Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 18921 til 18940 af 34519
-
Noter til landskabsdannelse
ForumindlægHey folks.Jeg sidder her og har kun to dage til at læse til geo-eksamen :-sVille meget gerne have nogle gode notater til landskabsdannelse, hvis nogen vil hjælpe.På forhånd tak. -
AT-fremlæggelse: metode
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i AT og vil høre, hvor meget tid man skal bruge på at snakke om metode, og hvad det helt præcist er, man skal fortælle? Hvis man f.eks. i biologi bare har læst bøger, som andre har skrevet, hvordan diskuterer man så den biologiske metode? -
"The German Boy"
ForumindlægSkal måske til eksamen i teksten "The German Boy".. Er der nogen som har læst teksten evt. analyseret eller arbejdet med den så HJÆLP.. Har især problemer med hvordan slutningen skal fortolkes.. -
hjælp til dansk synopse
Forumindlæghej¨jeg er igang med at lave en synopse til dansk eksamen. jeg har trukket om sagprosa. kan i hjælpe mig med at finde en artikel som man kan perpekterivere til artikeln armadillo -
filosofieksamen - igen
ForumindlægTænkte på om der er nogen der ved hvor tekstnærer man skal være til eksamen? Altså i forhold til den tekst man får udleveret. Skal man gå ned i detajlerne eller skal man bare fortælle frit oom filosofien bag den? -
Kræfter
ForumindlægHey derude...Jeg sidder og læser til eksamen. og så er jeg pludselig stødt på dette problem.*Hvad dækker kraftbegrebet over?og *hvad er kraftbegrebet?Håber nogen der kan hjælpe mig.....PLeace! -
Zen-buddhisme?
ForumindlægHvad er godt at vide om zen-buddhismen før man går til eksamen, er der nogle vitige ''emner'' og punkter som man skal huske, i såfald hvilke? -
Ekstemporaltekster
ForumindlægHvis der er nogen, der ligger inde med ekstemporaltekster, som svare til A niveau, må I meget gerne skrive? Vil meget gerne kunne øve mig lidt mere til min eksamen den 20 juni :)På forhånd tak -
Metode
ForumindlægTil AT - eksamen Skal man da sige fagets metoder, eller de metoder som man selv har brugt? Jeg har kun brugt redegørelse - analyse - diskussion, da jeg har arbejdet med andre resultater. JEg skriver i biologi og historie. -
le chatelier
Forumindlægskal til eksamen på mandag, og mangler en klar definition af le chateliers princip. kan huske jeg havde en i 2.g, men kan ikke finde den. det er noget med forskydning af ligevægte. nogen der kan hjælpe? -
opløsning af to vektorer
ForumindlægHejsaJeg skal her på mandag til mundlig mat eksamen, sidder med et spørgsmål der hedder:"redegør for opløsning af to vektorer efter to retninger" kan simpelhen ikke forstå hvordan det nu er.? på forhånd takmvh kim -
Idéer til tekster - Identitet
ForumindlægJeg har trukket identitet til min 9. klasses eksamen, og er lidt på bar bund i forhold til tekster. Mit fordybelsesområde er: Identitetsproblemer skildret i tekster. Nogle gode tekster? :) -
Tiderne?
ForumindlægHej Jeg skal snart op til fransk skriftlig eksamen. Ville hører om i kender en GOD og PRÆCIS hjemmeside som forklarer hvordan man bøjer ord i forskellige tider.. Fx. le conditionel osv.. Tak på Forhånd ;) -
Kriminalitets teori
ForumindlægHej alle :) Jeg skal, som så mange andre uheldige 3gere, op i AT eksamen. Jeg skal benytte mig at noget kriminalitets teori, men kan ikke rigtig finde noget om det? Har om kvindehandel .. Håber nogen kan hjælpe :) -
"forestillingen om et ukompliceret liv med en mand".
ForumindlægEr der nogen der har læst den? og eventuelt kan hjælpe mig med nogle facts om bogen og om Helle Helle. jeg skal op i den til eksamen, og jeg mangler virkelig hjælp til nogle facts og noget analyse. -
Musik hjælp
ForumindlægHej alle sammen Jeg tænkte på, om i ikke kender nogen hjemmesider eller links til filer, hvor man kan læse alt om hvordan man analysere en sang, og hvilke ting der skal med, når man nu skal til eksamen i musik-c -
Novelle om identitet og selvværd
ForumindlægHej. Jeg har lige trukket emnet "identitet og selvværd" til dansk mundtlig eksamen, og leder efter en god tekst - gerne en novelle. Nogle gode forslag? -
livets barske realitet
Forumindlæghej jeg trak livets barske realitet til eksamen men jeg kan ikke rigtigt finde nogen tekster der vil være gode at gå i dybden med er der nogen der kender nogen gode tekster? -
FSA10 Englesk skriftlig
ForumindlægHeej. Jeg er lige lidt i tvivl om en bestemt ordbog er tilladt til engelsk eksamen skriftlig. Orbogen er en computerudgave af "longman dictionary of contemporary english" Må jeg godt bruge den? -
Fransk
ForumindlægEr der nogen, der har forslag til, hvordan selv kan lære fransk, altså køre en slags selvstudium, dog uden eksamen mv., men bare for at lære sig fransk på basalt niveau?
