Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19181 til 19200 af 34369
  • Kulstoffets kredsløb

    Forumindlæg
    Hej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D
  • Kulstoffets kredsløb

    Forumindlæg
    Hej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D
  • Normalfordeling?!

    Forumindlæg
    Hej alle. Sidder og skal op til matematik mundtlig eksamen i morgen. Men jeg ved stadig ikke hvad normalfordeling er? Er der nogle der kan forklare mig det på en meget børnevenlig måde? På forhånd tusind tak for hjælpen Fie :)
  • symbolismen eksamimorgen haster

    Forumindlæg
    hej shit skal til eksamen imorgen, men prøver læse til symbolismen, men synes det er svært at forstå plus mangler meget at læse. håber der er nogen der gider give kort resume. tak
  • Magt , og strategi til formindskning af arbejdsløshed.

    Forumindlæg
    Hej! Hvilke strategi ville være bedst til at folk i arbejde -opkvalificeringsstrategien eller stramningsstrategien? Hvad vil bevidsthedskontrollende magt samt institutonel magt, sige ? Sådan kort sagt. (Skal bruges til eksamen)
  • Solsystemets dannelse

    Forumindlæg
    Er der forskel på en interplanetarisk gassky og en protoplatetarisk gassky, men henblik på solsystemets dannelse? skal til fysik eksamen i morgen. hvis der var nogen der var lidt kvikke med et hurtigt svar så ville det hjælpe :D
  • Die schwedenfähre?

    Forumindlæg
    Nogle der kender denne tekst, Die schwedenfähre fra meine freie deutsche jugend af claudia rusch? ? ? Har trukket den til eksamen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp til forståelsen af nogle ting ..
  • Notater til Context - hvem kan hjælpe???!

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til eksamen i engelsk imorgen og skal have læst en masse tekster - derfor ville det være rart med lidt hjælp i form af notater, resume'er o.l. Håber nogen kan/vil hjælpe mig.. Lisa
  • c fag?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen i et c fag og jeg går på 2år i hhx.. hvis jeg dumber i det fag.. og jeg har gode nok karakter generalt.. kan jeg komme videre?!?!
  • Romantisme? Hjælp hurtigt tak.

    Forumindlæg
    Hey, jeg skal meget snart til eksamen i mundtlig dansk, og skal fremlægge om Fyrtøjet og romantikken i det (romantisme perioden) Er der nogen der ved hvad romantikkens strømninger er? og hvordan de kommer til udtryk i Fyrtøjet?
  • hvad bruger man varme fylde til?

    Forumindlæg
    jeg sidder og læser til eksamen og vil rigtig gerne vide hvad man bruger varmefylde til. hurtige svar vil der blive sat stor pris på :D på forhånd tak
  • 'Life is a bitch' - kortfilm. Hjælp?

    Forumindlæg
    Jeg har eksamen på fredag d. 20/7, og jeg ville blive utrolig glad hvis der var nogen af jer som har arbejdet med kortfilmen, som kan hjlæpe mig med hvad filmens budskab egentlig er?
  • Saga gennemgang

    Forumindlæg
    Hey. Hvis du træk en saga til dansk A gym. eksamen hvordan ville du så gribe den an? Og er der evt. nogen der ligger inde med en analyse model til sager? På forhånd tak :)
  • Jødedom og frelsebegrebet - HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej! :) Jeg sidder og læser til eksamen i religion. Jeg kan ikke helt forstå frelsebegrebet i jødedommen. Nogle der kan forklare dette? Og eventuelt også forklare forskellen på frelsen i jødedommen og kristendommen? På forhånd mange tak :)
  • differentialkvotient

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i matematik eksamen, men har et bevis, som jeg har svært ved at forstå. Beviset er for F(x)=a*x^2. Er der nogen, som kan hjælpe mig med dette? PÅ forhånd tak.
  • Dokudrama og Novellefilm

    Forumindlæg
    Hey. Har mulighed for at komme op i Dokudrama eller Novellefilm til Dansk eksamen i 3.g STX, men hvordan vil i gribe sådan en opgave an, og er der evt. en som har en analyse model liggende? På forhånd tak
  • Romerriget

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til historie eksamen her den 23. og jeg sidder og læser op lige pt. Men jeg kan ikke komme på nogle gode der omhandler romerrigtet? E der nogle der kan hjælpe lidt her?
  • HASTER - analyse af sangtekster!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen imorgen og der skal jeg lave en analyse af en sangtekst og jeg kan ikke huske, hvordan det er, men noget med linjerne om de rimer osv? men hvad mere? hjælp, hjælp, hjælp. er første års på handelsskolen. tak på forhånd.
  • Eksamensopgave fra sidste år - eng. og dansk

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogen, der ved, hvad de forskellige emner var i henholdsvis dansk og engelsk skriftlig eksamen sidste år? Og kan man finde selve eksamensopgaverne, hvor opgaverne bliver stillet (i så fald hvor)? Hilsner
  • Høj- og lavpris segmenter????

    Forumindlæg
    Hej skal til EØ eksamen imorgen, og studser over disse to begreber "højpris segmentet" og "lavpris segmentet", hvad vil de sige? Har om William Demant(høreapparater) hvis det er til nogen hjælp.