Søgning på: matematik eksamen 2020. Resultater: 19181 til 19200 af 60833
-
Hjælp til min tysk mundtlig eksamen 24 timers forberedelse
ForumindlægHej allesammen. Jeg er ved at forberede mig til min tysk mundtlig eksamen, som er i morgen. Jeg har trukket en artikel, som handler om arbejdsløse. Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal snakke inde til eksamen om denne tekst. Altså jeg har indtil videre brugt denne side til at analysere artikle... -
Optimering (Cosinus-relationen + Pythagoras) .. opg. for en erfaren matematiker
ForumindlægEn biograf har en skærm, der er placeret 3 m fra gulvet og er 7,5 m høj. Den første sæderække er placeret 2,7 m fra skærmen, og de følgende række er 0,9 m fra hinanden. Gulvet i siddeområdet er skråtstillet i en vinkel på ?? =20 ° over vandret, og afstanden op ad hældningen er x. Teatret h... -
Undervisning i matematik, statistik, mikro- og makro økonomi
ForumindlægUndervisning/opgave hjælp tilbydes til en fast rate i København. Det gælder følgende emner: - Matematik: A,B,C niveau - Statistik: Grundlæggende forståelse (Sandsynlighedsregning, Test teori og praktisk udførelse) til regressions analyse. - Makroøkonomi: Grundlæggende ... -
Kinetik som emne, hvor mat og kemi er beundet sammen? (Kemi/matematik-lærer?
ForumindlægHej Jeg skal ril at vælge fag til min SRP-opgave, hvor jeg tænker at kombinere kemi og matesmtik til at skrive om kinetik (reaktionshastigheder og differentialligninger af hvad jeg kan forstå), men vil gerne vide om der er noget matematik, der passer til min SEP, da jeg allerede har Mat a og haft... -
Hjælp til lidt rettelse af det jeg skal sige i morgen til eksamen, nu med ordentlig vedhæftet fil :)
ForumindlægHar fået skrevet det jeg vil sige i morgen til min eksamen kl 10:45. Ville være rart at få kigget det igennem for grammatik fejl, da jeg ikke lige er den bedste til den slagts. Jeg har vedhæftet min fremlæggelse som fil.. på forhånd tak for hjælpen :) -
Forslag til forsøg omkring Maxwells ligninger? Fysik B Eksamen
ForumindlægForslag til forsøg omkring Maxwells ligninger? Fysik B Eksamen -
Eksamen i Eø på C-niveau - mangler virksomhed.
ForumindlægHej Guys! Jeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi i næste måned, og jeg mangler bare at finde en virksomhed. Jeg arbejder selv i føtex, men da jeg har lavet skriftlig opgave om den virksomhed, samt Kvickly, må jeg ikke bruge dem. Jeg skal vælge et af de emner vi har været igennem, og har valgt ... -
Hvad må man have med til religions eksamen på C niveau? (hjælpemidler osv.)
ForumindlægSkal til eksamen her snart men er lidt usikker på hvilke former for hjælpemidler man må have med, ville blive meget glad hvis der er nogen der ville være så hjælpsomme at afklare nogle ting for mig :) Må jeg have computer med til ordbog, under forbedredelsen? Må man have noter med ind til se... -
Tysk Eksamen - Neukölln so fern, so nah
ForumindlægHej! Jeg ville høre om der var en venlig sjæl, som ville hjælpe mig med tysk? Jeg har trukket "Neukölln: so fern, so nah og jeg skal til tysk eksamen i morgen kl 13. Teksten er lidt svær og derfor søger jeg hjælp herinde? Håber på at få svar hurtigst muligt! På forhånd tak! -
Eksamen i Teknologi A ? - HTX - Opgave struktur ?
ForumindlægHeej Jeg skal op i teknologi A eksamen, hvor vi skal udarbejde en opgave, hvor vi bla. har resumer af alle lavet arbejder gennem 1,2 og 3 g Derudover skal vi dokumentere vores kunnen indenfor de forskellige punkter i teknologi. (som problemtræ, miljøvurdering mv) Nogen som har prøvet det ? Vil ... -
24-timers fysik forberedelse, til stud eksamen. C.
ForumindlægHej alle! Skal til afsluttende fysik eksamen imorgen, har 24 timers forberedelse. mit spørgsmål lyder som følger: Energiformer, energiomsætning og mekanisk energi. Giv en mundtlig præsentation af emnet "Energiomsætning og mekanisk energi." Hvad kan være væsentligt at inddrage her og på ... -
Dansk skr. eksamens-opgaver 2011(STX)
ForumindlægHej folkens! Jeg efterlyser opgavesættene i Dansk A, STX fra eksamen sidste år (2011). Så vidt jeg ved er der 2-3 sæt og jeg er særligt interesseret i sygeeksamenssættet fra 2011, hvilket ofte er fra august. Håber virkeligt i kan hjælpe mig :) Johanne -
Dansk eksamen, lyrik - rap - en dag tilbage
ForumindlægHej, jeg har dansk eksamen om 2 uger og har trukket 'lyrik'. Jeg har tænkt mig at vælge rap, tænkte på at perspektiverer 'en dag tilbage' og 'gennem byen en sidste gang'. Er der eventuelt nogen der har været oppe i det samme eller noget lignende, som har nogle note... -
Historie B 24 timers eksamen imorgen
ForumindlægPersonen der skulle have hjulpet mig til min historie B 24 timers eksamen har ikke mulighed for det alligevel, derfor leder jeg elsker en historie lærer eller studerende der kan komme hjem til mig imorgen kl 12. Timeløn er 150 kr i timen. Pensum vedhæftet Kan kontaktes her eller på 71717187 -
Tysk 24 timers eksamen (Mangler online ordbog) Haster!
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder og er igang med at forberede mig til 24 timers eksamen i Tysk! Men jeg har et problem! Jeg mangler en ordbog og kender ikke andre sider end Google Translate.. og jeg gider ikke at bruge det da der er mange fejl. så tænkte på om nogen af jer derude kender til nogen a... -
Hjælp til gode råd om Idræts eksamens teoretiske del!
ForumindlægHej. I dag var jeg oppe i Idræt eksamen hvor jeg viste idræts massage og dans - hvilket var til et 12 tal (efter min mening) I morgen er det så idræt teoretisk. Her vil jeg høre om der er nogen der har været oppe og hvad de synes om det? Vil også høre om nogen ved hvad man kan trække for en cas... -
Skal til eksamen i næste uge, har brug for lidt hjælp til de forskellige begreber.
ForumindlægJeg har aldrig været til eksamen i EØ/VØ, og har brug for lidt hjælp, da der er mange ting jeg ikke husker så godt, altså begreber, såsom afskrivninger. Jeg vil bare høre til om der var en eller nogen der kunne tænke sig at hjælpe, mig og så skrive nogen forskellige begreber op. Altså hvad de bet... -
Oplæg til Fysik A HTX Maj 2009 Eksamen
ForumindlægJeg har virkelig brug for oplægget til Fysik A - HTX Maj 2009 eksamen, hvis nogen har den liggende på pc eller kender et link til den, vil i så ikke være venlige at uploade her eller sende det til mig på min mail: [email protected] Hvis i har lavet opgaven må i også godt sende det, hvis i ... -
Skal til engelsk A eksamen - hvad er jeres bedste tips og triicks?
ForumindlægHej alle Jeg skal til engelsk A skriftlig eksamen på mandag, om jeg ville derfor lige høre om I ville dele ud af jeres bedste tips og tricks? Jeg vil - som alle andre - rigtig gerne klare mig godt. Håber på 12... Selvfølgelig læser jeg op på grammatik, men til selve stilen, hvad er jeres beds... -
MUNDTLIG EKSAMEN PLEAZE POLITIK OG IDEOOGI I OPBRUD
ForumindlægHej allesammen, jeg har fået emnet "Politik og ideologi i opbrud" til min mundtlig eksamen.. kan nogle komme med nogle ideer, jeg kan komme ind på? er bare blank .. P.s kan nogle hjælpe mig med at aflæse den nedenstående tabel? http://peecee.dk/upload/view/250023 Tusind tak
