Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19081 til 19100 af 34369
  • privat engelsk lærer søges

    Forumindlæg
    Jeg søger en person som kan hjælpe mig, jeg har engelsk på b niveau og skal til eksamen til sommer. Har brug for hjælp til grammatisk, mundtligt og til afleveringer... bor i nordsjælland
  • I tvivl mht. AT-fremlæggelsen

    Forumindlæg
    Hvad er det lige præcis man skal til AT-eksamen (den mundtlige del)? Skal man komme ind på noget af de redegørende, diskuterende eller vurderende som man ikke har nævnt i synopsen? Skal man give et kort referat af alt det der står i AT-synopsen?
  • Eksamenshjælp.. Mangler nolge gode noter til latin!

    Forumindlæg
    Skal snart op til eksamen, jeg har alle noterer som jeg har fået at min lærerer. Men det ville være dejligt hvis nogen kunne sende mig lidt af deres, så jeg er 100 prosent klar når jeg skal op. På forhånd tak! :-)
  • Mundtlig kemi Tirsdag

    Forumindlæg
    Hey. Jeg skal op i mundtlig kemi C her på tirsdag. Jeg er lidt nervøs for eksamen så vil gerne høre hvordan den fungere og hvor mange beregninger/formler de gerne vil se en fremlægge ? vh Andes
  • FSA prøver

    Forumindlæg
    Hej Nogen der kender en side hvor man kan downloade FSA prøver. ALtså selve oPGAVEN OG Facitlisten. Skal snart til eksamen så vil gerne forberede mig. Vil blive meget glad vis i kunne hjælpe mig.
  • Samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej Jeg Vil Lige om nogen af jer 3 gere der har været til Skriftlig termins prøve i samfundsfag med den nye reform. Får Man en tidligere eksamen opgave? Tak På forhånd .
  • kaffesyre

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-10-2.pdf Jeg har brug for hjælp med opgave 2 d og e i d ved jeg det er en syre-base reaktion men hvad skal jeg skrive?
  • lineær-eksponentiel-og potensvækst

    Forumindlæg
    hej..har en eksame spørgesmål..ved ikke lige helt hvodan jeg ska løse den. ``retvinklet koodinatsystem skitsere graferne for lineær- eksponentiel- og potensvækst"" noegn der kan hjælpe??
  • Hvornår får man bedømmelse?

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg har lige været til skriftlig eksamen i matematik A, d. 11/12. Er der nogle der ved hvornår man får sin karakter? Er det før eller efter nytår?
  • Skal til eksamnen snart. Hjælp....

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart op til fysik eksamen, men er overhovedt ikke forbedret på at skulle op. Er der nogen der har nogle forsøg man kan bruge hvis man trækker: Syre/Baser, Magnetisme, eller salte og ioner.... x(
  • beregne massen

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan give mig nogle hints til at løse opgave 3 c) i dette link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-10-1.pdf på forhånd mange tak
  • bevis på B niveau

    Forumindlæg
    jeg skal til mundtlig eksamen på B niveau og ved egentlig ikke om det består i at lave beviser? hvordan ser toppunkts bevis for parabler ud?og beviset for parablens rødder?
  • Bogføring på kontoskitser

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen imorgen, og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal bogføre mine bilag på kontoskitser, er der mon en som kan hjælpe mig? Vedhæfter Bilag og t-skitser på samme ark.
  • Engelsk terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og skal op til terminsprøve i engelsk i morgen. Mit umiddelbart gæt er at det bliver de opgaver som var til eksamen sidste år. Er der nogen som vil fortælle mig titlerne på disse opgaver?
  • begynderlæsning / indskoleningen

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en eksames opgave om børns muligheder for at lære at læse og skrive. Er der mon nogle der ligger inde med opgave der omhandler dette ? ;-)
  • Opgaver uden hjælpemidler!

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogle der kunne være søde, at forklare mig, hvordan jeg kan løse opgave 2 i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-8-8_Ud.pdf På forhånd mange tak, Freud
  • IKEA CASEEKSAMEN IT

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg skal op til eksamen på mandag i Ikea IT-case - jeg kan se der er nogle som har efterlyst det samme som jeg, men det er bare for et halvt år siden, er der nogen som har denne case? På forhånd tak for hjælpen !
  • Hvad er kvarker?

    Forumindlæg
    Hej er der noge nder kan give mig en kort forklaring hvad kvarker er? Har trukket spørgsmål til fysik eksamen idag - lang forberedelse skal op i morgen så det ville være fedt med et hurtigt svar :D
  • Længde af kronik?

    Forumindlæg
    Hvor lang skal en kronik normalt være ca. ? (jeg ved godt at det handler om kvalitet og ikke kvantitet) Men sådan nogenlunde? Har nemlig ikke nogen idé. Tænker på de kronikker, man skal lave til dansk eksamen :)
  • eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej SP. Nogen der har været oppe til en spansk skriftlig eksamen i 2014? Skal lave en opgave til den, og vil virkelig gerne have lidt inspiration til den. Håber en eller anden vil hjælpe :) Tak på forhånd