Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 18861 til 18880 af 34803
  • Hvordan konverteres en gammel studentereksamen ?????

    Forumindlæg
    Jeg har en samfundssproglig studentereksamen fra før det fleste af jer blev født, nemlig 1979. Nu vil jeg gerne læse nogle suppleringsfag på HF... Men jeg kan ikke finde ud af hvilketn niveau de forskellige fag, som jeg havde dengang i 1979, har i dag (A, B eller C). For sådan en graduering fandt...
  • Kort om Romantikken?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive én sætning/linie om Romantikken (altså tiden 'Romantik').. Nogen der har en frisk idé?
  • novelle.

    Forumindlæg
    hej med dig. det er angående om min kommende novelle stil. jeg ved ikke om hvilke genre man kan skrive i en novelle? det vil være virkeligt fantastisk hvis du kunne hjælpe mig med det.
  • Mexicansk & dansk kultur

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen mellem dansk og mexicansk kultur?
  • Hvad menes der med...??

    Forumindlæg
    Hvad menes der med . Gør rede for romanens opbygning??? på forhånd tak.
  • Gymnasiet

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal begynde på gymnasiet efter sommerferien, og er der noget man specielt skal kunne eller have en baggrundsviden om. Vil gerne hører eller vide om alt :-)
  • En - to - tre - NU!!

    Forumindlæg
    Hey! :) Til jer der har læst bogen: Hvordan reagerer Cecilie og hendes Familie da de får at vide at hun har kræft? Jeg har læst bogen, men har åbenbart ikke liige set noget til det der spørgsmål... Nogen der kan hjælpe? Og jeg kan ikke kigge i bogen, for den har vi afleveret :/
  • Danmarks forhold til hertugdømmerne

    Forumindlæg
    nogen som kan fortælle om Danmarks forhold til hertugdømmerne ? altså tænker hertugdømmerne er slesvig holsten, men forstår ikke helt danmarks forhold til dem? håber i kan give mig en god forklaring på forhånd tak
  • Ekstra A-fag

    Forumindlæg
    Hvorfor er et på visse gymnasier ikke muligt at vælge et ekstra højniveu fag?
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op og forsvare min DHO, og jeg er i tvivl og det her spørgsmål... Hvad mener du, at de to fag kan bidrage med, når du skal besvare din problemformulering? Min problemformulering: Hvad karakteriserer boligformerne i 60’erne og 70’erne? Du skal lave en redegørelse for ...
  • HMM - RIGTIGT FORMULERET?

    Forumindlæg
    Hej folkens:-) Sidder og skrive et eventyr, er lige kommet igang, men ved ikke om det jeg har skrevet er rigtigt formuleret Her er det: Der var engang en prins, som havde mistet sin far for tre år siden. Nu levede han sammen med sin mor. Da hans far døde havde han et sidste ønske og det var at ha...
  • Retfærdighed og straf

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har skrevet noget om udvikling af den danske og franske straffesystem og kan hjælpe mig med at få nogle inspirationer til min projekt?
  • Eventyr

    Forumindlæg
    Hej fokens :-) Er der nogle af jer der kunne rette et eventyr? I vil gøre mig en store tjeneste, hvis det er at i vil. Hvis så er den her: Der var engang en prins, som nogle år forinden havde mistet sin far. Så nu levede han alene sammen med sin mor og to brødre. Da kongen levede, holdte han mere...
  • L'oranger magique - conte d'Haïti

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle der kender denne fortælling, og vil forklare mig, hvad det handler om på dansk?
  • Metodeafsnit med hermenutisk tilgang

    Forumindlæg
    Hej Jeg sider og skriver en opgave på en professionsbatchellor. Jeg er blevet ret forvirret med hensyn til hvor meget der rent faktisk skal skrives i metodeafsnittet. Jeg har skrevet kort hvorfor jeg har valgt den hermenutiske tilgang og skrevet kort om Gadamers filosofi, da det er den retning in...
  • Gymnasium....

    Forumindlæg
    Hvad betyder det at have et fag på A-B- og C niveau?
  • eksamener-...

    Forumindlæg
    hej jeg ville bare spørge om nogen ved hvilke eksamener man helt sikkert kommer op i til maj i 9.klasse og hvilke eksamener der bliver trukket lod om?
  • engelsk stil

    Forumindlæg
    hey allesammen. skal skrive en stil om ''the perfect day'' altså hvordan den perfekte dag skulle være nogen der kan hjælpe? er virkelig dårlig til enegelsk 9.klasse
  • Hjælp os! (hvis du ved noget om rom)

    Forumindlæg
    Hej Alle! Kender du nogle gode hjemmesider om det gamle Rom. Det ville være fantastisk hvis du ved noget om Rom's fald/forfald! En hjemmeside eller noget... Mvh Flodhesteungen :-)
  • Hurtigt spørgsmål om personkarakteristik!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg ville bare lige hurtigt spørge om I ved, om der skal være en personkarateristik, hvis man skriver en analyse af et eventyr? Tak :)