Søgning på: afsætning b eksamen. Resultater: 18901 til 18920 af 114307
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    Jeg har en trekant ABC hvor B er stumpvinklet. A=21,1 BC=6,4 AC=14,2 hvordan finder jeg de andre vinkler?
  • Søger en eksamensopgave!!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen!Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places".Hvis ja så pleace skriv tilbage... På forhånd takVH Sasha
  • Inddragelse af demonstrations og rapport forsøg

    Forumindlæg
    HejEndnu et spørgsmål om kemi B-niveau eksamenAltså når man er til eksamen. Skal man så hovedsageligt snakke om generel teori om fx syrer og baser og så kort inddrage ens rapport eller skal man hellere snakke udfra rapporten og så komme ind på det ene og det andet om syrer og baser?
  • Hjælp til en tekst af ensomhed

    Forumindlæg
    Hej, vi er to elever der skal til eksamen her i juni i mundlig dansk. vi har prøveform b, og vi har trukket emnet ensomhed. Vi kan ikke komme på nogle tekster at analysere, har i nogle forslag til hvilken tekst vi kan vælge? På forhånd tak :)
  • Ensomhed Tekst HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej, vi er to elever der skal til eksamen her i juni i mundlig dansk. vi har prøveform b, og vi har trukket emnet ensomhed. Vi kan ikke komme på nogle tekster at analysere, har i nogle forslag til hvilken tekst vi kan vælge? På forhånd tak :)
  • Tove Ditlevsen (hjælp)!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal op til eksamen (prøveform B) DANSK Heldigvis har jeg trukket Tove Ditlevsen, og jeg har dermed besluttet at arbejde med digte. Jeg har valgt at snakke om digtet "Ritual". Hvad betyder Dinah i dette digt? Det haster virkelig meget, tak!:)
  • Hjælp til "Børn af dagen" analyse

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig dansk eksamen prøveform B i kortfilm, og jeg har så valgt kortfilmen "Børn af dagen". Problemet er så, at jeg er kørt ret meget fast i fortolkningen af og meningen med kortfilmen... Det ville være rigtig dejligt, hvis der var nogen, der kunne hjælpe...
  • Hjælp! "Børn af dagen" analyse

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i prøveform B i kortfilm, og jeg har så valgt kortilmen "Børn af dagen" Jeg er så bare kørt ret fast i fortolkningen af og meningen med kortfilmen... Det vil være rigtig dejligt, hvis der er nogen, der kan dhjælpe. Det har jeg brug for!
  • Forslag til en kort novelle om ondskab?

    Forumindlæg
    Jeg skal til dansk eksamen prøveform B hvor jeg har trukket fordybelsesområdet "ondskab", og har derfor brug for en tekst til at lave en synopse til. Håber der nogle der kan hjæpe. tak på forhånd
  • Hjælp til 7. årgangs årsopgave dansk

    Forumindlæg
    Hej folkens:) :-) Vi skal lave en dansk årsaflevering, som er ligesom dansk B eksamen. Der er et punkt der hedder præsentation af reality dokumentar (vi har trukket reality dokumentar) og vil gerne høre hvad man kan skrive der. Vores program er Familien fra bryggen tak på forhånd :) :-)
  • Omvendt funktion og naturlig logaritme

    Forumindlæg
    Hej, Jeg læser til mundtlig eksamen på matematik på B, og har et spørgsmål som jeg simpelthen ikke forstår. Eller ved hvad jeg skal gøre ved: "Gør rede for omvendt funktion og indfør den naturlige logaritmefunktion " Håber I kan hjælpe
  • Olies rolle i Danmarks energiforbrug

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg sidder og skal op til naturgeografi B eksamen på mandag. Jeg sidder med følgende spørgsmål, som jeg bare ikke kan finde svar på: Hvilken rolle spiller olie i Danmarks energiforbrug? Hvis der er nogen der har et bud vil jeg være evigt taknemmelig! Venlig hilsen Ida
  • Varme fra aluminium

    Forumindlæg
    Jeg skal lave et eksamenssæt i fysik, men er gået helt i stå i denne opgave. Du kan finde den her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/fysik2003-7-2.pdfDet er opgave 3, altså det første med at opskrive reaktionsskemaet er jeg med på, men hvordan regner jeg b og c?
  • Mdt. mat - differentialregning

    Forumindlæg
    Jeg skal op til mat-eksamenb-niveau i år, og kan komme op i anvendelse af differentialregning, men er tvivl om hvad jeg skal forberede til dette... man kan anvende det til optimering, vækshastigheder, men nogen der har et forslag til et eksempel eller hvad jeg ellers kan gøre????
  • Suppleringskurser

    Forumindlæg
    Hvad betyder min karakter i suppleringskurser? Jeg fik 10 - 10 i mine årskarakter i matematik b, og var ikke til eksamen i det. Hvad betyder det, hvis jeg nu fx får 4-4 i mine karakterer ved gymnasiel supplering?
  • eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Jeg mangler opgaverne til 4.016 4.017 4.018 4.019 4.021 1.114 eksamen 1 for mat på b niveau. Jeg har desværre glemt min bog et eller andet sted, så det er kun opgaverne, og ikke besvarelserne.
  • AT katastrofe - samfundsfag og psykologi.

    Forumindlæg
    Hej derude, Som mange sikkert allerede har set, så er emnet til AT eksamen 2012 katastrofe. Jeg vil meget gerne skrive i samfundsfag A og psykologi B, men vil gerne have noget inspiration til emne :) På forhånd tak
  • Løs ligning

    Forumindlæg
    Jeg skal til skriftlig mat B eksamen mandag og ville lige høre om nogen kan hjælpe.. Hvis opgaven udenhjælpemidler lyder, Løs ligningen: x2+2x-3= 0 Skal jeg så finde diskriminanten osv eller er der tale om nulreglen?
  • Fremlæggelse

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen på mandag i IT case på B-niveau, men har lidt problemer med hvad mit powerpoint show skal indeholde. Er der evt nogle, der tidligere har været oppe i IT-case som vil vise mig, hvordan deres diasshow så ud?
  • opg.7 c) - lille opgave (naturfagssæt)

    Forumindlæg
    Har lidt problemer med en delopgave i følgende eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie//almen/eksamen/opgaver/sommer03/naturfag2003-17-2.pdfOpg. 7 - c)Fik B) halveringstiden til 60min. Hvordan skal jeg gribe opg.c) an??Håber der er én der vil hjælpe mig:)