Søgning på: tysk stil. Resultater: 18961 til 18980 af 41422
-
Hej alle sammen Respiration
Forumindlægjeg har nogle problemer med respiration. Er der nogen der kan hjælpe mig. Det skal helst være på C 'niveau. -
HJÆLP SØGES TIL KILDEKRITIK
ForumindlægEr der en venlig sjæl, som kan lave kildekritik af nogle kilder? Der gives gerne et beløb for det - kravene er bare, at man har styr på faget 'Historie' på B niveau. :-) -
Markedsdemokrati
ForumindlægJeg er ved at skrive SRO opgave og faldt lige over jeg ikke havde 100% styr på hvad der definere markedsdemokratiet. Kan ikke lige umiddelbart finde noget på nettet heller. Så en hurtig oprids af hvad den lige går ud på ville være super. Behøves ikke at være noget længere indllæg, skal bare lige... -
digt analyse
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig hvad for nogen ting men skal have med i en digt analyse.? eller rettere sagt er der ikke nogen der har en model til det eller sådan. det vil være en stor hjælp. -
EKSAMEN ENGELSK A?
ForumindlægHej er der nogle der har tips til hvad man skal kunne eller hvad der er godt at kunne til engelsk a delprøve 1? tips til alt modtaged med hyshånd!! god dag og tak på forhånd -
89 ord for meget i eksamensstil?
ForumindlægHej, i eksamen i engelsk skriftlig B-niveau på STX står der i opgaveformuleringen, at man må skrive 700-1000 ord i section A opgaven, men jeg skrev 1089 ord. Kan der på nogen måde komme sanktioner ift den endegyldige karakter? Min lærer fortalte mig engang, at man godt måtte skrive 10% over, men... -
privatlærer i arbejdsret søges (JURA)
Forumindlægskal bruge en der kan hjælpe med at løse nogle cases, er villig til at betale for samarbejdet. -
Min. karakterer for 2 årig STX?
ForumindlægHejsa. Jeg har desværre ikke kunne finde nogen information omkring dette. Så derfor håber jeg muligvis at der er nogen som muligivs kender svaret! :) Det er efterhånden lidt tid siden at jeg forlod min erhvervsuddannelse, grundet dårlig undervisning og generelt store problemer med at finde l... -
Potens
ForumindlægJeg skal lave et oplæg om potens, men kan ikke helt finde ud af hvad det er. Håber i vil hjælpe med at forklare det? -
hjææææælp!!!!
ForumindlægPlease jeg har brug for hjælp. Jeg har skrevet et indlæg - og her er det: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=846242 Please - nogle som kan hjælpe mig - i neeeeeed help! på forhånd tak!!!!! -
Cl binding
ForumindlægHej Hvor mange bindinger danner Cl? Altså jeg ved at C kan danne 4 og H kan danne 1. -
intro til tema
ForumindlægHej, da jeg snart skal til fransk eksamen, så vil jeg spørge hvordan man skal introducere temaerne. altså hvis nu jeg skal introducerer temaet La Jeunesse og sammenflette den med filmen Le Café des rêves - hvordan skal jeg gøre det? På forhånd tak! :) -
Tommelfingerregel for præpositioner?
ForumindlægVi ved eksempelvis at adjektiver er beskrivende, men hvad er præpositioner? -
Blog om spanien
ForumindlægEr der nogle, der kan hjæpe mig med lidt inspiration til en blog om spanien? Jeg har ingen ide om hvad, jeg skal skrive. -
Dansk A Eksamen, idag! Samtaler.
ForumindlægHej ppl. Dansk A eksamen hf, idag handlede om samtaler. Hvad synes om det? Er der en der evt. gider at kigge min opgave igennem og... jeg er så nervøs, for jeg havde lidt tekniske problemer, min opg. blev slettet og til sidst havde jeg 2 / 1 time tilbage... det var nederen. Hvis jeg sender den..... -
ENGELSK MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til engelsk eksamen her på tirsdag, og er MEGET nervøs for hvordan jeg skal starte og bare fortælle det det hele taget.. nogen der har nogle forslår til hvordan jeg skal starte ud med at fortælle? ps. jeg har om unge mødre -
Fravær første skoledag
ForumindlægHej, jeg skal starte på STX d.7 august, men vi skal på ferie og vi havde regnet med at skulle starte den 8 august på gym, men det blev så den 7, derfor kommer jeg til at mangle første skoledag,da vi først flyver tilbage d.7. Jeg er meget nervøs for, at jeg går glip af vigtige ting og om det komme... -
Middelfart-gym censor engelsk
ForumindlægHalløj Jeg skal i år op til religions eksamen. Censoren til eksamen hedder Poul Storgaard Mikkelsen og er lære på Middelfart gymnasie og HF-kursus Er der nogen der har ham og gerne vil fortælle hvad jeg skal forvente mig.. både udseende mæssigt (lille og tyk, høj og slank, gammel, ung???) og pers... -
Hjælp til jer der skriver om DARWIN
ForumindlægHej, jeg har selv skrevet i AT om Darwin i fagene bio og his. Det kunne derfor være smart, hvis VI (der har skrevet om Darwin) kan smide nogle gode begreber/metoder ind. Hvad siger I? Jeg vil godt starte: Naturvidenskab: Darwins teori var den hypotetisk induktive i starten. Han undersøgte sin emp... -
Pastiche ? Forklaring, HJÆLP TAK! HastER!
ForumindlægHej alle, Hvad betyder pastiche? Jeg skal bruge det til dansk eksamen mundlig. Er der en som kan forklare mig? Som jeg tror det betyder er, man skriver den samme handling af en anden kunster, men der er mere som jeg ved. Tak på forhånd.
