Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19061 til 19080 af 34487
-
latter
Forumindlæghej allesammen. Jeg har analyseret latter. min lære sagde at jeg SKULLE perspektivere den til nørreport, er der nogle er jer der vil hjælpe for skal til eksamen imorgen og kan slet ikke finde ud af det? tak på forhånd -
Isotopkort/nuklidkort
ForumindlægHej, jeg skal op til mundtlig fysik/kemi eksamen på torsdag, og jeg har stadigvæk ikke helt forstået nuklidkortets opbygning? Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig, det ville være så rart! På forhånd tak :-) -
Ernst og lyset - Mobilens betydning
ForumindlægJeg er i gang med at forberede mig til eksamen i morgen. Skal op i kortfilmen "Ernst og lyset". Er der ikke en der vil forklare hvad rekvisitten(mobiltelefonen) har af betydning i filmen? På forhånd tak! /Simon -
Varmeenergi
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i varmeenergi. Jeg ved nogenlunde hvad det går ud på, men jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal komme ind på udover hvad varmeenergi er, og nyttevirkning. Har I nogle ideér? På forhånd tak. -
Kobber(i)oxid i bundmaling!
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser til kemi eksamen, og jeg skal forklare hvorfor bundmaling der indeholder kobber(I)oxid, er velegnet til glasfiberbåde, men ikke til aluminiumsbåde. Nogle der kan hjælpe? :) //Andreas -
Motiv, tema i nattergalen af H.C.Andersen
ForumindlægHey gutter, skal op til eksamen imorgen, men kan ikke rigtig komme igang med Motiv og tema af nattergalen. Har budskab og tolkningen på plads, men motiv og tema driller... Help? -
Hvor meget bør et referat være på tysk?
ForumindlægHej Jeg skal op til tysk eksamen i morgen, tysk mundtlig på B niveau. og til del 2 den med 24 timers, hvor meget bør man referere? Give et resume? Hvor mange linjer? -
matematik mundligt
ForumindlægHej :) jeg skal til matematik mundligt eksamen imorgen og jeg har fået nogen spørgsmål som jeg skal besvare :) er der nogen der har lidt tid til at hjælpe mig lidt? :) spørgsmålene er om: polynomier, trigonometri og differentialregning. tak på forhånd :) -
Potentiel energi
ForumindlægHej folkens! Jeg skal op til fysik B mundtlig eksamen. Herunder skal jeg fortælle om potentiel energi og dens formel, samt redegøre for, hvor formlen stammer fra. Er der nogle der kan hjælpe med det? -
Hvad er gammel dansk lyrik????
ForumindlægHej :) Jeg er igang med at forberede mig, på dansk eksamen. Og er i gang med at svare på hvad gammel dansk lyrik er. Nu kan jeg rigtig godt bruge jeres hjælp, fordi jeg aner faktisk ikke hvad det er? -
AT
ForumindlægJeg skal snart til AT eksamen, men er det rigtigt at man skal snakke meget om analyse og ikke så meget om redegørelse og diskussion? - og hvad skal der til for at få en god karakter, er det bare man bruger begge metoder i analysen? -
Apollo and Daphne (Bernini)
ForumindlægHej! Nogle som har nogle gode notater/analyser af Gian Lorenzo Bernini's skulptur: Apollo and Daphine fra 1622-1625? skal bruge det som perspektivering til min eksamen her i næste uge :) -
Løn som (im)materiel gode??
ForumindlægHalløj, Sidder lige og læser lidt op til eksamen, og blev lidt tvivl - anser man løn (som i penge) som en materiel eller immateriel gode? Eller kan man slet ikke karakterisere det som en gode?? Tak for hjælpen. -
Markedsanalyse og brancheanalyse
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksame i erhvervsøkonomi og er dermed blevet i tvivl om noget. Er brancheanalyse og markedsanalyse det samme? Og skal man kun bruge Porters Five Forces til dem eller er der også andre modeller man kan bruge? På forhånd tak! -
Forskellen på Kierkegaards og den normale eksistentialisme?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op til eksamen i morgen, og mangler lidt viden. Er der nogen der vil fortælle mig punkt for punkt hvad de ''store'' forskelle er? - Tak på forhånd. -
odds?!?
ForumindlægHej, jeg skal til mudnlig eksamen og har svært v. emnet odds inden for statestik. er der nogen der evt. har nogle noter/tips/ eller forklaringer de vil dele? på forhånd tak -
Forberedelse til Teknikfag (Design og produktion)
ForumindlægHej alle.. Har i nogle gode råd til forberedelse til mundtlige eksamen i Teknik (D&P) A? Samt gerne en opstilling til, hvordan jeg skal fremlægge det, eller hvordan i har gjort. Mvh -
Analyse af "Sat ud"
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig? skal op i dansk eksamen, jeg skal snakke om billedet "Sat ud. nogen der har nogle noter, eller forslag? det ville være super, hvis nogen gad hjælpe mig :) -
Differentialligninger. Både y'=ay(M-y) og y'=b-ay
ForumindlægJeg skal op til matematik eksamen på onsdag, og stødte ind på spørgsmål omkring differentialligninger både lineær og logistisk vækst. Hvordan vil man kunne beskrive eller forklare grafens udseende mht. typerne? -
Hvad er opbremsning i fysik?
ForumindlægHej, jeg sidder og læser til eksamen i fysik, Men jeg sidder lidt fast i hvad opbremsning det betyder i fysikkens verden, er der nogle søde sjæle som vil forklarer mig det? Tak på forhånd :-)
