Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 19061 til 19080 af 24857
-
Eksamenssæt..?!
ForumindlægHejsa!Idet jeg har en lærer, som ikke helt burde være lærer, da hele klassen ikke rigtigt har lært noget, vil jeg høre om der er nogen, som har nogle gode eksamensopgave- besvarelser i kemi..? Jeg er igang med at regne opgaver, for at træne mig til den skriftlige eksamen - ved godt at det er feri... -
Matematik C Hjælp søges hurtigt muligt.
ForumindlægHej Jeg går på HF først år. jeg søger der en som har styr på faget matematik, hvorved jeg har på C-niveau. jeg vil gennemgå opgaver/ eksamensæt med dig. Fokus på eksammen både den skriftlige og mundlig del. jeg søger en som kan hjælpe en eller 2 gang om ugen og hjælpen kan passende foregå ho... -
Biotek A august 2014 eller Biotek A maj 2010 (vejledende opgavesæt 2)
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder mig på skriftlig eksamen i biotek. Derfor vil jeg regne et eksamenssæt igennem, som jeg ikke har haft før. Det kunne være rigtig rart efterfølgende at sammenligne min besvarelse med en andens, specielt hvis der har været noget, som jeg ikke kunne finde ud af.. Er de... -
grappe lidt hjemmeside
Forumindlæghejsa allesammen...Nu er det sådan, at jeg snart skal op i dansk-årsprøve. (skriftlig)Dertil har jeg spurgt min lærer hvad jeg må have liggende på min computer..Svaret var ALT.Da der jo er en chance for, at der ligger noget herinde jeg så kan bruge er relativt stor, ville jeg høre! Er det muligt ... -
Kan man godt komme op i to c niveau eksamener?
ForumindlægHej Jeg går nu i 3.g, og eksamenerne (de mundtlige = 2) offentliggøres i nat. I 1.g var jeg reelt set ikke op i nogen eksamen (fordi jeg opgraderede faget jeg var op til eksamen i) I 2.g kom jeg op til to eksamener (en mundtlig og en skriftlig) Her i 3.g kunne jeg godt tænke mig at vide, om m... -
Biologi..
ForumindlægHey folkens!sidder lige og læser til den skriftlig og mundtlig biologi eksamen.. MEN... der dukker et pr. ting op som min lille hjerne ik lige kan overskue.. Nogen der er med på en hjælper? look: 1. Hvorfor bevares døde organismer længere i surt og ildtfattigt vand?2. Hvad forstås ved ukønnet for... -
redegørelse for tangent
ForumindlægJeg sidder og kæmper med det sidste mat. inden jeg skal til skriftlig på onsdag. Sidder fast ien opgave: HF 2003-8-1V opg 5. jeg skal gøre rede for at linien Y=1.75x+4,50 er tangent til funktionen x-1/x+6, er der nogen der ved hvordan det skal gøres? Tidligere i opgaven har jeg bestemt monot... -
Cirklens ligning
ForumindlægHejsa alle..Jeg er lige ved at lave nogle opgaver, så jeg er bedre forberedt til skriftlig matematik onsdag...men sidder lige nu og prøver at finde skæringer mellem en linie y=3x+1 og cirklen - som jeg har fundet til (x-1)^2 + (y+1)^2 = 5^2Når jeg så har udregnet det, og trækker det sammen giver ... -
Analyserende artikel
ForumindlægHej I morgen skal vi jo til eksamen i skriftligt dansk, så man ønsker jo at være så forberedt som muligt. Derfor har jeg lige ét spørgsmål jeg gerne vil have besvaret: Er udemærket godt klar over at man ikke skal referere den tekst man får udleveret, når man analyserer den. Men må man godt spri... -
Stamfunktion - Beregne K
ForumindlægHej :) Så jeg er i øjeblikket i gang med en eksamensopgave i forbindelse med forberedelse til skriftligt matematik eksamen. I forbindelse har jeg downloadet nogen vejledende løsninger fra Studienet fra tidligere eksamensopgaver. Jeg er dog stødt på et problem. Problemet gælder at Studiene... -
Matematik B, mundtlig eksamen - hvis jeg dumper?
ForumindlægHejsa :) Jeg skal op i mundtlig matematik her til sommer, og jeg er vildt nervøs! Til terminsprøven fik jeg 00. Min årskarakter er skriftligt 00 og mundligt (den midertidige) 02. Jeg er SÅ bange for at dumpe til mundtlig eksamen, da jeg er virkelig dårlig til matematik på B-niveau. Hvis nu je... -
Eksamen.. Help
ForumindlægHeysa.. jeg håber der er nogle friske folk, der lige vil hjælpe mig. Nu er det sådan at jeg skal op i engelsk skriftlig, så jeg søger flest mulige opgaver om disse tekster: Shopping for one, the strong man, i read the news today, sunday in the park, say yes, why honey, og my sons on death Row. Så... -
Dumpe matematik B
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal bruge matematik A for at komme ind på den uddannelse jeg vil ind på. Jeg supplere matematik B lige nu. Jeg har næsten lige været oppe i skriftlig eksamen og jeg er næsten 100% sikker på at jeg er dumpet. Jeg tænkte på om man kan komme videre til matematik neveu A h... -
Hvad skal man gøre til terminsprøven?
ForumindlægHeij Ja.. jeg skal jo til terminsprøve om to uger.. især matematik og skriftlig dansk frygter jeg.. altså jeg er god nok, får gode karaktere.. men det er mere med tiden, om jeg når det hele? Er der nogen der har en god taktik i matematik med problemregning og matematik? Jeg vil helst gerne nå det... -
Nulpunktsomsætning, hjælp!
ForumindlægHej SP! Jeg er ved at forberede VØ skriftlig eksamen B til i morgen. Kan I hjælpe mig med denne opgave? Vurder, hvor meget omsætningen mindst skal stige, hvis det skal være lønsomt at ansætte en ny sælger. Der bliver angivet at hvis en ny sælger ansættes, vil personaleomkostningerne stige med ... -
Kugler i rummet
ForumindlægHej.. Jeg er ved at forberede mig til den skriftlige eksamen, og en opgave volder mig pludseligt problemer. Opgaven lyder sådan: I et koordinatsystem i rummet er en kugle bestemt ved ligningen x^2-6x+y^2+2y+z^2=6. Bestem kuglens radius og koordinatsættet til dens centrum. Mit spørgsmå... -
Afgør, om nulhypotesen kan forkastes på et 5% signifikansniveau
ForumindlægHej alle. Jeg skal til skriftlig mat A eksamen i morgen og har svært ved følgende vedhæftede opgave, der går ud på at (hvis jeg ikke er gal på den) at lave en GoF-test, hvor jeg skal bestemme p-værdien. Hvis p-værdi < 0.05 forkastes hypotesen.. MEN, jeg ved ikke hvad jeg præcist skal gøre me... -
Forkert opgavenummer
ForumindlægHey.. Jeg er lige kommet hjem fra Dansk skriftlig eksamen og har netop opdaget at jeg har skrevet det forkerte opgavenummer på.... Altså jeg har skrevet "Opgave 2" istedet for "Opgave 3" i sidehovedet. Jeg gik derfor med det samme ind på Lectio og skrev det til min dansklær... -
SSO i musik!
ForumindlægHey!Ja, jeg aner ikke rigtig i hvilket fag jeg egentlig vil skrive SSO, så har bare tænkt mig at skrive i musik. MEN...Bliver næsten alle de emner man nu kan skrive om i musik ikke mest til såkaldte 'emnearbejder' i stedet for reelle skriftlige fremstillinger!? Og er der nogle emner, der ... -
Login til emu.dk
ForumindlægHej til alle der benytter sig af studieportalen! Jeg står og skal til skriftlig kemi A eksamen, og ville hører om i vidste hvor og hvordan jeg kan hente nogle eksamenssæt? Jeg ved man kan på emu's hjemmeside, men jeg har med mit UNI-login ikke adgang til den "ydelse" at hente eksa...
