Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19041 til 19060 af 34369
  • Berettermodel af "En flinker fyr" af Pia Juul

    Forumindlæg
    Goddag. Jeg har svært ved berettermodelen af "En flinker fyr". Kan nogle hjælpe? :) Teksten: http://webservice.ibc.dk/Eksamen/DanskAfeb-2010/sch_media/En-flinker.pdf
  • nettoprimærproduktion

    Forumindlæg
    hej er der ikke nogle som er gode til at finde nettoprimærproduktion? det er den opgave om stofomsætning i forskellige søtyper og spørgsmål B http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/biologi-2004-6-2.pdf?menuid=150560 Mange tak for hjælpen
  • aflevering som skal afleveres i morgen

    Forumindlæg
    hej er der ikke nogle som vil hjælp med et spørgsmål til en opgave som antistoffer på dette link kan i se opgave som er nummer 5 og hedder antistoffer http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-6-2.pdf Mange tak for hjælpen
  • Tysk B lektielæsning søges

    Forumindlæg
    Findes der en som kan give fast lektiehjælp til tysk på B niveau med eksamen maj/ juni 2013? Jeg er bosat i Præstø men har bil og kan komme rundt
  • REGNING

    Forumindlæg
    Hvis man har 24 timer til en eksamen og får at vide at man får forlænget tiden med 15 min. pr. time. Kan det så passe at man har 6 ekstra timer?
  • vigtig

    Forumindlæg
    Hej, Jeg vil høre om der er nogle der ved, om man kan bestå gymnasiet hvis man har 7 i gennemsnit på årskarakterene og hvis man nu dumper alle sine eksamer i 3g- Er det overhovedet muligt at blive student?
  • FRISKOLE

    Forumindlæg
    Hej Allsammen:) Jeg har gået og overvejet vil jeg vil i fremtiden, og kunne tænke mig at skifte en selvejede friskole. Men vil dette være godt eller er det noget der hurtigt vil ryge i vasken? Skal man iøvrigt så tage en STX eksame eller HHX ?
  • Disposition

    Forumindlæg
    hey jeg skal lave en disposition om cancer( Kræft ) til prøve eksamen. men er ved ikke hvad jeg skal fortælle om kræft. håber at der er nogen der kan hjælpe. På forhånd takk
  • Hjortetaksalt,deltaS

    Forumindlæg
    Hej jeg skal aflevere kemiopgave om hjortetaksalt i morgen. jeg har problemer med opgave C hvor jeg skal beregne deltaS. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-2.pdf
  • Navngivning af et hexapeptid

    Forumindlæg
    Hej har en eksamens opgave hvor jeg skal navngive et hexapeptid ud fra dens aminosyresekvens. Den er regnet fra dens c-terminal --> CFKMRA Cystein-Phenylalanine-Lysine-Methionine-Arginine-alanine Tak :-)
  • Adgang til videregåendeuddannelse

    Forumindlæg
    I gymnasiet fik 00 i både mundtlig og skriftlig dansk afsluttende årskarakter. Jeg fik dog 7 til den skriflige eksamen, men var ikke oppe mundligt. Har jeg bestået dansk?
  • Tv-reklame

    Forumindlæg
    Hej alle skal op til eksamen her om lidt og ved ikke hvilke punkter jeg skal komme ind under i min tv-reklame analyse. Nogle som kan komme hjælpe med min synopsis?
  • HJÆLP den afledede funktion!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Plz help me, den er opgave er virkelig en dræber, jeg øver mig til eksamen! Man skal beregne den afledede funktion se dokumentet PLease Help På forhånd tak!
  • Hvordan er det nu det fungerer

    Forumindlæg
    Mit spørgsmål er om det er et egentlig lovkrav at man skal have været til 2 eksamnier efte 2.g på det almene gymnasie. Og om man automatisk kommer til eksamen hvis man i så fald mangler.
  • Hjælp til billedeanalyse

    Forumindlæg
    Hej, så jeg skal til eksamen snart i mundtlig dansk, jeg har trukket billeder og har valgt billedet Eine Kleine nachtmusik. Mit spørgsmål er hvorsan tolker i dette billede?
  • HJÆLP MED AT FINDE EN LET TEKST I ROMANTIKKEN

    Forumindlæg
    Jeg står i den situation at skulle op til eksamen, men har stadig ikke valgt en tekst i romantikken. I pensum har vi, i danmark er jeg født, klokken, manden og hans skygge. HJælp'!!!!!!!!
  • Spændingsrækken sammenhæng

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til kemi eksamen og er ved at forberede mig på et spørgsmål hvor man skal komme ind på: atomets opbygning, oktetreglen og det periodiske system. I hvilken sammenhæng med dette kan jeg inddrage en øvelse om spændingsrækken?
  • Analyse og fortolkning

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen i dansk hvor jeg har trukket hævn som fordybelsesområde og har valgt digtet skæbne af morten nielsen. Skal analysere og fortolke på den i forhold til hævn. Plss hjælå
  • outline

    Forumindlæg
    nogen som har lavet en outline på engelsk om Mohammed Ali, har nemlig valgt at snakke om ham i engelsk eksamen, så er der ikke pleaase nogen der har noget om ham.. er i nødd
  • Perspektivering til proletar, suspekt

    Forumindlæg
    Hjææælp. Jeg har valgt proletar med suspekt til den mundlige eksamen i 10. klasse. Er der nogen der har nogle gode ideer til, hvad jeg kan perspektivere sangen til?