Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 18881 til 18900 af 34369
-
Varmeenergi
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i varmeenergi. Jeg ved nogenlunde hvad det går ud på, men jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal komme ind på udover hvad varmeenergi er, og nyttevirkning. Har I nogle ideér? På forhånd tak. -
Ryggens holdning
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal op til Idræts eksamen på torsdag, og er i gang med at forbedre mig. Jeg faldt derfor over dette spørgsmål: Hvordan er rygradens stilling i retstilling - hvilket jeg ikke helt ved hvordan jeg skal svare! -
Motiv, tema i nattergalen af H.C.Andersen
ForumindlægHey gutter, skal op til eksamen imorgen, men kan ikke rigtig komme igang med Motiv og tema af nattergalen. Har budskab og tolkningen på plads, men motiv og tema driller... Help? -
matematik mundligt
ForumindlægHej :) jeg skal til matematik mundligt eksamen imorgen og jeg har fået nogen spørgsmål som jeg skal besvare :) er der nogen der har lidt tid til at hjælpe mig lidt? :) spørgsmålene er om: polynomier, trigonometri og differentialregning. tak på forhånd :) -
Potentiel energi
ForumindlægHej folkens! Jeg skal op til fysik B mundtlig eksamen. Herunder skal jeg fortælle om potentiel energi og dens formel, samt redegøre for, hvor formlen stammer fra. Er der nogle der kan hjælpe med det? -
Kulstofskredsløbet???
ForumindlægHej jeg skal op til ng eksamen imorgen oh jeg har problemer med at forstå Kulstofskredsløbet kan nogen redegøre det og forklare hvad dens betydning er? Tak på forhånd -
Analysemodel til biologi
ForumindlægJeg skal til eksamen i biologi, og skal analysere nogle artikler med henblik på det biologiske relavante indhold. Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde en analysemodel for biologi? Hvordan analyserer man en artikel med biologi-briller? -
AT
ForumindlægJeg skal snart til AT eksamen, men er det rigtigt at man skal snakke meget om analyse og ikke så meget om redegørelse og diskussion? - og hvad skal der til for at få en god karakter, er det bare man bruger begge metoder i analysen? -
integral regning og areale bestemmelse
Forumindlægnogen der kan hjælpe, har fået følgende eksamens spørgsmål. og ved ikke va jeg skal have med . nogen ideer?? 3) Redegør for bestemmelse af arealer af punktmængder ved hjælp af integration. -
Apollo and Daphne (Bernini)
ForumindlægHej! Nogle som har nogle gode notater/analyser af Gian Lorenzo Bernini's skulptur: Apollo and Daphine fra 1622-1625? skal bruge det som perspektivering til min eksamen her i næste uge :) -
Hjælp
ForumindlægJeg har fået en opgave jeg ikke helt kan finde ud af, hber der nogen der kan hjælpe. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/biohn-2005-6-1.pdf Det er opgave 6 -
Forskellen på Kierkegaards og den normale eksistentialisme?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op til eksamen i morgen, og mangler lidt viden. Er der nogen der vil fortælle mig punkt for punkt hvad de ''store'' forskelle er? - Tak på forhånd. -
Dansk FSA 2012 Søndag 15:10 af helle helle
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal snart op til dansk eksamen, og tænkte på om nogle af jer herinde, havde en analyse liggene af "Søndag 15.10" af helle helle. -
Hvad skal power point indeholde ??
ForumindlægHej jeg forstår ikke hvad et power point til teknologi B eksamen skal indeholde ? Er det bare en gentagelse af rapporten man fremlægger eller noget andet? PLEASE HJÆLP alle former for råd er super vigtige -
Bestemmelse af bølgelængden i resonansrør?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til eksamen i morgen, og i min præsentation skal jeg komme ind på bestemmelsen af bølgelængden i resosnansrør?? Jeg håber, at der er nogle som kan hjælpe mig. PLEASE! På forhånd tak! :) -
Markedsanalyse og brancheanalyse
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksame i erhvervsøkonomi og er dermed blevet i tvivl om noget. Er brancheanalyse og markedsanalyse det samme? Og skal man kun bruge Porters Five Forces til dem eller er der også andre modeller man kan bruge? På forhånd tak! -
VIGTIGT! st. st. blicher - præludium
ForumindlægHej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)?? -
Potentiel energi
ForumindlægI et eksamens spørgsmål skal vi redegøre for elektrisk energi samt mekanisk energi. Jeg undrer mig lidt over, om en ladnings potentielle energi har nogen sammenhæng med E_pot = mgh -
odds?!?
ForumindlægHej, jeg skal til mudnlig eksamen og har svært v. emnet odds inden for statestik. er der nogen der evt. har nogle noter/tips/ eller forklaringer de vil dele? på forhånd tak -
St. St. Blicher - Præludium
ForumindlægHej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)??
