Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19141 til 19160 af 34503
-
AT
ForumindlægJeg skal snart til AT eksamen, men er det rigtigt at man skal snakke meget om analyse og ikke så meget om redegørelse og diskussion? - og hvad skal der til for at få en god karakter, er det bare man bruger begge metoder i analysen? -
Apollo and Daphne (Bernini)
ForumindlægHej! Nogle som har nogle gode notater/analyser af Gian Lorenzo Bernini's skulptur: Apollo and Daphine fra 1622-1625? skal bruge det som perspektivering til min eksamen her i næste uge :) -
Løn som (im)materiel gode??
ForumindlægHalløj, Sidder lige og læser lidt op til eksamen, og blev lidt tvivl - anser man løn (som i penge) som en materiel eller immateriel gode? Eller kan man slet ikke karakterisere det som en gode?? Tak for hjælpen. -
Markedsanalyse og brancheanalyse
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksame i erhvervsøkonomi og er dermed blevet i tvivl om noget. Er brancheanalyse og markedsanalyse det samme? Og skal man kun bruge Porters Five Forces til dem eller er der også andre modeller man kan bruge? På forhånd tak! -
Forskellen på Kierkegaards og den normale eksistentialisme?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op til eksamen i morgen, og mangler lidt viden. Er der nogen der vil fortælle mig punkt for punkt hvad de ''store'' forskelle er? - Tak på forhånd. -
odds?!?
ForumindlægHej, jeg skal til mudnlig eksamen og har svært v. emnet odds inden for statestik. er der nogen der evt. har nogle noter/tips/ eller forklaringer de vil dele? på forhånd tak -
Forberedelse til Teknikfag (Design og produktion)
ForumindlægHej alle.. Har i nogle gode råd til forberedelse til mundtlige eksamen i Teknik (D&P) A? Samt gerne en opstilling til, hvordan jeg skal fremlægge det, eller hvordan i har gjort. Mvh -
Analyse af "Sat ud"
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig? skal op i dansk eksamen, jeg skal snakke om billedet "Sat ud. nogen der har nogle noter, eller forslag? det ville være super, hvis nogen gad hjælpe mig :) -
Differentialligninger. Både y'=ay(M-y) og y'=b-ay
ForumindlægJeg skal op til matematik eksamen på onsdag, og stødte ind på spørgsmål omkring differentialligninger både lineær og logistisk vækst. Hvordan vil man kunne beskrive eller forklare grafens udseende mht. typerne? -
Hvad er opbremsning i fysik?
ForumindlægHej, jeg sidder og læser til eksamen i fysik, Men jeg sidder lidt fast i hvad opbremsning det betyder i fysikkens verden, er der nogle søde sjæle som vil forklarer mig det? Tak på forhånd :-) -
HJÆLP!!! TEORI FOR BAGGRUNDSSTRÅLING
ForumindlægHej derude. Er der nogle som kan skrive en teori for baggrundsstråling? Er fuldstændig lost og skal allerede til eksamen imorgen.. Håber der er nogle kloge hoveder, som kan hjælpe mig :)) Tusinde tak på forhånd -
Defferentialkvotienten for en lineær funktion
ForumindlægHeeej... Jeg skal snart til eksamen, og på mit eksamensspørgsmål har jeg et spørgsmål der lyder således: Redegør for differentialkvotienten for en lineære funktion. Ved simpelthen ikke hvordan jeg skal gribe spørgmsålet ind:( HJÆLPPP::: ! -
hej
Forumindlægjeg har eksam på mandag og har brug for deres hjælp. vi skulle beregne diffrential af f(x)=ln(2x^2)+4x plz sige til mig hvordan i har regnet. tak -
Hjælp til analyse af teksten: Die Brennende Wand af Peter Stamm
ForumindlægSidder lige nu til en 24 timers eksamen, hvor jeg skal lave en analyse af teksten "Die Brennende Wand" - er der nogle der ligger inde med en analyse eller resumé af denne tekst der vil hjælpe??? -
Klage
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive en klage omkring mundtlig eksamen. Er der nogle, der har et eksempel på klage de vil sende, så jeg mere kan se hvordan man argumentere, hvad der skal med og hvordan man bedst muligt udtrykker sig -
kroppens brug af ilt
ForumindlægHej, skal til eksamen i biologi tirsdag, og vil derfor gerne vide, hvad kroppen skal bruge ilt til. Det eneste jeg kan finde frem til, er at musklerne skal bruge ilt. Hjælp mig please :P -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægNogle som har været oppe i Oldtidskundskab, som har deres eksamensspørgsmål/papir liggende? Ville være super rart og beroligende hvis jeg kunne se konkret hvad eksamenspapiret indeholder, når man kommer ind og trækker til oldtidskundskabs eksamen. -
Spansk rettelse
ForumindlægHejsa! Jeg søger en der vil rette min spansk skriftlig eksamen eftersom jeg har fået en lavere karakter end jeg plejer, og derfor gerne vil se hvad mine fejl er :) -
hjæælp
Forumindlægheej : ) er der nogle der har en analyse og fortolkning af "lønningsdag" af martin andersen nexø? hvis i har ville det være til en meget stot hjælp da jeg skal op til eksamen mandag, og har ik forstået teksten 100% endnu og tak på forhånd : ) -
Mundtlig samfundsfag - taletid
ForumindlægHej, Jeg sidder og bliver pludselig i tvivl om hvorvidt man skal tale i 10 eller 15 min. til den mundtlige eksamen i samfundsfag, så jeg håbede på at nogen herinde vidste noget om det. På forhånd tak :-)
