Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19041 til 19060 af 34519
-
Nogen der kan hjælpe? Mundtlig matematik
ForumindlægJeg skal op til eksamen her meget snart i mat C. Men har det store problem at jeg er matematik handicappede! kan ikke finde ud af det, hvis der er nogen der ville hjælpe med opgaverne ville jeg være meget taknemmelig. -
Kemi årsprøve, Forberedelse
ForumindlægHej, jeg skal op i kemi årsprøve i morgen og ville høre, om I kunne komme med nogle tips til hvilke opgaver der kunne komme i opgavesættet? Altså hvilke der typisk forekommer til eksamen osv. På forhånd tak. -
Hjælp til re
ForumindlægHola! Jeg skal til eksamen i spansk imorgen, og ville høre om der var nogen der ville hjælpe mig med at rette den når jeg er færdig. Det drejer sig om ca 500 ord. Det ville virkelig være en stor hjælp. På forhånd tak :) -
Tid til erhverscase?
ForumindlægHej medstuderende. Er lige gået på ferie med et 7 tal i case, lidt skuffet. Nå men, ville bare lige hører om hvorlænge i fik/ man normalt får til den del af eksamen hvor man selv præsentere et problem? God sommer, vh -
charles darwin
Forumindlæghej! jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen, hvor jeg skal fremlægge om darwin, så vil lige høre om nogen har erfaring med dette, og hvad er vigtig at få sagt? vh kasper -
Eksponentiel funktion (finde x)
ForumindlægTil skriftlig matematik eksamen. når man skal finde x i en eksponentiel funktion, skal man så skrive hele regningen ud. eller kan man nøjes med at skrive: x = log(y/b) / log(a) -
Det sure det salte det basiske
ForumindlægJeg skal op til fysik eksamen i næste uge og er i gang med en disposition til det sure, det salte, det basiske men jeg kan simpelthen ikke komme på en perspektivering til emnet.... er der nogen der kan hjælpe? -
Fotoelektrisk effekt og røntgen
ForumindlægHvilken sammenhæng har fotoelektrisk effekt og røntgen stråling? Jeg er i gang med at lave dispositioner til min eksamen og kan ikke rigtigt finde noget nogen steder på nettet. -
Leif Panduro's ''Tur i natten'' - HJÆLP MIG!
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med Leif Panduro's novelle Tur i natten eller ved hvor jeg kan finde den her på nettet, så må i meget gerne skrive, for skal til dansk eksamen mandag!! -
Samfundsfag-notér?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til eksamen på mandag, og skal op i samfundsfag. Jeg har notér selv, men heller flere end ikke for mange, hvis i forstår? Så hvis nogen af jer har nogle notér på jeres computer, som i kan sende på mailen, vil det være godt! -
Hombre Libre
ForumindlægHejsa! Er der nogen som har lavet opgaven "Hombre Libre" fra spansk eksamen i 1997? Hvis der er ville jeg blive meget glad hvis jeg lige kunne få lov til et se en enkelt opgave eller to. -
Kortfilmen "Kuppet"
ForumindlægHej All :-) Jeg skal snart op til eksamen i dansk, og jeg skal analysere en kortfilm der hedder Kuppet. Er der nogen af jer som har analyseret og arbejdet med den? Så må i meget gerne lige skrive :-) -
laboratorieteknik
Forumindlæghej alle håber der er nogen der kan hjælpe mig! jeg har mulighed for at trække emnet "laboratorieteknik" til mundtlig kemi eksamen på mandag. er der nogen der har en idé om hvad dette emne indebærer? på forhånd tak :) -
Holger Drachmann, Bjørn Sivertsens brude færd
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder og skal til eksamen her om nogle dage og kan virkelig ikke finde noget med Bjørns brudefærd, så ville høre om i havde nogle gode links eller noget i den retning jeg kunne bruge tak på forhånd :) -
meget hurtig spørgsmål!
ForumindlægHej SP Jeg vil høre om det vil være forkert at bruge en verbalomskrivning i denne sætning: Karen og jeg taler med hende i aften? til eksamen har jeg nemlig brugt va + a + infinitiv ? -
Lidt hjælp!! Tak :)
ForumindlægHej! Ville høre om der er nogle der har nogle ideer til hvilke tekster man kan komme op i til en Dansk mundtlig eksamen!? Så man evt. kan øve lidt eller kigge på nogle relevante tekster!? Tak :) -
hvordan skal man analyse antikkens arkitektur?
ForumindlægHej jeg er meget forvirret, mht. det monument man kan trække til eksamen, hvad skal man gøre??? + det perspektiverende, vi har kun haft om arkitektur. Hvad menes der med datering? skal man selv "gætte" hvornår det er fra? -
FSA mundtlig 9 klasse, svar venligst!!!
ForumindlægHej Alle! Min bror skal op i 9 klasses afgangsprøve eksamen i engelsk på torsdag. Vil derfor lige vide hvor lang tid eksaminasionen den tager??? Svar venligst! på forhånd, rigtig mange tak!!! -
HJÆLP!
ForumindlægNogen der lynhurtigt kan give mig en forklaring på hvorfor sukker ikke kan opløses i fedt? Har søgt overalt på nettet men kan bare ikke finde det.. Please hjælp.. det til min eksamen mandag.. Hilsen Isabelle.. -
Hjælp analysemodel
ForumindlægHej allesammen .. Sidder og skal snart til eksamen i billedkunst og mangler nogle analysemodeller. det drejer sig om: stilleben landskab så hvis i har nogle gode analysemodeller må i meget gerne smide en besked..
