Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 18981 til 19000 af 34519
-
JEG HAR BRUG FOR HJÆLP, TAK!
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen i morgen, og jeg er helt lost.. er der nogle der kan nogle enkle forsøg til emnerne: radioaktivitet, mad og kemi, elektricitet, gødning og salte? på forhånd tak :) -
de harmoniske bølger.
ForumindlægHej med jer. Jeg sidder her med et spørgsmål da jeg skal til eksamen i fysik i morgen. Jeg skal fortælle om de harmoniske bølger. Hvornår opstår en transversalbølge og hvornår opstår en longitudinalbølge? På forhånd tak. -
Eksponentiel vækst
ForumindlægHej. Er der nogle, som kan hjælpe med følgende problemtstilling til mundtlig eksamen: Hvis x vokser med 2, hvor mange procent større bliver så y? Løsning og grund ville være perfekt. På forhånd tak! -
Lysets brydning i optisk gitter
ForumindlægHej folk jeg sidder med en eksamens opgave hvor jeg har fået til opgave at omtale : lysets brydning i et optisk gitter og hvordan man kan drage daglig dagen ind i emnet på forhånd tak:)! -
MAT A NOTER STX
ForumindlægHeeeeej allesammen Har I nogle gode matematik noter som man kan bruge til matemamtik skriftlig eksamen? :) Har virkelig brug for især A niveau matematik noter. På forhånd tak -
NO3- - HELP
ForumindlægHEJ ALLESAMMEN. skal til eksamen snart! Jeg ved at NO3- - er nitrat ion men jeg er lidt usikker på om den kun har enkeltbindinger, eller om den har 1 dobbelbinding og 2 enkeltbindinger So confused!!! -
Amores Perros?
ForumindlægEr der nogle som har læst noget af stykket eller set filmen, som lige hurtigt kunne give et resume/mindre referat og give de overordnede temaer? (: Har ingen noter til det overhovedet, og jeg skal snart op til eksamen.. Mange tak!!!! -
Genetisk variation
ForumindlægHej alle, jeg skal til bio. eksamen imorn, så jeg håber at, der er en som kan svare på disse to spørgsmål: 1. Hvordan kan genetisk variation opstå? 2. Hvordan opretholdes genetisk variation? -
Linjer i rummet - vektorer - hjææælp!!!
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i næste uge - og jeg forstår ikke hvorfor man i rummet ikke som i planen kan beskrive en linje ved en ligning - er der nogen der kan forklare mig det plzzzz? -
integration
Forumindlæghejsa hvordan løser man 1'eren i opgave 5, har svært ved at se nogen regneregler for det?? opgaven er her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-5M.pdf -
hjælp til opgave 3 om d-vitamin
Forumindlæger der en der har lavet opgave 3 i bioteknologi eksamens sættet i bioteknologi. er ikke sikker på hvilket år, men vedhæfter selve opgaven. Håber der er nogle der kan hjælpe :) -
Må jeg tage billeder med?
ForumindlægHej :) Jeg skal op i fysik, og jeg har om verdensbilleder. Må jeg gerne have billeder med ind til selve eksamen? Håber at hører fra nogen :) Hilsen Anne, på forhånd tak for hjælpen :) -
Værdipolitik
ForumindlægJeg har trukket værdipolitik til min studenter eksamen i Samf A, og har lidt problemer med at fremstille nogle gode problemstillinger, er der nogen der kan hjælpe mig? -
metodisk
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig ? jeg står og skal til eksamen snart og skal lave en metodisk analyse men har fuldkommen glemt hvad det er ? kan jeg få det afvide i korte træk? -
Differentiering af sammensat funktion
ForumindlægSkal til matematik eksamen på fredag . væs sød at kigge på det vedhæftede dokument og hjælp mig med at komme fra den første ligning videre til den anden i det der er markeret i den røde firkant :) Pa forhånd tak -
Længde- og breddegrad
ForumindlægHej, jeg er i gang med en 24 timers eksamen og har trukket Jorden, og skal fokusere på b.la. længde- og breddegrad men jeg forstår det ikke helt. Er der nogen der kan forklare mig det på en simpel måde? -
Fysik dispositioner?
ForumindlægJeg skal til fysik eksamen her på mandag. Jeg skal have lavet dispositioner til 9 forskellige emner. Jeg er helt vildt blank på, hvordan de her dispositioner skal se ud. Er der ikke nogen, som vil komme med et eksempel? På forhånd tak! -
Korstog og kulturmøder, Historie?
ForumindlægJeg skal op i korstog og kulturmøder. Jeg vil dog gerne lige have bekræftet hvad man skal når man er til historie eksamen. F.eks med hvordan man finder problemstilling, årsagssammenhæng osv. Nogen der gider forklare det for mig? Stort tak. -
"liebe zwischen ost und west" -???
Forumindlæghehjjjj skal op til eksamen i morgen. Og har enorm brug for hjælp, nogen som har gennemgået teksten liebe zwischen ost und west? PLEASE svar hvis du har! og fortæl mig evt. hvad den handler om -
Ondskabs psykologi?
ForumindlægHej allle. Jeg skal snart op til psykologi eksamen. Jeg er i tvivl om, hvad der fører til ondskab hos nogle individer? Er det både medført og indlært? Psykopati, dets definition og forklaring?
