Søgning på: tysk oversættelse. Resultater: 19061 til 19080 af 27085
-
Lektiehjælp søges Frederiksberg
Forumindlæg2 X ugentlig til min søn der starter i 8. kl. Matematik, skr dansk og tysk kontakt mig gerne på 50523070 Tak, Gitte -
Rettelse af tyskstil
ForumindlægHej :D Jeg vil høre om der er nogle der vil rette min tyskestil da jeg ikke er så god til tysk vil det være en kæmpe hjælp! Jeg sender den til jer hvis der er nogen der tilbyder sig! Det haster ! -
Vurdering af nazismen
Forumindlæg"vurder hvilken betydning den nazistiske ideologi havde for den tyske befolkning" nogen der kan hjælpe? -
Rettelse
ForumindlægHej er der nogen der vil rette mit korte tysk referat? Skriv hvis du gerne vil rette det igennem... Tak, på forhånd! -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægPrøver en gang til. Nogle der har skrevet en opageve til Augustoprøret, under Tyskernes besættelse af Danmark. Og evt. har nogle gode kilder? -
Opgave
ForumindlægHej jeg har skrevet en tysk opgave på ca 250 ord. Det er om stunde null, og jeg tænkte om der var en der ville rette den? (: Knus Tanja -
At få følelser for én ;-)
ForumindlægHvordan vil du på tysk sige, ''jeg har fået følelser for Lu igen''?? :-) -
Stjerne Symbolik
ForumindlægJeg sidder godt nok og skriver tysk stil, men jeg er i tvivl om en stjerne har nogen symbolsk betydning i forhold til den katolske tro. -
Am eller bei
ForumindlægHejsa, Har lige et spørgsmål ang. tysk. Hvis vi har sætningen: "Restauranten lå næsten nede ved havet". Ville man så bruge am eller bei i dette tilfælde? -
Rettelse af nogle sætninger
ForumindlægHej Jeg har oversat nogle sætninger fra dansk til tysk. Er der ingen der gider at kigge dem igennem? Det der står i parenteserne er kønnet på ordet. -
Rette 200 ord
ForumindlægHej alle. Nogen der har lyst til at kigge på mit tysk? Det er cirka 200 ord. Helst pr. mail tak! Louise :) -
Hjælp hurtig
ForumindlægKan man på tysk sige om noget at det er for dårligt, altså oversat med zu schlecht? eller vile man bare skrive schlecht? håber meget på hjælp khAM -
Enigma
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive SRP om Enigma og mangler en kilde der fortæller noget om tyskernes brug af enigma -
Test i morgen
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal have en sprog og sprogbrug prøve i morgen i tysk, og jeg vil gerne vide om i har nogle fif til hvordan man er godt forberedt. Tak på forhånd -
HASTER! PLZ!
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen der ved hvad " Den 6 december omkring år 340 døde han der og blev senere kåret som helgen" til tysk? -
Hjælp søges med stil...
ForumindlægNogen der har lyst til at rette min tysk stil på 300 ord, denne dejlige lørdag aften? :o) -
Nominativ? WTF
ForumindlægJep.. Jeg skal skrive en opgave i tysk hvor jeg skal skrive hvad nominativ er og hvornår nominativ bruges. Og jeg er fuldstændig FORTABT! -
Vi har også læst en anden tekst som"
ForumindlægHej alle , Jeg har lige hurtig et spørgesmål, hvordan siger man "vi har også læst en anden tekst som" på tysk . Mange tak på forhånd -
:)
ForumindlægHej hvem bestemmer for at flytte fra en by til en anden i danmark ??? hvad hedder de danske partier ??? skal man have tysk for at tag HF ??? -
Stil :)
ForumindlægNogle, der har lyst til at læse min tyske stil igennem og bare antyde, hvad jeg skal gøre bedre? I SKAL IKKE RETTE DEN. (:
