Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19001 til 19020 af 52987
  • stil

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der er venlige at rette min dansk stil. Har virklige brug for jeres hjælp. hvis der er nogen der vil rette den skal jeg nok sende den til jeres mail. på forhånd tak
  • Hvordan forbereder jeg mig bedst til eksamen???

    Forumindlæg
    Hvordan forbereder jeg mig bedst til eksamen???? Nogen som har nogle gode råd til fysik/kemi eksamen og engelsk eksamen??? Og generelt bare nogle gode råd til hvad der virkelig trækker op til eksamen?
  • differentiation af log(x)

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået som opgave at skulle differentiere log(x, som resultat har jeg fået det til at give 0,4343/x.... er det korrekt... håber virkelig der er noget der kan hjælpe
  • Forsøg med protein?

    Forumindlæg
    Hey jeg vil gerne finde ud af om mit proteinpulver i virkeligheden indeholder protein og derfor vil jeg lave et forsøg som bekræfter det. Spørgsmålet er så hvordan laver man et forsøg som bestemmer proteinindholdet i pulver? På forhånd tak :)
  • hjælp til engelsk rettelse

    Forumindlæg
    Hej.Jeg står og skal aflevere en engelsk stil i morgen. Er der nogen der vil læse den i gennem ? og rette for grammatiske fejl ?Det håber jeg virkelig ;)Den er på under 2 sider
  • Studiestart

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen der ved hvornår der er studiestart på de københavnske universiteter? Rusturen/rusdagene skal være indkluderet. Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig da jeg er ved at planlægge sommerferie.
  • Proportionaliteter!!

    Forumindlæg
    Hej!! Jeg skal finde et ekspempel fra den virkelige verden på proportionaliteter. Både ligefrem og omvendte proportionaliteter. Nogen der har nogle forslag til hvad jeg kan lave eksempler om?? Jeg skal lave et af hver. På forhånd tak :)
  • Dansk mundtlig eksamen - reklamefilm

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har været så heldig at trække emnet reklamer som mit fordybelsesområde. Men jeg er virkelig i mangel på en reklamefilm med en god dybde og som har et stærkt budskab. Kan i hjælpe mig?
  • Historieopgave

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen der har noget information liggende og/eller gode links omkring Akhenaton og hans regeringsperiode i Nye Rige?! Vil virkelig sætte pris på noget hjælp da det er svært at finde info om det!
  • Den russisk revolution

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med en lille opgave i historie om den russisk revolution, og vil gerne vide hvad helt komkret magtkampen mellem Trotskij og Stalin gik ud på?Håber virkelig at I kan hjælpe mig. Tak :)
  • help

    Forumindlæg
    Hey jeg håber virkelig at der er nogen som gider forklare det lidt nærmere, for ejg forstår ikke helt der er mange forskellige ting i denne tråd: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1595965
  • Koral harmonisering

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har virkelig problemer med at at forstå logikken bag koralharmonisering og akkordlæsning. Er der nogen som måske har nogle gode fif eller ideer hvordan jeg hurtigt forstår det? :-) Mange tak!
  • HJÆLP! SKAL FINDE ET EMNE..

    Forumindlæg
    hej allesammen. Jeg skal skrive en historie opgave som skal afleveres torsdag, men jeg kan simpelthen ikke finde et emne.. vil i komme med nogen forslag? jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp.. tak på forhånd..
  • geografi - hjælp!!

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med dette spørgsmål? - Hvor i verden har man mulighed for at skabe de bedste vækstbetingelser for planter, og hvordan hænger det sammen med fødevarebehovet? Er virkelig desperat efter hjælp ..
  • Eksamenssæt.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der har lavet dette eksamenssæt, jeg har vedhæftet. Det er fra 5. december 2014. Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp, da jeg har ret svært ved matematik Mvh
  • Hjælp Til Meget Lille Regnestykke!!

    Forumindlæg
    Jeg kan virkelig ikk tænke klart!!Nogen der kan hjælpe mig med at løse den her?? x² * 0,2^(x-1) = 0Ved den er simpel..men min hjerne har slået klik!!
  • Matematik

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med både at finde en stamfunktion til (2x-4)^3/2 og finde dens afledede? Det ville være rigtig lækkert er virkelig gået i stå med min aflevering..
  • Hvordan finder jeg et billede?

    Forumindlæg
    Hej!Jeg skal finde et abstrakt billede fra Højromantikken.. Jeg kan Simpelthen ikke finde ud af at finde frem til et på nettet?! Nogen der kan hjælpe mig?Håber det virkelig da jeg gerne skal have det med i en rapport om romantikken..På forhånd tak!!
  • navngivning af reaktion

    Forumindlæg
    hej derude. jeg har følgende opgave, som er blevet vedhæftet. Jeg beder kun om hjælp til delspørgsmål b), da jeg har afstemt den. Jeg kunne også virkelig gerne bruge en forklaring på, hvorfor det lige præcis er DEN reaktionstype
  • HJÆLP SØGES!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Er der nogen derude, der gider kigge min SRP igennem og rette den???? Har virkelig brug for hjælp. Jeg skriver i mat A og bio B om populationsvækst. Tak på forhånd