Søgning på: afsætning b eksamen. Resultater: 18981 til 19000 af 114307
-
dumpet eller bestået?
ForumindlægHeysa! Jeg kom til at tænke på.. Sidste år afsluttede jeg matematik b med karakterene 02, 02 i årskarakter og 02, 00 til eksamen... Har jeg så dumpet eller bestået faget, hvis ikke hvad skal jeg så gøre hvis jeg skal bruge matematik til videre uddannelse? -
Potensfunktion
ForumindlægHeysan! Kan nogle forklare hvad forskellen er på potensfunktion og potensudvikling. Hvis man v. eksamen skal ind på potensudvikling hører følgende så under det: -grafen på dobbeltlogaritmisk papir -fremskrivningsfaktoren - bevis for a og b Hvad hører under potensfunktion? Hilsen Signe og Maria -
kreer mønster i halvbue
Forumindlæghej, jeg er igan med et eksamens projekt på matematik B i en opgave bliver man bedt om at dekorere gavlen i en hal. gavlen danner en halv cirkel. hvad kan man lige proppe ind i? en kurve af en art eller nogen ideer? -
HJÆLP TAK! (: (JESPER WUNG_SUNG)
Forumindlægjeg skal have lidt hjælp til hans novelle "Sidste dag" jeg skal analysere den, hvad skal jeg have med i analyseringen. og hvad kan give mig et 12 tal.:b - jeg skal til mundtlig eksamen imorgen, så vil meget meget gerne få lidt hjælp. Tak på forhånd.:) -
Hjælp til analyse og fortolkning
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg kan ikke rigtig komme igang. Jeg skal analyser og fortolke denne her tale: Chicken Tikka Masala Speech. Det er til mundtlig eksamen engelsk på B-niveau. Jeg vil blive rigtig glad hvis der var nogle der ville hjælpe mig igang. -
Indianernes overgangsritualer
ForumindlægHej alle sammen :D Er der nogen som kan fortælle mig lidt om indianernes overgangsritualer, primært om de havde nogle manddomsprøver. Det ville være super fedt, hvis i kunne smide et link til en side, en bog eller andet :) Jeg skal bruge det til en eksamens opgave i religion B! -
Overskud af H3O
ForumindlægHej jeg er ved at forberede mig til en mulig Kemi B eksammen, jeg kan se at flere steder står der at en syre, har et overskud H3O+ ioner. Hvad vil det sige? når jeg tænker på H3O+ ioner, tænker jeg på H2O som reagerer med sig selv. -
Hjælp :)
ForumindlægHej er der nogle som har lavet HF eksamens sættet Matematik b fra maj 2009? Hvis det er er der så mulighed for at få lidt hjælp hurtigst muligt :) jeg skal kun lave opgave:1,2,3,5,6,7,8,9 i TI jeg vedhæfter opgaveformuleringen på forhånd tak :) -
Er der ingen der kan hjælpe mig? :)
ForumindlægHej er der nogle som har lavet HF eksamens sættet Matematik b fra maj 2009? Hvis det er er der så mulighed for at få lidt hjælp hurtigst muligt :) jeg skal kun lave opgave:1,2,3,5,6,7,8,9 i TI jeg vedhæfter opgaveformuleringen på forhånd tak :) -
Argumentation
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal til eksamen meget snart i engelsk skriftlig b-niveau, men jeg vil gerne spørge om der er nogen der kan give nogle fif til, hvordan man kan argumentere meget godt og at det bliver nemt for en? :) Håber virkelig der er nogen, mvh. Hyacinth -
EMU - mundtlig eks?
ForumindlægHej! Jeg skal op til Biologi B mundtlig eksamen, men jeg kan ikke rigtig finde noget information omkring hvad man vurderes ud fra på EMUs hjemmeside, (ligesom man kan med de andre fags eksamener) og ville derfor høre om der er nogen her som kan linke? :) -
Carbonsyres påvirkning! Haster!
ForumindlægJeg skal til kemi eksamen (B) imorgen, og jeg er i gang med øvelsen om titrerkurve af fosforsyre. Der er et sidste spørgsmål, som jeg er meget i tvivl om: Hvordan vil en rest af carbonsyre påvirke titreringen og bestemmelsen af phosphorsyreindholdet? Har virkelig brug for hjælp til dett... -
Cellestrukturer
ForumindlægHej! Hvad er en cellestruktur? Jeg er igang med en besvarelse af mine spørgsmål til biologi B eksamen, og har fået sppørgsmålet "• Vælg yderligere mindst 2 cellestrukturer og redegør for deres funktion", er en cellestrukturer f.eks. pro- og eukaryot celler? -
Ligevægtsloven og reaktionsbrøken
ForumindlægHej SP, jeg skal imorgen op til kemi B mundtlig eksamen, og jeg har problemer med et af spørgsmålene. Det handler om ligevægtsloven, og opskrivning af reaktionsbrøken. De opskrives jo på samme måde(produkter i tælleren, reaktanter i nævneren), men hvad er forskellen mellem de to? på forhånd tak... -
HASTER TAGER 2 SEK! TALEPAPIR/SYNPOSIS
ForumindlægSkal til eksamen imogen. Ville høre ad. Sidste år til samf årsprøven, havdejeg min synopsis med ind som jeg talte udfra, som jeg havde highlightet. Tror i man må gøe det igen på B niveu, eller skal man have talepapir med ind? -
HJÆLP - TILBAGEBETALE SU
ForumindlægHEJ ALLE. hvad sker der hvis man er tilmeldt eksamen på fysik B, (suppleringskursus) og ikke dukker op, da man alligevel ikke har behov for det? Jeg har hørt at hvis ikke man dukker op, så skal man tilbagebetale hele sin SU. kan det passe???? VENLIGST SVAR HURTIGT -
udledning vs bevise?
ForumindlægJeg har dette spørgesmål til min mundtlig STX B eksamen: Redegørelsen skal omfatte udledning af formlerne for cosinus, sinus og tangens i retvinklede trekanter ved brug af enhedscirklen. Hvad menes der med udledning i den samhæng? -
Ideer til problemformulering.
ForumindlægHej jeg skriver i biologi B og filosofi C og har valgt emnet fosterdiagnostik. Da jeg er lidt blank, ville det vaere dejligt, hvis en sad med ideer til nogle gode problemformuleringer til emnet, til min AT eksamen. Paa forhaand tak. -
??
ForumindlægHej super søde mennesker. Er der nogen, der ved om: Hvor kan jeg finde de tidligere skriftlige engelsk B eksamensopgavesæt? ( til HF) Jeg vil prøve og øve mig i det, men kunne ikke finde nogen opgaver:( Skal til skriftlig eksamen i maj:) Håber nogen ved om det og kan hjælp mig:) -
Hjælp. : ) gør rede for... betydning?
ForumindlægHej jeg står og skal til eksamen snart i mundtlig matematik, og jeg er i tvil hvad det vil sige at:" gøre rede" eksempelvis : gør rede for den ekspontielle vækstmodel : y= b * ax Kan i hjælpe mig. jeg er total på bar bund
