Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19001 til 19020 af 34519
  • Hej alle.

    Forumindlæg
    hej alle jeg håber virkelig i kan hjælpe mig, jeg står her og skal til eksamen på onsdag .. Hvad er globalisering? Hvad har globaliseringen betydet for Danmark? I må meget gerne komme med lange forklaringer svar snarest.
  • Mangler forsøg og noter til Magnetisme

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som der har nogle noter til Eletromagnetisme? Mangler også nogle forsøg til Eletromagnetisme og bare Magnetisme? Skal snart til eksamen så det ville bare være super hvis nogle søde mennesker vil hjælpe:D Tak på forhånd :b
  • Slag

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har prøvet at komme op i Herodot til eksamen? Og trukket slaget ved Thermopylæ? Hvad kunne man tage fat på her? Jeg synes ikke at der er så meget kød på i forhold til hvis man f.eks trækker Odysseen.
  • arealer

    Forumindlæg
    hejsa vil bar høre hvordan man griber sådan en opgave an.. kan ikke finde ud af det... det er opgave 1 e) og siden er her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-8-1VUH.pdf
  • Sandsynlighed og statistik regning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, sidder her og skal snart til matematik mundtlig eksame. Og håber nogle kan forklare hvordan man regner sandsynlighed ud og statistik. Bare nogle eksempler Ville være alletiders! Mvh kasper
  • velfærdsamfund og offentlig sektor?

    Forumindlæg
    hej.. jeg ska til eksame på onsdag, og er ik helt med på forskellen mellem velfærdsmodel og offentlig sektor, alså hvad er det konkret, det behøver ik at være kort. hilsen Atm
  • den grimme ælling. HJÆÆÆLP plz

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg skal op til eksamen og mit eventyr er den grimme ælling, Har svært ved at lave en person karakteristik, så håber der er nogen herinde som kan hjælpe. Tusind tak på forhånd
  • Highway star og rabalderstræde

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op til musik eksamen på mandag, og skal have analyseret highwaystar og rabalderstræde! Er der nogen som ligger inde med analyser til disse to numre eller som kan fortælle mig hvordan jeg gør??
  • kvantemekanik

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder virkelig og kæmper med at forstå hvad de mener i opg.1 del b) i skriftlig eksamen, foråret 2011. det er side 45 i pdf filen.
  • ALKOHOL - FYSIKEKSAMEN

    Forumindlæg
    Hvis der er nogle, der lægger inde med enkle forsøg under emnet alkohol, så må de meget gerne beskrive eller komme med links til hvor jeg kan finde dem. Det er til en 9.kl eksamen. På forhånd tak.
  • Perspektiver

    Forumindlæg
    Skal man til eksamen selv perspektivere til andet i pensum? Eller skal man kun perspektive til den eksemporaltekst man får, Jeg ved f.eks ikke hvad jeg skal perspektivere til hvis jeg kommer op i Homer. Er det ikke kun 1,5 side man får?
  • HJÆÆÆÆLP!!

    Forumindlæg
    Heej. jeg skal til eksame i matematik :S Jeg har et spørgsmål, hvor man skal forklare sammenhængen mellem stamfunktioner og arealer ? Hvordan skal jeg gøre det ? og dernæst skal jeg fortælle om anvendelsee af bestemte integraler
  • plz hjælp det rigtig vigtigt dansk!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til eksamen, hvor jeg skal analysere den grimme ælling, og jeg har virkelig brug for hjælp til det stykke man skal vælge fra teksten, som skal læses højt. kom med ideer folkens tusind tak på forhånd (ps det haster)
  • Hjælp til bevis

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der har beviset for at l a x b l er arealet af et paralellogram? Håber I kan hjælpe, for ville gerne bruge det til matematik mundtlig eksamen.
  • Solens energiproduktion

    Forumindlæg
    Hej ... Jeg skal til eksamen i fysik imorgen og har fået følgende emne: Solen og Planetsystemet. Jeg skal forklare om Solens energiproduktion... er der nogen der kan hjælpe?hvad kan jeg forklare om? Tak på forhånd! :)
  • Hjælp til produkt

    Forumindlæg
    Jeg har trukket samfundsfag til eksamen og jeg vil gerne have flere ideer til et produkt, mit overemne er FN og mir underemne er FN fredstyrker på Cypern. Håber i kan hjælpe :)
  • Arv og miljø

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder mit i en biologi eksamen, ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig. hvad er arvelige og miljømæssige faktorer hos mennesket ? og hvordan finder man ud af om et individ har et vigende gen i sit DNA ? please hjælp mig !
  • Hjælp, er gået i stå...

    Forumindlæg
    Jeg er gået i stå med min forberedelse til tysk eksamen om nachkriegsliteratur. Er der nogen som har nogle inputs til teksten die rote katze eller noget analyse?
  • dipolmoment

    Forumindlæg
    Hejsa, Håber nogen vil hjælpe mig. Jeg læser til eksamen i kemi på universitetet, og har altså ikke helt forstået hvornår et molekyle har et dipolmoment, er der nogen der kan forklare mig det? På forhånd tak ;-)
  • Hjælp - Haster

    Forumindlæg
    Hey har brug for hjælp, nogle der ved hvor jeg kan finde en eksamens opgave fra 2005 i engelsk som er elektronisk og handler om high school safety? desperat brug for hjælp.. haster..