Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 18961 til 18980 af 43849
-
hjælp med tre kort sætnig
Forumindlæghvordan siger man dette på spansk 1) jeg synes at det er meget hyggeligt 2) jeg høre music 3)når jeg er færdig med skolen -
hjælp med tre kort sætniger
ForumindlægHvordan siger man dette sætninger på spansk Jeg var meget glad dengang. På grund af krig flyttede jeg Jeg havde ikke mulighed at gå i skole. -
SSO HJÆLP
ForumindlægEr der nogen der skriver sso i spansk om et forfatterskab.. eller nogen der har læst bøger af Manuel Vázquez Montalbán?? -
Rettelse af en aflevering
ForumindlægEr der nogle der kan rette min spansk aflevering idag? Håber i kan hjælpe, det kunne være dejligt. :) -
uddannelse
ForumindlægHvordan siges det på spansk at tage en uddannelse? fx: jeg skal tage en uddannelse for at få arbejde. -
TERMINSPRØVER
ForumindlægHej... Er der nogen som har nogle idéer omkring terminsprøverne i år i spansk?? plejer det at være gamle opgaver som bliver stillet?? eller hvordan?? -
Små sætninger
ForumindlægHvordan siger man disse sætninger på spansk? Et fælleskab uden voksne. Er de magtesløse. Ligsom Tere selv. ikke uden konflikter. drengegruppen. -
Krig i Latinamerika??
ForumindlægHej, Er i gang med en spansk opgave - og sidste spørgsmål lyder: Hvorfor var der så mange krige i Latinamerika i slutningen af det sidste århundrede? Nogle der kan hjælpe med lidt facts?? :) -
hjælp med to korte sætninger
Forumindlæghvordan siger man det er spørgsmål på spansk 1 de udfordrer livet og døden. 2 svinger følelsen også mellem rivalisering og solidaritet,svigt og venskab. -
At betale sig til
ForumindlægHvordan formuleres følgende på spansk? "At betale sig til" Jeg har tjekket alle mine ordbøger uden held. mvh. Steffen -
Sprogdag
ForumindlægHejsa! Vi skal om et par uger have en sprogdag på gymnasiet. Hvilke lege kunne man lave med elever, der ikke har haft spansk før? De skal ku' lide spansk efter de er taget hjem, og forhåbentligt vil de vælge spansk, når de starter på gymnasiet! :P Jeg tænker måske at man kunne lave en Kaho... -
Tjek fritekst
ForumindlægHej jeg har skrevet en fritekst i spansk og jeg håbede at der måske er en der vil kigge den igennem? Bare hurtigt -
Ordsprog oversættelse
ForumindlægHvordan siger man: "An apple a day, keeps the doctor away" på spansk? -
refleksive pronominer
Forumindlæghej. jeg skal i spansk frenlægge om refleksive pronominer, der er vel ikke nogle der ville hjælpe mig med at komme med eksempler og regler til emnet ? tak ... -
Nogen der har opgave 18b?? HJÆÆLP :,(
ForumindlægNogen der har opgave 18 b i bogen spansk for fortsættere 2 Adelante tror jeg nok den hedder! Ville være en stor hjælp! -
Idé til projektet??
ForumindlægJeg har mulighed for at skrive i Spansk eller Musik som jeg lægger vægt på og så kombinere med Dansk.. Er der nogle som har nogle gode forslag til emner?? -
Hjælp til rettelse af spanskaflevering
ForumindlægHej håber der en der vil hjælpe mig med min spansk aflevering, den er på små 160 ord kun. Den skal bare læses igennem - skriv til mig hvis i vil kigge på den! Forhåbningsfulde hilsner... -
Aflevering rettelse!
ForumindlægHej derude! Jeg har en spansk aflevering på ca. 12-14 linjer, som jeg gerne ville få rettet! Tusind tak på forhånd! -
handelsbrev
ForumindlægHej har et spansk handelsbrev, som jeg oversætte.. Hvad betyder estimada Beatriz Gimeno. Altså hvad estimada i denne sammenhænge betyder. -
En venlig sjæl der har tid til at rette?
ForumindlægNogen derude som gider tage sig tid til at kigge på 20 små spanske sætninger. Tusind tark på forhånd.
