Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 18961 til 18980 af 34519
-
Lukket Karaktereblad.
ForumindlægHej. Jeg har hørt noget med at hvis man ikke dukker op til en eksame i 3.g, så er ens afgangsbevis åbent, og man kan efter ændre på fagene ved hjælp af VUC osv. Er det rigtigt? Og hvis det er hvad er fordelene og ulemperne? -
Kommaøvelser
ForumindlægSkal op i dansk eksamen i morgen, har ikke rigtigt noget at tag mig til... Så jeg vil gerne spørge om, hvis i kender nogle godt hjemmesider, eventuelt kommaøvelser, så vil det være meget rart :) - Tak på fohånd.. -
Eksamesbevis.
ForumindlægHej. Jeg har hørt noget med at hvis man ikke dukker op til en eksame i 3.g, så er ens afgangsbevis åbent, og man kan efter ændre på fagene ved hjælp af VUC osv. Er det rigtigt? Og hvis det er hvad er fordelene og ulemperne? -
Talepapir - nogen der vil læse det igennem og give respons ?
ForumindlægHej allesammen, Da jeg skal til AT-eksamen imorgen, så vil jeg høre om der er nogen der vil læse mit uddybede talepapir igennem, og give lidt respons ? Det vil hjælpe mig rigtig meget .. Hilsen Signe -
Artikel analyse
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive notater til min dansk eksame. Hvis jeg skulle trække en artikel, er det så en god idé at starte med inddrage definitionen på en artikel? På forhånd tak. -
Disposition til spansk mdt. b-niveau.
ForumindlægHey... Hvordan laver man en typisk disposition til en spansk mundtlig eksamen på b-niveau? Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal stille dispositionen op? Med udgangspunkt i emnet: Jóvenes. Kristian. -
Forklaring på middelværdi og spredning
ForumindlægJeg tænkte på hvordan man kan se hvilken af graferne for to normalfordelinger har den største middelværdi og spredning. Jeg er usikker på hvordan jeg kan begrunde det hvis jeg nu bliver spurgt op til det til eksamen. -
Gammastråling henfald
Forumindlæghej jeg håber på et hurtigt svar da jeg skal op til eksamen (9. klasse) imorgen mit problem er: jeg forstår ikke rigtigt teorien bag hvordan gamma henfalder -
Proportionalitet
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i morgen, og sidder lidt fast i proportionalitet. Min spørgsmål lyder på flg. Redegør for proportionalitet. Nogle der kan forklare mig, hvad det helt præcist er jeg skal gøre ? -
Hjælp!!!!
ForumindlægJeg har et engelsk essay for til torsdag. Det omhandler Nike, det er en gammel eksames opgave. Er der nogen som kan hjælpe sp skriv til mig hurtigst som muligt. har virkelig brug for hjælp. MSN: [email protected] -
enevældens konsekvenser
ForumindlægHejsa ;) jeg skal til eksamen i historie og har desperat brug for hjælp med hensyn til hvad der skete efter enevældens tid og hvilke konsekvenser den tid havde? skriv hvis du bare har den mindste oplysning ;) TAK! -
hej! jeg skal bruge en oversættelse af "i have a dream" talen!!!!!
Forumindlægjeg er midt i forberedelsen til eksamen i engelsk og jeg skal bruge en oversættelse a talen "i have a dream" af Martin Luther King... har selv prøvet på google men uden held. -
The man with ten personalities 1978
ForumindlægEr der nogen der har noter om The man with ten personalities 1978 Time?? Skal bruge noget om teksten til den mundtlige eksamen. På forhånd tak for hjælpen. Med Venlig Hilsen Kat Mail [email protected] -
HJÆLP!
ForumindlægJeg skal til eksamen i moren i fysik/kemi, og vil gerne vide hvordan man bevæger sig frem og tilbage på isotoptabel. Hvordan man skal skal bevæge sig, hvis et stof udsender en alfapartikel osv... Svar venligst hurtigst muligt, tak. -
AT - dialog
ForumindlægHej alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvordan dialogen til AT eksamen finder sted? Hvor meget viden udover det der står i synopsen skal man havde og hvad er det der fx bliver spurgt ind til? Mv. Line -
Ved vejen jalusi
Forumindlæger ved at forberede mig ti eksamen, og derfor vil jeg høre om der er nogen som har læst ved vejn af hermann bang og kan fortælle om der er noget jalusi i den. -
Ligning og graf for eksponentialfunktioner og eksponentiel vækst
ForumindlægJeg skal forklare følgende: Ligning og graf for eksponentialfunktioner og eksponentiel vækst Først og fremmest; Hvad er forskellen på eksponentialfunktioner og eksponentiel vækst?? Hvordan skal jeg forklare det til mundt. eksamen? -
Syntese af ethylpropanoat
ForumindlægHej allesammen Jeg og nogle venner søger en journal/rapport med overskriften: "Syntese af ethylpropanoat" idet vi om noglefå dage skal op til eksamen i blandtandet denne øvelse... -
Naturlige og syntetiske fibre
ForumindlægHeej. Er der nogen der kan hjælpe mig med ang Naturlige og syntetiske fibre. Jeg skal til eksamen og hvis jeg trækker det emne, skal jeg fortælle noget om det, og er noget i tvivl om hvad det går ind under.. . -
Elektricitet
ForumindlægHej ! Er der nogen som kunne give mig et godt råd til hvordan man kunne starte sin eksamen hvis man trak "elektricitet" til den munlige fysik prøve i 9.klasse? Hvilke forsøg ville være relevante at lave? På forhånd tak :)
