Søgning på: matematik b eksamenssæt. Resultater: 18881 til 18900 af 106225
-
La Comunicación
ForumindlægHej. Nogle der har lavet eksamenssættet "la comunicación" i spansk? Kunne nemlig godt bruge noget inspiration, da jeg er helt på bar bund :-) -
kræfter !! hjælp
ForumindlægHej jeg sidder med en eksamenssæt fra 27 - maj 2008. (det er en gammel ordning). Jeg kan ikke tegne de 3 kræfter der er person bliver påvirket med. -
Vurdering af stearinlys densitet
ForumindlægHej Hvordan løser jeg opg. 2 i dette eksamenssæt? http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF01/2001%207%201fy.ashx -
ESAMENS OPGAVESÆT 2005
ForumindlægHey ville lige hør om der var nogle der havde lavet studenter eksamenssættet i mat A 2005? både uden og med hjælpe midlerTak på forhånd -
HJÆLP
Forumindlæger der nogen der gider hjælpe mig med en masse opgaver!! jeg er helt lost. det er fra et eksamenssæt kemiteknologi 26. juni 2014 -
Tysk
ForumindlægHejsa :)Kan nogen HHX-folk huske, hvad forretningsbrevet i eksamenssættet fra maj 2005 i tysk gik ud på ? -
Bioteknologi A maj 2015 eksammenssætHTX
ForumindlægJeg står og mangler eksamenssættet for bioteknologi A HTX fra sidste sommer (2015). Det ville være til stor hjælp hvis der var en der sad inde med den og godt ville dele den! -
Fransk hjææælp!
ForumindlægHejsa derude Jeg skal snart op til termin, i fransk. Er der nogen som kan lægge nogle gamle eksamenssæt op? Jeg har virkelig brug for dem. På forhånd tak -
EKSAMEN Mat 2003-8-6v
ForumindlægHej Ville høre om der var nogen som lå inde med dette eksamenssæt? Bare delprøven med hjælpemidler 2003-8-6v Kan evt sendes til min mail [email protected] Mvh Marc -
Gamle ekamenssæt STX Mat-A
ForumindlægHej Er der nogen, der sidder med nogle af de gamle eksamenssæt for Mat-A ? Jeg kan ikke finde dem på uvm.dk På forhånd tak Johnny -
Hjælp til Årsprøve skriftlig biologi
ForumindlægHey venner, skal til årsprøve her på tirsdag i skriftlig biologi. En der har eksamenssættet fra sidste år? eller bare ved hvad man nogenlunde kommer ud for? Tak på forhånd, venlig hilsen Freja -
Fysik eksamen på mandag
ForumindlægHvordan kan jeg bedst forberede mig? Ved at øve på gamle eksamenssæt eller lave opgaver fra de forskellige lektier? -
1.årigt A-niveau 2006
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp til eksamenssættet fra 5. aug. 2006, 1. arigt A-niveau STANDARD FORSØG... Håber der er nogen som evt. har besvarelserne... -
En kemiker til stede?
ForumindlægEr der en der har eksamenssæt maj 2005 opgave 2 liggende et eller andet sted???? Jeg har vikelig svært ved denne opgave, som gør mig stresset. Mange til alle på forhånd??? -
Skriftlig engelsk A hhx
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl, der har mulighed for at uploade sit løsningsforslag til oversættelsen fra fredagens eksamenssæt? Emnet var miljø og bæredygtig udvikling. -
En venlig sjæl der vil rette?
ForumindlægEr der en venlig sjæl der gerne vil se på mot essay og rette den? Det er en analyse og fortolkning af en lille novelle (eksamenssæt). Den fylder omrking 900 ord.. -
Skriftlig dansk
ForumindlægNogen der har skrevet stil fra eksamenssættet fra 2000 i aug-sept. som evt. kan give lidt inspiration til nr. 3, hvor man skal skrive et essay. -
Eksamensopgaver i fysik fra 2007!!
ForumindlægEr der nogen, der har lavet eksamenssættet i fysik fra 2007? Hvis der er nogen herind, der har, så vil I være venlig at sende den til mig så hurtigt som muligt(inden ondsdag)?? Tusind tak på forhånd! -
banekurvens skæringspunkter med andenaksen
ForumindlægHej, Kunne jeg få hjælp til opgave 7 i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/0084NY.pdf På forhånd mange tak, Liv -
hjælp haster ! aflevering til i morgen
Forumindlæghej, er der en sød person der vil hjælpe mig med et eksamenssæt i biologi ? jeg fik den i dag og skal allerede aflevere den i morgen, skriv til min indbakke plz : (
