Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19181 til 19200 af 52987
  • Målestoksforhold.

    Forumindlæg
    Hvad Skal man gøre i den nedstående opgave? BESKRIV Målestoksforholdet når 1cm på et kort i virkeligheden svare til: A.4000 cm B 800 m C 30 Km
  • "forestillingen om et ukompliceret liv med en mand".

    Forumindlæg
    Er der nogen der har læst den? og eventuelt kan hjælpe mig med nogle facts om bogen og om Helle Helle. jeg skal op i den til eksamen, og jeg mangler virkelig hjælp til nogle facts og noget analyse.
  • Andengradspolynomium?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg var lige inde og læse på andengradspolynomium. Det virker som om, at det er nøjagtig det samme som en andengradsligning? Altså, man løser den på samme måde med diskriminant og x1 og x2. Er der nogen forskel, og hvilken? :)
  • Kvinder i romerriget?

    Forumindlæg
    Heej (: er der nogen der har nogle idéer til materiale eller har viden omkring emnet? Jeg skal 1g hsitorie opgave ome mnet og er virkelig lost :s
  • Rapport om magnetisme og elektromagnetisme

    Forumindlæg
    ville i ikke vær sød at hjælpe mig med min rapport om magnetisme og elektromagnetisme jeg sidder virkelig fast og ved ikke hvad jeg skal gøre. ka i hjælpe mig
  • Moros en la costa

    Forumindlæg
    Er der nogen som har resume, oversættelse eller opgave til Moros en la costa, jeg har virkelig brug for hjælp op til eksamen om 2 dage :( Håber i kan hjælpe:D
  • PCR, Restriktionsenzymer, Gelelektroforese

    Forumindlæg
    hej nogle der kan hjælpe mig med at finde fordele og ulemper ved disse 3 metoder (PCR, Restriktionsenzymer, Gelelektroforese). det virkelig vigtig har brug for det til min srp :)
  • Uligheder

    Forumindlæg
    Hej Alle...har virkelig brug for hjælp skal til mundtlig matematík årsprøve i morgen og er ikke lige helt med på hvad en ulighed er og hvilke regler der er for dem, og nogle beviser for regler skulle jeg også gerne finde... håber nogle kan hjælpe mig
  • falske bakker + bakkeøer

    Forumindlæg
    Hej :)Jeg vil virkelig sætte pris for en forklaring af 1) dannelsen af falske bakker2) Dannelsen og udnyttelsen af bakkeøer.Bogens forklaring finder jeg desværre rimelig indviklet.På forhånd TAK
  • Sorg

    Forumindlæg
    Håber virkelig, jeg kan få lidt hjælp.. Hvordan kan man forklare massesorg som ved fx Princess Dianas død? Hvad er sorgens vilkår i det moderne samfund?
  • HASTER: Lektiehælp til samfundsfag A!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i samfundsfag A næste uge. Eksamen er 24 timers, og jeg har brug for lektiehælp til selve dagen. Håber virkelig der er en der kan hjælpe mig, eller kender nogen der kan.
  • Fænomenologi og hermeneutik - forvirring.

    Forumindlæg
    I metateorien (videnskabsteori), hvad er så forskellen på fænomenologi og hermeneutikken, som måder at arbejde på. Er virkelig helt lost. Håber nogle kloge hoveder derude kan hjælpe?
  • Eksamen! Hurtigt svar

    Forumindlæg
    Jeg skal op i historie i morgen (går på gym), og er virkelig blevet i tvivl mht. længden af sider,som man kan trække. kendt tekst. er det omkring de 4 ns max?
  • Hjælp ønskes til erhvervsøkonomi B

    Forumindlæg
    Har virkelig brug for hjælp i erhvervsøkonomi B. Skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. Hvis det er nogen, der kan hjælpe mig kan skrive sms til mig på 2072 1113. tak..tak..tak hilsen andrea
  • Aktiviteten

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan besvare denne her spørgmsål for mig?? Udled formlen A = k * N ud fra N = No * e^-k*t JEg har virklig svært ved at finde ud af det...
  • Billedeanalyse "ÆGTEPAR"

    Forumindlæg
    Jeg skal op i billedet "Ægtepar" af Jørgen Geisted til eksamen, og jeg vil gerne finde nogle der før har analyseret det, som måske kan fortælle mig noget jeg ikke selv har set i billedet. det ville virkelig være godt :)
  • Bevis.

    Forumindlæg
    Hey.Jeg skal til mundtlig matematik (1.g, B-niveau) på mandag og er virkelig på skideren! Vi har fået nogle emner vi kan komme op i og i nogle af dem skal vi fremvise et bevis. Det er netop det der er problemet. Jeg ved godt nogenlunde hvad et bevis er men hvordan man laver det er jeg virkelig i ...
  • Krigen- Historie

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg skal lave en historie fremlæggelse, hvor der er et spørgsmål, som lyder: Hvordan blev civilbefolkningen krigens ofre? Håber at der er nogen der kan hjælpe. :-)
  • SMS service lectio ang moduler?

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, der kender en gratis side el. lign., hvor man over sms kan få tilsendt sine moduler (fra lectio?) Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe :)
  • Hvad kan jeg gøre?

    Forumindlæg
    Hej, jeg begynder i 2.g her efter sommeren og vil virkelig gerne have et højere snit.. Lige nu ligger mit års-snit på 8 og vil rigtig gerne have det OP! nogen ideer?