Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 18921 til 18940 af 36230
-
Semikolon
ForumindlægHej folks Jeg undrer mig bare, om der skal være stort bogstav efter semikolon, når man skriver på engelsk? På dansk skal der, gælder det også når man skriver engelsk? Tak på forhånd! -
aktiv og passiv
ForumindlægHey. Har lidt problemer med det følgende spørgsmål. Jeg skal på dansk forklare, hvordan man omdanner en aktiv engelsk sætning til en passiv engelsk sætning?? -
Ideer til kilder for skole skyderier i USA
ForumindlægHej alle, Som overskriften lyder søger jeg nogle gode kilder til skole skyderier i USA, kilderne skal være på engelsk og skal bruges til FSA i engelsk. -
Hjælp!
ForumindlægSkal aflevere en engelsk synopsis imorgen, om mixed races. Hvilke emner kan man komme ind på?. - Og det er jo på engelsk ;) -
Noter til macbeth
ForumindlægJeg søger nogle engelsk noter til Shakespear - Macbeth (: Skal snart til mundtlig eksamen i engelsk, og mangler lige nogle guldkorn til netop dette emne (: -
Terminsprøve
ForumindlægNogen som ved hvilke valgmuligheder der var til engelsk eksamen???? (2010 Maj - Engelsk - Folkeskole FS10) Please hjælp mig..Hilsen Random -
Forklare tekster ???
ForumindlægHej Er her nogen som er super dygtige til engelsk, som gider læse en tekst og forklare hvad den handler om? Det er engelsk på B niveau. -
video?
ForumindlægHej Studie portalen Kan i ikke lave nogle videoer om ordstillingen på engelsk? eller kan i ikke bare lave flere videoer, om engelsk grammatik i almindelighed? Det kunne være dejligt! -
Begreber
ForumindlægHej, Hvordan siger man dette ord på engelsk: Problemstillinger? Er det sådan man skriver det på engelsk: Overordnet emne: comprehensive subject Underordnet emne: comprehensive fag -
hjælp???
ForumindlægHej allesammen Er der nogen der vil hjæpe mig med engelsk, for jeg har svært ved engelsk. Håber der er nogen der gider at hjælpe mig.. På forhånd tak -
Rette oversættelse
ForumindlægEn der vil rette min engelsk oversættelse. Der er super mange fejl i mener jeg da jeg ikke er god til engelsk. Tak på forhånd -
Induktiv eller deduktiv?
ForumindlægJeg har fagene historie og engelsk. I historie er jeg kritisk overfor en tekst og i engelsk har jeg lavet en lyrikanalyse af en digt.. Er det induktiv eller deduktiv? -
bedømme
Forumindlæghej er der nogle der vil bedømme et engelsk essay A nivuau ? - samt give en karakter på den? essayet er fra engelsk eksamen i år -
bedømmelse HJÆLP
ForumindlægHej. Er der nogle herinde som er super dygtige til engelsk? og som ville bedømme mit engelsk essay fra eksamen i år? -
Motiveret Ansøgning
ForumindlægHej Jeg søger efter et engelsk geni som vil læse, rette og give feedback på min motiveret ansøgning som er på engelsk, hvad angår grammatik og forståelse? -
Imperalisme
ForumindlægHvordan kan man argumentere positivt for den engelske imperalisme i Indien? Hvordan kan man argumentere negativt for den engelske imperalisme i Indien? -
Lige et hurtigt spørgsmål om sso
ForumindlægNår man skal skrive SSO, og jeg har valgt fysik b og engelsk b, kan jeg så godt have emnet rummet og skrive sso'en på engelsk? -
Ang. den mundtlige franskeksamen.
ForumindlægJeg er en af de "heldige", der skal op i fransk til studentereksamen.Jeg vil bare høre, om der er nogen der har prøvet det, og om det er så slemt som jeg gør det til.Jeg kan slet ikke se at der er nok til i forberedelsen til at kunne nå det man skal!Og hvor lang tid skal man egentlig re... -
CHE Guevara- Oversættelse
ForumindlægHey!Vil blive super glad, hvis nogle gad og kigge min oversættelse igennem..:) På forhånd tak!Oversættelse:I 1982 rejser Joel Hernandez til Nicaragua for at hjælpe den sandiniistiske regering. Landet der ligesom Cuba er socialistisk er i krig med USA. Joel Hernandez følger i sin store helt, Che G... -
AT-eksamen - Hvordan?
ForumindlægHalløj. Sad lige og blev lidt i tvivl og noget ang. AT-eksamenen. Man skal snakke 10 min, og derefter have en dialog de efterfølgende 10-12 min - sålangt er jeg med. MEN - dialogen, er det her man snakker metoder, eller er det i de første 10 min?, eller hvad bruger man dialogtiden på? jeg føler ...
