor det sner i himalya, er der nogle som kan hjælpe? -
Hvordan skal jeg skrive min diskussion i min naturvidenskab
ForumindlægHvordan Skal jeg skrive min diskussion. Det er min naturvidenskabelige eksamens opgave. Mit emne er forbrænding af affald! -
Guds- og menneskeopfattelsen
ForumindlægHej, Jeg sidder og læser til eksamen men kan ikke helt finde ud af hvad de kristnes Guds- og menneskeopfattelse er?? Er menneskeopfattelsen bare den at vi alle er syndere, pga. arvesynden?? På forhånd tak:) -
socialrådgiverudd. modul 9 valgfag
ForumindlægHej er der nogen der har lyst til at dele deres eksamen eksempel fra Modul 9 socialrådgiveruddannelsen valgA udsatte børn og unge?? -
Terminsprøve
ForumindlægNogen som ved hvilke valgmuligheder der var til engelsk eksamen???? (2010 Maj - Engelsk - Folkeskole FS10) Please hjælp mig..Hilsen Random -
Vietas formler
ForumindlægJeg har en mundlig matematik eksamen snart, hvor jeg skal faktoriserer et 2.- gradspolynomie og Vietas formler. Men hvad er det nu lige vietas formler er og hvornår bruges det??? :) :) -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Er der en der vil hjælpe mig med matematik hf c? Har brug for hjælp indimellem - og nok også når vi når eksamen :) Område: Horsens/Hedensted/Vejle -
Nogen der har været oppe i spansk A 2021?
ForumindlægHej. Er der nogen der har været oppe i Spansk A skriftlig eksamen i 2021, som kan sende eksamenssættet eller evt. deres skriftlige opgave eller andet? tak:) -
Nogle kloge , der ville hjælpe mig?
ForumindlægHej det er en opgave i biologi , er der nogle der er gode til biologi? Virkelig brug for hjælp , da det er en opgave jeg må have med til eksamen... -
Stx skriftlig engelsk b 2010?
ForumindlægHej. Jeg vil høre, om der er nogle der har opgaverne fra sidste års eksamen i skriftlig engelsk b stx? :) -
11 september
ForumindlægEr der nogen, som har nogle ideer til nogle problemstillinger om 11 september. skal nemlig op til eksamen i at i dette emne.
