Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 18941 til 18960 af 34369
  • Manhattanprojektet

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare hvad det er meget vigtigt at sige når man skal op til en mundtlig AT eksamen? Hvordan kan man sætte Manhattanprojektet ind i de forskellige metoder? (samfund, natur og humaniora)
  • Hjælp !!

    Forumindlæg
    Hejsa alle derude.. Jeg blevet taget på sengen da jeg for 2 dage siden opdaget jeg skulle til historieeksamen. Troede ellers jeg havde sommerferie! Jeg går på vuc ekeltfag og havde fået afvide af min historielærer jeg IKKE kunne få til eksamen pga en manglede opgave. Har kun faget så j...
  • Mozart i Italien og Prag

    Forumindlæg
    Jeg skal til en mundtlig eksame og mit emne er Mozart. Jeg skal finde noget om Mozarts rejse til Italien og Prag, men jeg kan ikke rigtig finde noget. Er der nogle der kan hjælpe mig? (-:
  • SYNSVINKEL! HASTER

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med min dansk eksamen i min analyse skal jeg skrive synsvinklen på mit maleri som er "ophelia" -John Millais. Hvordan finder man synsvinklen på et kunstmaleri??
  • Guldnoter til VideoTape by Don Delillo

    Forumindlæg
    Jeg sidder og igang med 24 timers engelsk eksamen, og ville hører om der er nogen der har nogle Guldnoter til teksten Videotape skrevet af Don Delillo :-) På forhånd tak
  • Analyse af Mona Lisa

    Forumindlæg
    Skal op i billedkunst eksamen snart og vil spørger om der er nogen som har lavet en formalanalyse af mona lisa som de vil dele? :) Kan nemlig ikke finde nogen analyser på nettet og har brug for hjælp til punktet med fladerne.... På forhånd tak! :)
  • Rudd-koncessionen

    Forumindlæg
    Jeg har netop trukket til min historie-eksamen. Mit emne er: De store revolutioner og imperialismens tidsalder. Er der nogen af jer der har nogle noter eller lignene til Rudd-koncessionen? Ville være en kæmpe hjælp!
  • Stabile og ustabile atomkerner

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og skal til eksamen i 24 timer, i radioaktiv henfald, hvor jeg skal fortælle og gøre rede for stabile og ustabile atomkerner, Hvordan gør man nemmest det Mvh Maria :-)
  • Analysemodel

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til mundtlig eksamen i engelsk b, men jeg har ikke rigtig nogen analysemodel. Jeg har en times forberedelse og det skal helst kunne gå hurtigt. På forhånd tak :) vh Hans C
  • integralregning (svær!)

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at læse op til eksamen i mathematics higher level. Jeg prøver at integrere denne funktion, men det dur ikke rigtig.... Hjælp søges: http://peecee.dk/?id=37898
  • Kritisk Teori

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen i morgen og et af mine spørgsmål er " hvad e r kritisk teori " men jeg ved det ikek ? Noglen der kan hjælpe ??
  • Billede-analyse

    Forumindlæg
    Jeg har fået dette billed til min test eksamen i 3.g XD Og jeg undrede mig om der var noget I andre synes var væsenligt at få med? =) http://i17.tinypic.com/2cx86d3.jpg på forhånd tak ~
  • Eksamensopgave 2005 maj HHX 3'år

    Forumindlæg
    Leder efter eksamens opgave til HHX 3 år maj 2005. Man skal give et resume af teksten "Generation Broke" f.eks. Er der nogle der ligge inde med den? På forhånd tak.
  • Genbrug af aluminiumdåser - hjælp (termodynamik)

    Forumindlæg
    Hej.. Er helt lost i opgave 2 i dette exsamenssæt http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihn-2005-10-1.pdf er der mon nogen der kan give et hint til hvordan jeg kommer igang med den ...
  • Hjælp til blækregning

    Forumindlæg
    Hjælp.. Jeg har snart eksamen og jeg har fået nogle blækregninger for problemet er at nogle er dem er lidt svære.. En som vil hjælpe mig med denne her opgave.. http://peecee.dk/index.php?id=42142
  • Matematik eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen her som har resultater til Matematik Eksamens sæt 1 årig højniveau matematik studentereksamen august-september 2006 nogen som har et link eller nogen resulstater / regne metoder :) ?
  • kemiske forbindelser

    Forumindlæg
    hej har snart eksam i kemi men er bang for de spørger mig hvordan man regner om i ville forklar det har næsten styr på hvordan man regner ioner er det det sammme måde man gør håber i ville give mig nohgle ekmp på hvordan man løser det
  • Er jeg dumpet i matematik b?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. Har lidt af et problem, kan ikke rigtig finde ud af om jeg er dumpet i matematik b! Årskarakter: 4 i mundtlig og 2 i skriftlig Eksamen: 4 i mundtlig og 0 i skriftlig Er jeg dumpet?
  • sygdomme

    Forumindlæg
    hej skal til eksam snart der står jeg skal repiter kredsløbsrelaterede sygdomme mener de ligesom koletrol og hjerte osv håber i vil give mig nogen idera om denne emne
  • Normalfordelingen - statistik

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp til at gøre rede for normalfordelingen. Det er til mundtlig eksamen. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gribe det an, og hvilket eksempel jeg skal bruge? Kan I hjælpe mig?