Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19161 til 19180 af 52987
  • hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej folkens skal bruge noget hjælp til mine matematik opgaver vi har fået en aflevering til den 20.11.15 det er eksamens sættet fra den 31. august 2012 vi skal lave alle opgaverne håber på hjælp virkelig :)
  • Hjælp

    Forumindlæg
    hejJeg skal snart op i erhvervsøkonomi mundtlig, jeg ved ikke om hvordan det foregår, er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle om hvordan eksamen foregår og hvordan spørgsmålene er?håber i kan....har virkelige bruge for Jeres hjælp:)))))))På forhånd tak
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej opgaven er således: En funktion for f er bestemt ved: f(x)=3e^x+5^7 Bestem f^1(x) Jeg har virkelig brug for jeres hjælp? :)
  • Skørbug - synopsis.

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal op i AT her om en uge. Er der en som kunne tænke sig at læse min synopsis igennem og se på biologidelen, evt give kritik af hvad jeg skal komme ind på til eksamen? Det ville virkelig være en stor hjælp.
  • lineær programmering

    Forumindlæg
    Hejsa.. har lidt problemer her, med lineær programmering.. det er en emneopgave jeg skal have lavet til tirsdag den 23 maj, og er virkelig lost.. den skal laves, for den skal bruges til eksamen i næste måned, så håber der en der kan hjælpe mig..
  • Matematik :)

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig brug for jeres hjælp med denne opgave? Jeg skal bestemme f^1(x) til: f(x)=3*e^x+5*x^7
  • engelsk

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg sidder med en kort engelsk aflevering.. Er der nogen som vil rette den.. Den er ikke særlig lang.. Håber virkelig nogle gider :) På forhånd mange mange tak:)! P.s det er personkarakterisering og en slutning (kort) Har vedhæftet den
  • Log

    Forumindlæg
    Hej...Håber virkelig på at der er nogle der kan hjælpe med denne opgave - ved slet ikke hvordan jeg skal gribe den an:Løs ligningen log(2x+3)-log(x) = 1
  • FS10 aflevering - jobansøgning til tankstation! HJÆLP

    Forumindlæg
    Hejsa! Er der nogen, som kunne tænke sig at læse min dansk aflevering igennem, og sige om den er god? Jeg har virkelig også brug for, at få den sat op på den rigtige måde :) Tak på forhånd!
  • Rusuge

    Forumindlæg
    HowdyEt spørgsmål til de, der læser/har læst på videregående:Er rusugen noget opreklameret pjat, eller er det virkelig værd at deltage i?Det er vel forskelligt fra uddannelse til uddannelse, hvordan det foregår?
  • Motiveret ansøgning kvote 2 eksempel

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg har hårdt brug for at se en eksempel på et motiveret ansøgning nu idag! Jeg ved ikke hvor jeg skal begynde, håber virkelig i kan hjælpe. på forhånd mange tak.
  • finde kasus på tysk?

    Forumindlæg
    Hey jeg har altså virkelig svært ved at finde kasus på tysk.Er der ikke nogle herinde som kender nogle regler eller bare kan forklare mig hvordan man gør..en sætning I bruger eksempel til?
  • Oxidation

    Forumindlæg
    Hej! Ville virkelig hjælpe mig hvis nogeen kunne svarer på dette spørgsmål. På rensningsanlæg bliver nitrogenforbindelser oxideret til titrat. Er der nogen der ved hvordan denne reaktion ser ud??Skal op til eksamen her kl. 13 så ville være til stor hjælp hvis nogen kunne svarer på dette.
  • HJÆLP haster.. til perspektivering..

    Forumindlæg
    sådan..mangler virkelig og finde en perspektivering til kong Kroisos...???pesum:Antigoneiliaden (1. sang specielt)odyseenhulelignelsenfaidonkritonperikles gravtale håber håber håber nogen vil hjælpe mig!!! skal op i morgen..
  • Blod

    Forumindlæg
    Hej. Er der ikke en formel for blod? altså hvordan de røde blodlegemer og hvide blodlegemer køre igennem kroppen osv. Eller bare en god formel i forbindelse med blod? - håber virkelig der er nogen som kan hjælpe!
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej. Er der ikke en formel for blod? altså hvordan de røde blodlegemer og hvide blodlegemer køre igennem kroppen osv. Eller bare en god formel i forbindelse med blod? - håber virkelig der er nogen som kan hjælpe
  • Tyskland efter 2. verdenskrig!!

    Forumindlæg
    Hej ! er der nogen der har nogle notater om Tyskland efter 2. verdenskrig? mht. øst- og vesttyskland ved murens opsætning og fald? :)Ville VIRKELIG være en stor hjælp!!På forhånd tak:)
  • Styrerformer og perserne

    Forumindlæg
    Er der ikke nogen der kan hjælpe mig for jeg er i panik. Jeg skal op til old imorgen.Jeg er i tvivl om hvem perserne er, og hvilken styrerform der blev brugt hvor og hvornårEr der ikke nogen som kan hjælpe, det haster virkelig
  • komparativ metode

    Forumindlæg
    Kan jeg godt bruge denne metode når jeg sammenligner en kilde med en anden kilde, eller ved at jeg f.eks. sammenligner min AT film med virkeligheden?
  • Volumenet af vandtårn

    Forumindlæg
    Håber virkelig, jeg kan få hjælp. Jeg skal bestemme volumenet af en vandtårn, som har nogle mål, som kan ses på den fil, jeg har uploadet. På forhånd tak :)