Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19061 til 19080 af 52987
  • eventyr

    Forumindlæg
    hej alle.. jeg skal skrive et eventyr om en kniv og gaffel. altså tingseventyr.. nolge gode ideer? og evt. t budskabet i den? håber virkelig I kan hjælpe /signe
  • Reducering

    Forumindlæg
    HEJ! Kan virkelig ikke finde ud af denne her.. håber meget der er en der kan!P = ((a+b)a+a+b) / (a^2(a+1)-b^2(a+1))På forhånd tak
  • regression

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive to A4 sider om regression og jeg ved virkelig ikke hvor jeg skal starte? Er der nogen som har nogle ideer til hvad jeg skal huske at have med og hvordan jeg skal starte på rapporten? På forhånd tak.
  • Fysik kemi prøve hjææællpp

    Forumindlæg
    Hej!!! Skal snart til fysik/kemi prøve og forstår virkelig ikke det med elektroner, protoner og neutroner......???? Og så forstår jeg heller ikke hvad frie elektroner er??? Håber der er nogle der kan hjælpe?? På forhånd tak
  • Madame Bovary

    Forumindlæg
    Hej (: Sidder med et meget kort tekstuddrag fra romanen "Madame Bovary" af Gustave Flaubert. Er der nogle som sidder inde med noter eller lign. til teksten eftersom den virker ret svær :/
  • pH-værdi

    Forumindlæg
    Beregn pH i følgende opløsning:a) Bugspyt med en oxoniumionkoncentration på 1,2 * 10^-8 M.Jeg kan virkelig ikke huske hvordan man gør, vær venlig at hjælpe mig!Tak på forhånd!
  • Økonomi og velfærd

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lige været oppe og trække en 24-timers eksamen i samfundsfag b. Mit emen er økonomi og velfærd. Jeg er virkelig blank på en problemformulering. Nogen ideer?
  • HIstorie stil :/

    Forumindlæg
    Heej Jeg er en pige på 13 år som virkelig har brug for hjælp! Jeg skal aflevere en historie stil i morgen om islam og ved ikke hvad jeg skal skrive om !! hjææælp !!! er med på alle bud !! Mvh. Nelli
  • Resultat- og kundeorienteret

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har et problem med forståelsen af ordene resultatorienteret og kundeorienteret. Derfor vil jeg virkelig værdsætte en god forklaring af ordene. På forhånd, mange tak! - Mvh. CookieXXD
  • Hjælp til motiverende ansøgning - MULTIMEDIEDESIGNER

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en en motiverende ansøgning til multimediedesigner uddannelsen. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få set den igennem efter stave og kommafejl. En der har mod og lyst til det? :-) Mvh. Nadja
  • optagelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et spørgsmål ang. optagelse på et studie. hvordan virker det med erhversakademi? mit gennemsnit passer til en stand-by men jeg fik ikke nogen svar. betyder det at jeg ikke kom ind?
  • etbarnspolitikken?

    Forumindlæg
    jeg skal lave en aflevering om etbarnspolitikken og jeg er tvivl om hvorfor etbarnspolitikken blev indført. Er der nogen som der har svaret på det. Det haster virkelig, da jeg skal aflevere min aflevering imorgen.
  • et-barns-politikken?

    Forumindlæg
    jeg skal lave en aflevering om etbarnspolitikken og jeg er tvivl om hvorfor etbarnspolitikken blev indført. Er der nogen som der har svaret på det. Det haster virkelig, da jeg skal aflevere min aflevering imorgen.
  • kemiingeniør - DTU

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er optaget for Bachelor i Kemi og Teknologi i DTU. Er der nogen som læser det? Er bøger i dansk eller engelsk og havd med læsning og klasser? Er der virkelige hårdt at bestå?
  • Ligning

    Forumindlæg
    Hej. Undersøg om 1/2 er løsning til ligningen 8x^3 + 2x^2 + x - 3/2 = 0 Nogen der kan hjælpe? Er virkelig på bar bund
  • Hvad er krystalvand?

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med at fortælle mig hvad krystalvand er? Jeg ved det virkelig ikke - og jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig nu. Fordi jeg har hårdt brug for det. :)- Tak :)
  • dybeste jordskælv....

    Forumindlæg
    jeg har et sidste spørgsmål...som jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal svare:::c.Hvor har de største og dybeste jordskælv været i 2005? Ved de konstruktive eller destruktive pladegrænser? Hvorfor?
  • Tyngdekraft ved lod

    Forumindlæg
    Vi er to piger der har lidt problemer med et spørgsmål, der lyder: Et lod vejer 70g med hvor stor kraft virker tyngdekraften på den? Evt. nogen der kunne svare os på hvilken formel vi skal bruge? Tak på forhånd!
  • Hedebølge af Helle Helle

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som har læst "hedebølge" af Helle Helle? Har i nogle perspektiveringer? Kan slet ikke finder nogle gode tekster på nettet! Hjælp, det haster virkelig! Tak på forhånd Maria
  • Mangler hjælp til HTX Matematik A (3-4 afleveringer, jeg betaler over 1000 kr!!)

    Forumindlæg
    Hey alle.. Jeg har brug for hjælp til nogle matematik a afleveringer på 3. år af HTX.. Jeg er villig til at betale over 1000 kr for hjælpen! Det haster virkeligt!!!