Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18881 til 18900 af 52678
-
HF
ForumindlægHvad er HF? Hvor mange år tager det, og er det ligesom et alment gym bare efter 10 klasse? Eller er det noget helt anderledes?? -
Kemien vi spiser - Hjælp forsøgsark
ForumindlægHeej Alle Er der nogle som har forsøgsarkene til kemien vi spiser fra 10 klasse, skal til eksamen i morgen så kunne virkelig godt bruge dem :) På forhånd tak for hjælpen. -
Nazisme problemstilling
ForumindlægJeg skal i Historie ( 8 klasse) lave en problemstilling ud fra nazisme under anden verdenskrig, nogle ideer? På forhånd tak -
Geografi opg Klima
ForumindlægHej jeg går i syvende klasse og, jeg har lavet en geografi opg om, Klima ville bare høre hvad i ville give i karakter hvis det var jer der skulle bedømme den. -
Hvad var årsagen til 2 verdenskrig (fra dit syn)
ForumindlægOverskriften siger sig selv hvad var årsagen til 2 verdenskrig. Vi er to piger der går i 8. klasse så hvis i vil må i gerne bruge sprog på det niveau På forhånd tak for hjælpen :) -
brøker
ForumindlægJeg kan overhoved ikke brøker, så prøver helt fra starten af, en meget let 5 klasse opgave: 1-4 + 1-2 Hvad er metoden? -
Den grimme ælling
Forumindlæghej jeg kan ikke finde ud af hvad, jeg skal perspektivering den grimme ælling til. Det skal helst være en nem tekst da jeg kun gå i 8 klasse. Og også hvorfor den skal perspektivering til den. -
procenter ?
Forumindlægopgave 1 i en 7. klasse er der på en tilfældig dag,4 syge ud af klassens 20 elever. -hvor mange procent af eleverne i klassen er syge? En anden dag er 15% af eleverne i samme klasse syge. -hvor mange er syge den dag? opgave 2 i en by med 5400 indbyggere er 12% under 14 år. 28% af indbyggerne er m... -
Hvordan staves det?
ForumindlægHvordan skriver man, hvilken klasse man går i? Hedder det: 1. 1.b 2. 1.B 3. 1. b 4. 1. B -
Opgaver
ForumindlægVi har studient som er beregnet til gymnasie og 10 klasse har man ikke sådan en hjemmeside til universitet hvor der er nogle gamle opgaver som man kan øve sig. -
Dansk - portræt
ForumindlægPortræt - dansk Jeg har lavet et portræt af en fra min klasse.. vil gerne vide om jeg har ramt genren og hvad der kunne laves om på:) -
Samfundsklasser anno 2012
ForumindlægFor blot 100 år siden var samfundet opdelt i arbejder, kapitalister, landmænd osv, men hvad med nu? Hvilke klasser er der? -
Person beskrivelse Spørgsmål
ForumindlægHej Jeg skal beskrive en fra min klasse jeg har skrevet en hel masse men ikke nok, er der nogen herinde der kan hjælpe med at finde på spørgsmål På forhånd tak -
svampeklasse
ForumindlægEr der noglen der ved hvilken af følengde 3 klasser slæhten Sacchromyse Ceriviase hører til: - Zygomycetes - Ascomycetes - Deuteromycetes -
Rettelse af Fransk.
ForumindlægHej, jeg går i 7. klasse og ingen fra min familie kan fransk. Er der måske nogen af jer der lige kan kigge den igennem? -
Fjollebillede/kaosbillede = ARG hjælp
ForumindlægHJÆLP HJÆLP......! Vi skal have taget kaosbillede her på tirsdag, og vi kan ikke rigtig finde et overordnet tema.. Vi går i B klassen, nogle som har forslag? VH -
Biodigt??
ForumindlægHej. Jeg går i 6 klasse og skal skrive et biodigt. Hvad er det?? Skal først have det færdigt til onsdag så ingen stress. -
sansynlighed
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe? I en klasse på 21 elever vælges ved lodtrækning 4 elever. Hvor mange forskellige kombinationer er der? -
Opgaver -og ikke besvarelser ??
Forumindlægjeg søger opgaver -og ikke opgavebesvarelser, der svarer til 9-10 klasses problemregning. hvor finder man sådan noget? Claus -
Årsprøver...
Forumindlæghej allesammen! Er der nogle der ved hvad der sker, hvis man dumper i en årsprøve? vil det have en indflydelse på om man kommer videre op i næste klasse???
