Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 18941 til 18960 af 24761
-
Mat A HTX eksamen maj 2009
ForumindlægHey ville høre om nogen har en besvarelse eller delvis besvarelse til eksamensættet her: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Htx/090529_opgave_matA_htx.ashx Vil rent faktisk gøre alt for at få fat i den. Det ville være til så stor gavn, og jeg vil være evig takne... -
HASTER - EKSAMEN IMORGEN :)
ForumindlægJeg tænkte på. I folkeskolen i engelsk, skal man først ind i 5 min. hvor man snakker om en tekst man har forberedt hjemme. Derefter skal man ind i 5. min hvor man snakker om et spørgsmål man har trukket, som relaterer til nogle af de tekster som man har snakket om i løbet af året. Er der nogle s... -
Emne til AT
ForumindlægHej Har nogle et forslag til emne i AT, jeg ønsker en kombination af fagene Religion/Dansk eller Religion/Engelsk Det overordnede emne er Kampen for det gode liv Mine tanker om det er, at jeg gerne vil analysere en film eller tale som omhander en religiøs kamp, for et bedre liv ... -
Slang/Hip hop
ForumindlægHey er der nogen der kan oversætte det her til rigtig fedt hip hop/street engelsk? "David er glad for at have fået sommerferie. Nu skal der læses en masse fritids bøger og nyde sommeren uden sure lærer, kedelige lektier/afleveringer. Og sidst, men ikke mindst REJSE!! -
Imperialismen i Australien?
ForumindlægVi er en gruppe fra en 1.g klasse, som skal lave AT-projekt om Imperialismen i Australien (fagene er engelsk/historie), men vi er meget på bar bund. Er der nogle, som kan henvise til gode værker omkring dette emne, og nogle som muligvis kan beskrive, hvad det overhovedet drejer sig om? Hvordan ku... -
Problem Formulering?
ForumindlægHej! Jeg vil meget gerne høre nogle forslag til en rigtig god problem formulering om emnet; Borgerrettigheds bevægelserne i USA i midt 1900-tallet. Jeg har tænkt mig at skrive om bla. Malcolm X & martin Luther King. mine to fag er Engelsk A og Historie B. Nogle forslag!? er virkelig i tvivl.. -
PROBLEMFORMULERING
ForumindlægHej! Jeg vil meget gerne høre nogle forslag til en rigtig god problem formulering om emnet; Borgerrettigheds bevægelserne i USA i midt 1900-tallet. Jeg har tænkt mig at skrive om bla. Malcolm X & martin Luther King. mine to fag er Engelsk A og Historie B. Nogle forslag!? er virkelig i tvivl.. -
Hvad skal jeg dog vælge??
ForumindlægHej, Vi skal til at gå i gang med eksamsforberedelse i engelsk (9. klasse), og har nu fået emnerne af vide: -Travel and exploration -Relationships -Law and order -Fame Problemet er bare, at jeg ikke har nogen ide om hvad jeg skal vælge, og hvilke underemne jeg skal skrive om! Nogen... -
Disposition underemne? Hurtig hjælp, tak :)
ForumindlægHejsa alle sammen. Jeg er i gang med at skrive min disposition i engelsk, og jeg har valgt overemnet ''The danger of social media.'' Men så kom jeg på en tanke i går, hævnporno er jo blevet kæmpe stort inde på de sociale medier. Kan man så godt have et underemne og snakke om, som ... -
Hjælp!!!
ForumindlægJa som overskriften siger: Hjælp!! Jeg er i gang med en synopse om Buckingham Palace i engelsk men..! Jeg er gået i stå. Jeg kan simpelthen ikke svare på spørgsmålet: "Hvad kan man se, hvis man tager til Buckingham Palace som turist?" Så. Nogle der kan hjælpe? Noget man skal se hvis ... -
Dr. Livingstone!
ForumindlægHej Folk :) Jeg står i den dejlige situation, at jeg skal lave en synopsis om mit AT halløj. Jeg har om Dr. Livingstone, men.. Jeg er fulstændig lost med at komme igang. Og med det mener jeg, at jeg overhovedet ikke aner, hvad jeg kan skrive i problemformuleriong og problemstilling. Fagene er ... -
Hjælp til case analyse!!!
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med at skrive AT i fagene engelsk og psykologi, hvor jeg har emnet spiseforstyrrelser. Jeg vil gerne inddrage en case, som jeg allerede har fundet. Jeg er bare i tvivl om hvordan man analyserer sådan en case? Er der nogen der har en opskrift på hvordan man kan gøre punkt f... -
Fair Trade
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder her og skal skrive et engelsk essay om i hvilket omfang Fair Trade / Fair Trade-konceptet hjælper med at redde planeten. Jeg har bare svært ved at finde ud af hvad der egentlig hjælper, og hvad jeg skal komme ind. Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at komme i gang. -
Problemstillinger
ForumindlægVi har AT-uge, og vores overemne er renæssancen. Vi har fangene historie, engelsk og matematik/fysik. Vi har i engleks tænkt os at skrive nogle problemstillinger omkring Shakespeare, men vi ved ikke helt, hvad vi skal skrive om i mat/fys. Nogle forslag? Vi skal formulere to spørgsmål til hvert ... -
HASTER
ForumindlægJeg mangler bare at rette det, men jeg er ikke selv god til engelsk. Please det haster. I met with Saret. My aunt as we speak together. I was afraid that she should say it to my parents. I was told that I should married with Ali's son. -
Nogen der har tid til at kigge på afl?
ForumindlægHej jeg har en engelsk opgavesæt for til i morgen, jeg har lavet det.. mange af opgaverne har jeg sat ind i forummet men der er ikke rigtig nogen der svarer. Så derfor vil høre om der nogen der havde tid så jeg kende sende hele opgavesættet og få den kommenteret hvis der er noget der forkert så j... -
SRP i Musik og Historie
ForumindlægHej Jeg skal til at beslutte mig for, hvad jeg vil skrive om i min SRP. Jeg har Musik A og Engelsk A som studieretnings fag. Jeg ønsker at skrive i Historie og Musik, men har svært ved at finde emner, så hvis du har skrevet i disse fag, eller bare har en god idé, så må du meget gerne svare på d... -
Studieretning med 3 A-fag. - STX
ForumindlægJeg har valgt en studieretning hvor jeg får: Engelsk A - Studieretnings fag Dansk A Historie A Samfundsfag B - Studieretnings fag Mediefag B - Studieretnings fag Men skal man ikke have 4 fag på A niveua? det synes jeg der står i §7 i stx bekendtgørelsen -
Haster!
ForumindlægVed godt jeg ikke må skrive Haster i forummet. Men jeg har i løbet af denne uge virkelig prøvet på at få nogen til at se mit engelske opgavesæt.. Der er bare ingen der rigtig svarer.. Det er noget jeg skal ha afleveret i aften via mail.. Er der virkelig ikke nogen som har tid til at se på den?? M... -
Find de polære koordinater til ~g = ~a −~b.
ForumindlægFind de polære koordinater til g=a-b Vektor a: (5,9) vektor b: (-2,1) Jeg har prøvet alt jeg kan og har læst så meget på nettet endda på engelsk, men kan ikke formå at forstå opgaven. Hvordan finder jeg de polære koordinater og skal jeg minuse først? please hjælp gerne <3
