Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18901 til 18920 af 41162
-
Mod eller dumdristig
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive et essay i skolen om mod eller dumdristig, her er hvad jeg har skrevet en til nu Hvad er forskellen på mod og dumdristig? det er ligesom 2 sider af samme sag, men der er stor forskel på dem. Mange vil nok mene at dumdristig er et negativ ord, og mod er et positiv... -
Kaj Munks nytårsprædiken
ForumindlægJeg har ledt og ledt efter Kaj Munks nytårsprædiken, men kan simpelthen ikke finde den. Er der en af jer der kan hjælpe mig? -
Fysik /Idræt
ForumindlægHej Jeg står og skal lave At.projekt næste uge i fagene Fysik idræt. Så ville jeg bare hører om der var nogen der lå inde med et rigtig godt emne og evt. en problemformulering? -
Stilstandsomkostninger??
ForumindlægHej.. Kan nogen foreklare mig hvad stilstandsomkostninger er for noget?? Jeg har en Erhversøkonomi opgave hvor jeg har fået at vide at de faste omkostninger er stilstandsomkostninger. witti -
Gode taler af Barack Obama og John McCain?
ForumindlægHey! Er der nogen der kender nogle rigtige gode taler af Obama og McCain, der er gode at analysere? Det maa ikke vaare konventionstalerne eller deres taler lige efter valget var overstaaet. Paa forhaand tak! -
Virksomhedshistorie
ForumindlægOverskriften siger vidst sig selv. Hvad kan man komme ind på omkring et virksomheds historie ? -
en kort sætning. Lidt usikker
ForumindlægHej, jeg skriver et essay, men jeg er ikke helt sikker om sætningen er skrevet rigtig. Håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd. Nr. 1 Today we feature a wide range of options than 100 years ago. Eller: Nr. 2 Today we feature a wide range of options than for 100 years ago Hvilke... -
Romantikken
ForumindlægHej, er der nogen her inde som har nogle gode noter til genren "Romantikken", for jeg synes ikke rigtigt mine er gode nok. så lidt hjælp ville være meget dejligt ;) -
Geogebra
ForumindlægHvordan laver man en afstandslinjen i Geogebra, jeg vil ikke have den korrekt afstand, men bare linjen, altså en linje som forklarer hvor længderne går til.. -
Rigssamlingen
ForumindlægHejsa . Er der nogen der forklare mig lidt om "rigssamlingen", har prøvet at google den, men der kommer nogle forskellige svar og eksempler på, hvad det er. På forhånd tak :) -
AP (Almen Sprogforståelse).
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i AP den 5. december, så tænkte på, om der er nogen, der har prøvet det før og evt. har eksempler på opgaver. Desuden kan jeg ikke gennemskue det med kasusser overhovedet.. Håber, der er nogen, der kan hjælpe.. Tak på forhånd. ;) -
Politisk holdning
ForumindlægHej Jeg arbejder i øjeblikket med en synopse. Jeg har brug for at vide hvilke politisk holdning/ ståsted berlingske tidende beligger i? Og hvis derkunne være kilder kunne det være godt... ;) På forhånd ________________________ Tak -
Har været
ForumindlægHvordan ville I oversætte sætningen: "I Danmark har det siden 2012 været muligt, at blive gift som homseksuel." Tak på forhånd. -
Heeelp HaSTeR rettelse pls
ForumindlægI valencia bor han på et godt hotel, men bliver skuffet, fordi han ikke kun skal være sammen med Belen, men også med alle hendes venner og kolleger. Til sidst bliver han dog glad, da belen giver ham mange kys. En Valencia vive en un buen hotel, pero se decepciona, porque no sólo debe ser c... -
Magt
ForumindlægHej, jeg skal finde i medierne en sag, som indeholder magt i flere forskellige former. Er der nogle der kan hjælpe mig? - Michelle (: -
Hvad gøre det ved teksten at den IKKE er opdelt i kapitler?
ForumindlægSom overskriften siger; Hvad gøre det ved teksten, at den IKKE er opdelt i kapitler? eks. Den svære toer af Lone Aburas hjælp?! -
Mat ex. point.
ForumindlægHeej :) :) Jeg er MEGET dårlig til matematik og skal op på onsdag, og har det på A:( :( er der nogen som har gode råd til hvordan jeg evt. kunne få 02!? Ved i desuden hvor mange point man får for en rigtig opgave? Har nemlig hørt at man skal have 84 point for at få 02. -
Assimilation
ForumindlægHvad betyder product assimilation? -
forholdsord
ForumindlægHej jeg skal lave sætninger, hvor jeg skal huske at bruge et udsangs ord efter et forholdsord. Jeg skal fx gøre det med 1. to be tired of 2. to keep on kan i hjælpe mig lidt. Ps. hvad er et et engelske forholdsord. På forhånd tak :) -
Lav gennemsnit :(
ForumindlægHej allesammen jeg har en rigtig lav gennemsnit (2,6) STX.. Mit spørgsmål er, om jeg kan komme ind på sygeplejerske skolen, selvom mit gennemsnit er så lav?
