Søgning på: srp historie fysik. Resultater: 19141 til 19160 af 36784
-
Slumdog millionaire.
ForumindlægHej alle sammen, Dette spørgsmål er henvendt til alle jer, der har set "Slumdog millionaire". Filmen der fik ikke mindre end 8 OSCAR AWARDS! - Men hvad synes i om filmen? Hvad gør den god/dårlig? -
Eventyr.. :D
ForumindlægHej allesammen! Kan nogle af jer komme i tanke om et eller andet eventyr, som handler om en, der skal dø, og hvor der er nogle, som ofrer sig for et eller andet? Ligesom Kongesønnerne.. Det ville være dejligt, hvis I kunne. På forhånd tak! :-) -
hævnen dramafilm
ForumindlægHej folkens, jeg sidder og er ved at analysere filmen "hævnen".. genren er drama, hvad vil det sige? -
de ti bud - under emne
ForumindlægVi skal lave projektopgave med De Ti Bud som overskrift. Hvad kunne et emne muligvis være. Som høre under et af de ti bud.. PLEASE hjælp! -
what are two important factors that affect life in the united states?
Forumindlægwhat are two important factors that affect life in the united states? what is the heading for the section taht discuss the history og immigration in the USA? WHAT IS CURTURAL PLURASLIM? what is the main idea of the section headed making generalizations about american beliefs? jeg vil gerne ... -
Danmarks rolle under den kolde krig
ForumindlægHey\n\nJeg vil gerne skrive om den danske fodnotepolitik, altså det politisker sikkerhedsmæssige klima under den kolde krig og dets konsekvenser. Er der nogen som har noget anbefalelsesværdig litteratur, så ville jeg blive glad!\n\n\nLasse -
Emner indenfor Fantasy?
ForumindlægHej.\n\nJeg skal skrive en rapport i engelsk, men jeg ved ikke om hvad - jeg er helt blank! Jeg kan frit vælge imellem emner, der ligger under Fantasy-genren (The Hobbit osv..).\n\nHar I nogle forslag?\n\nMed venlig hilsen\nChris -
gruppeadfærd
Forumindlæghej dernde er der en der kan give lidt ledetråde... hvilke forhold i det senmoderne samfund , har afgørende indflydelse på unges gruppeadfærd i almindelighed. håber virkeligt at en eller flere kan give nogle hints -
Essay under emnet 'Danmark er...'
ForumindlægEr lidt fortabt, selvom emnet er fint :) HASTER!! Hvad synes I, Danmark er? Undgå helst kommentarer om naturen, maden osv. -
HASTER--HJÆLP
ForumindlægHej alle sammen Jeg har brug for hjælp til finde noget kort og konkret om kvindernes stilling i samfundet med særlig fokus på deres situation og rettigheder, hvad angår uddannelse, arbejde og politik i løbet af 1800-tallet. Jeg ville også spørge, om der er nogen, der lagt en opgave/projekt om kvi... -
Forklaring på symbol af ørn i nazi-verdenen
ForumindlægHvilken betydning ørnen havde som symbol for de tyske nazister? -
Edgar wird mich holen
ForumindlægHar glemt min bog i skolen og skal lave et resume af den tekst i alles klapt nogle der kan hjælpe? :) -
Pride and Prejudice
ForumindlægHej...Jeg er igang med at læse denne bog, men der er noget jeg ikke lige kan forstå, så jeg håber i kan hjælpemig, så jeg hurtig kan komme videre:1)It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune, must be in want of a wife. However little known the feelin... -
Kildekritik og forståelse af titler
ForumindlægJeg skal lave kildekritik til min bog Gyldendal og Politikens Danmarkshistorie – Det folkelige gennembrud 1850 – 1900 skrevet af Kristian Hvidt.Kristian Hvidt har titlen Dr.phil. , jeg skal for det første være helt sikker på hvad denne titel står for ? mit umiddelbare gæt er det betyder han har e... -
Protestantismen
ForumindlægHvad menes der med; en kort præsentation af protestantismen? Er det den historiske udbredelse?... Tak -
Historeopgave-hjælp
ForumindlægSkal der ikke nærmest være fodnoter ved alt undtagen ens egen meninger.. Eller hvad?Er meget i tvivl...Synes bare det virker lidt som om man bare skal skrive lidt om på det der står i bogen.. det er jo ikke særlig selvstændigt...Hvad skal man gøre?Og hvad så hvis man kun har en rigtig god bog? er... -
HJÆLP! Skole noveller?!
ForumindlægJeg har trukket emnet: Skole til dansk-mundtlig eksamen og jeg kender ikke nogle noveller/digte som handler om skole???!!! Er der nogle der kan hjælpe mig ? -
en linie oversættelse
Forumindlæghvordan ville man oversætte udtrykket"kort sagt" til engelsk? -
perspektiv
ForumindlægHej alle. hvis nu jeg skal perspektivere til Barack Obama om de sorte og dengang.. altså racisme og slaveriet dengang hvor mlk også levede.. hvad kan man så sige nu som er godt og relevant :) /Signe -
Stærke og savge sider
ForumindlægHej alle sammen Håber der nogle som kan give mig nogle gode råd til hvad jeg kan skrive til stærke og svage sider til et produkt som hedder this water. This water er kildevand med smag. Men der bliver kun brugt narturlig ting i deres produkt. Ind til videre har jeg skrevet følgende: Stærke sider ...
