Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19121 til 19140 af 34369
-
prøve uden hjælpemidler
ForumindlægHvilke krav stilles der til den skriftlige eksamen i engelsk A, delprøven uden hjælpemidler?? er der evt en der har en liste over grammatik der er en god idé at tage et ekstra kig på?? -
Hjælp
ForumindlægHej. Jeg ville søger lidt inspiration til en samfundsfags synopsis. Temaet er; Ulighed og social arv i Danmark, fra eksamen Juni 2011. Nogen, som har lavet den, som kan hjælpe mig lidt på vej? På forhånd tak :-) -
DIALOGEN
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode ideer til hvad man kunne snakke om i dialogen inde til eksamen.? Altså man kan jo selv komme med forslag men jeg er lidt på bar bund. Mit emne er klimaændringer. -
Gennemsnit
ForumindlægNogen der kender en hjemmeside, hvor man kan regne sit rigtige snit ud efter den nye karakterskala.. eller bare har styr hvordan man regner den ud.. alt det med hvor meget et fag vægter, eksamerne osv ,, -
Standselængde
ForumindlægHej, Nogle der kunne forklare mig, hvordan jeg kan løse opgave 5B i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/fy/STX071-FYA%20V_vejl1.pdf Malfoy -
Samfundsfag A
ForumindlægHej. Jeg ville søger lidt inspiration til en samfundsfags synopsis. Temaet er; Ulighed og social arv i Danmark, fra eksamen Juni 2011. Nogen, som har lavet den, som kan hjælpe mig lidt på vej? På forhånd tak :-) -
metodeanvendelse
Forumindlæghey.. Er der nogle begavede relgionsfanatikere der kender til metoder i faget religion? og hvis ja, så må I gerne fyre nogle af. Skal snart til AT-eksamen og kunne godt bruge nogle metoder eller hjælp til metodeanvendelse i religion:) på forhånd tak:)!!!! -
Hjælp til perspektivering
ForumindlægJeg skal snart op til 1.års tværfarlig eksamen og har brug for jeres råd ang perpektivering. Jeg har et emne som er "singlekultur"... Vil faktisk ikke hvordan jeg skal perspektivere opgaven. på forhånd, tak -
Ødipus og Herodot: Kong Kroisos
ForumindlægHej :) Et spørgsmål her op til eksamen, er der nogen der kan komme med gode tip til hvordan man kan perspektre Ødipus og Herodots Kong Kroisos til hinanden. Har lige læst begge tekster, men er lidt lost? -
ek
Forumindlægjeg sidder og tænker på kemi eksam jeg har ingen idé om hvordan det kan være, bliver der stillet nogle spørgsmåle eller hvordan....? er der nogen der kan bare give mig en ide om det? tak på forhånd -
haster fransk
Forumindlæghej er der nogen der har læst teksten Du froid dans la tete skal til eksamen imorgen og den er meget svær har i evt et resume eller noget der kan hjælpe jilsen den forvirrede -
vedaer og upanishader
ForumindlægHej folkens jeg skal op til religions eksamen imorgen og vil være sikker på disse ting: ' hinduismen, de har upanishaderne og vedaerne, det er nogen hellige skrifter de har , men hvad er forskellen for disse ? -
among the thugs
ForumindlægNogle som har læst "Among the Thugs"? som kan fortælle kort hvad den handler om? er nemlig ved at repetere til eksamen, og mangler denne tekst -
kim fupz
Forumindlæghej jeg har valgt en novelle af kim fupz til eksamen den hedder Lærplads, men jeg har et problem med at finde noget jeg kan perspektevere til, håber nogen kan hjælpe...:) -
Kildekritik af teori ?
ForumindlægEr det muligt til eksamen at bruge kildekritik (samf-metode) af en videnskabelige teori ( ex. IPCC´s forudsigelse) ? Har man så på den måde blandede den naturvidenskabelige og samfundsfaglige metoder sammen ? på forhånd tak. -
Skrivflig opgave om SU system i Danmark
ForumindlægHej alle sammen Vil I ikke hjælpe mig med min skriflig opgave , som handler om , hvad fordele og ulemper med SU er ? Faktisk er jeg læge og jeg skal til PD3 eksamen i maj Tak i forvejen -
impulsbevarelse vs. impulsmoment bevarelse
ForumindlægJeg skal til eksamen i fysik i morgen, og har generelt svært ved at skelne mellem hvornår man skal bruge impulsbavarelse og impulsmomentbevarelse!! Vil I hjælpe mig med nogle guldkorn? på forhånd tak! -
Ernst Jünger
ForumindlægJeg skal op til AT-eksamen, og i den forbindelse leder jeg efter et svar på, hvilke holdninger Ernst Jünger havde til 1.verdenskrig.? gik han ind for krigen? et svar ville være en stor hjælp. :-) -
Rettelse af FSA mundtlig engelsk
ForumindlægGod eftermidaddag alle sammen! Jeg har lige siddet, og skrevet det jeg vil sige til min engelsk eksamen. Så jeg tænkte på, om der er nogle af jer, der har lyst til at rette det jeg har skrevet:)? Mange tak. -
Hvad betyder ?
ForumindlægHalløj :D Er der nogen der ved hvad Sunniva betyder ?? Jeg skal bruge den til eksamen, er det bare et navn, eller er det et ord for en heks eller gammel kone eller ? ;S Håber i vil hjælpe hurtigt !
