Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 18861 til 18880 af 52987
-
Abstract
ForumindlægHej alle sammen. Er der en der gider at skrive min abstract til min sro opgave? Jeg er så elendig til engelsk. Det drejer sig om sølle 10 linjer, som skal oversættes. Opgaven skal afleveres i morgen, så det haster virkelig. Hvis, ja så skriv en besked til mig herinde. Jeg håber virkelig at der... -
Den anden bror
ForumindlægHej allesammen :-) Nogle der kan hjælpe mig med at løse denne opgave til bogen Den anden bror. Vil være en kæmpe hjælp vis man bare kunne svare på nogle spørgsmål. Tak på forhånd :-) Lav et resumé - ca. 10 linjer • Beskriv hvilke problemer familien har og giv et bud på,hvordan de ka... -
Produkt?
ForumindlægHey der ude Vi er en gruppe på tre mennesker i 9 klasse og har virkelig brug for et produkt hurdigt. Vi har emntet musik men har tre overådnet hoved emner, pop, rock og hiphop. Vores klasse har overådnet fortid fremtid Håber virkelig at i kan hjælpe og mange tak på forhånd.:) -
MATEMATIK problemregning
Forumindlægjeg har et lille bitte problem med opgave 3.5, jeg har virkelig prøvet på alle mulige måder at løse den, men jeg kan virkelig ikke, kan i ikke give et lille hint, så jeg nemmere kan regne den ud opgaven er fra problemregning maj 2012 på forhånd tak for hjælpen -
HJÆÆÆLP til engelsk maj 2010
Forumindlæghej venner, jeg har lige et enkelt spørgsmål: -hvor finder jeg lytteøvelserne fra fsa engesk maj 2010, jeg sidder virkelig og skal bruge dem, min lærer siger at jeg skal øve mig i lytteforståelse, da jeg har fået 4! Hun har fortalt mg hvor de er, men kan virkelig ikke huske noget!!!! på forhånd... -
Hvordan beregner man den gennemsnitlige procentvise stigning?
ForumindlægI en klub var der 250 medlemmer det 1 år. Efter 5 år var medlemstallet 400. Den procentvise stigning har været den samme hvert år, og det er den jeg skal beregne. Men jeg ved virkelig ikke, hvordan jeg skal gøre det. Jeg håber virkelig, I kan forklare mig, hvordan det skal gøres. -
Hjæælppp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil rigtig gerne forbedre mig i engelsk, jeg har lidt svært ved at finde noget matriale. Så jeg håber virkelig meget at der er nogen som har nogle engelsk prøver, skriflige opg osv. Håber virkelig at der nogle søde & rare mennekser som kan hjælpe mig. :') -
Formulere denne KORTE tekst-hjæælp nød
ForumindlægHej allesammen. Er der nogle af jer der kan hjælpe mig med at formulere en kort hypotese som jeg har skrevet? Det er bare 4-5 linjer, og har virkelig brug for hjælp til at få den formuleret bedre/rettet. Jeg vil ikke dele den her, da min lærer måske kommer til at se det :O - Så bliver jeg nødt t... -
Aldehyd til alkohol - reduktion?
ForumindlægHej, en forklaring på nedenstående virkelig hurtigt ville være virkelig dejligt! Jeg har et duftstof C hvori en aldehydgruppe omdannes til en alkoholgruppe, da det dobbeltbundede O splittes og har optaget en hydron. Så reaktionenstypen er en reduktion? Aldehyden reduceres, og alkoholen oxideres... -
Mundtlig eksamen (Engelsk)
ForumindlægHej! Jeg er en pige på 15 år og skal snart op til mundtlig eksamen i engelsk. Jeg har dette store problem, at jeg ikke kan læse engelsk højt for nogen ikke engang min klasse. Jeg er virkelig nervøs & tør ikke tænke på det. Er der ikke nogen der har nogle gode råd eller sådan noget, er virkel... -
H.C ANDERSEN DEN LILLE HAVFRUE
ForumindlægHej mennesker Jeg har trukket H.C Andersen (forfatterskab) i mundtlig dansk eksamen og har virkelig brug for jeres hjælp! Jeg har valgt "den lille havfrue" som mit prøveoplæg og har brug for en analyse af eventyret. Jeg skal perspektivere til "den lille pige med svovlstikkerne&quo... -
Mundtlig dansk eksamen! HJÆLP
ForumindlægHej mennesker Jeg har trukket H.C Andersen (forfatterskab) i mundtlig dansk eksamen og har virkelig brug for jeres hjælp! Jeg har valgt "den lille havfrue" som mit prøveoplæg og har brug for en analyse af eventyret. Jeg skal perspektivere til "den lille pige med svovlstikkerne&quo... -
Matematikaflevering
ForumindlægHej folkens. Jeg har en matematikaflevering for til i morgen, og har virkelig prøvet at løse dem, men jeg kan simplethen ikke finde ud af noget som helst i matematik. Er der nogle af jer, der har muglihed for at hjælpe? Det skal lige siges, at vi skal arbejde/lave det på Maple, hvilket jeg og... -
dansk stavekontrol
ForumindlægHej jeg har word 2010 starter, hvor der er dansk stavekontrol. Men det program virker ikke godt og crasher tit.. Så har jeg også word 2007, men der er ingen dansk stavekontrol, som jeg har brug for. Jeg har prøvet at downloade alt muligt, men intet virker.. Er der nogen der kan sige mig grund... -
Længdee
ForumindlægJeg har et billede af to stolper, og jeg ved hvor langt der i virkeligheden er mellem dem(35 m). Jeg skal finde ud af hvor lange stolperne er i virkeligheden. Jeg har målt mig frem til at afstanden mellem dem på billedet er 14 cm, og deres længde er 2,3 cm. Hvordan omregner jeg stolpernes længde? -
Case til idræt B
ForumindlægHej alle sammen! Skal op til idræt teori i morgen, og mangler virkelig et par cases til sammenligning. Har lavet et par i vores undervisningsforløb, men har aldrig fået dem rettet. Håber virkelig at der er en som ligger inde med en case som indeholder rettelser :-) Kan sendes på mail: theseh@... -
Nedarvning på godt og ondt
ForumindlægHej derude! Jeg står og skal til biologi eksamen om 14 dage og vil selvfølgelig forberede mig så godt som muligt, da jeg virkelig er en dør til biologi i forvejen. Nu er jeg så stødt på dette spørgsmål: "Forklar hvilke faktorer der undersøges for, når potentielt donerblod testes, og gør... -
THC (cannabis)
ForumindlægHej Jeg laver i øjeblikket et lille projekt om cannabis (THC) Jeg har lidt problemer med at finde ud af helt konkret, hvordan det virker på neuronerne og hvordan stoffet virker i synapsen i cellen. Der står man gerne må komme ind på så mange detaljer som man kan. Er der nogle der ved noget om... -
Delopgave B: Social Ulighed
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave ( Delopgave B: Social Ulighed) Jeg skal sammenligne de forskellige opfattelse af scoial ulighed som kommer til udtryk i de tre forskellige bilag. Samt et notat til socialministeren Karen Hækkerup. Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig med den eller om der er nogen d... -
bestem tallene a, b og c
Forumindlæget andengradspolynomium f er bestem ved f(x) = ax2 + bx + c det oplyses, at f har nulpunkterne -2 og 4, samt at f(1) = 4,5 bestem tallene a, b og c sidder virkelig fast og kan ikke komme videre... plis hjælp! det haster virkelig meget
