Søgning på: analysemodel engelsk. Resultater: 19201 til 19220 af 24761
-
Se en SRP opgave
ForumindlægHej derude. Jeg er ved at skrive SRP opgave om fedme. Jeg tænkte om, der var nogle, der havde skrevet SRP i evt. engelsk og biologi, der ville sende deres SRP opgave. Som man kan se, hvordan den er sat op? På forhånd tak. I kan skrive og så kan jeg skrive min mail? Mvh Line -
Analyse
ForumindlægHej alle, Jeg er som så mange andre i gang med, at skrive SRP og er kommet i tvivl om hvordan man skal lave den analyserende del. Når jeg skal analysere Robert Louis Stevensons "The Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde", skal det så være som en "normal" engelsk aflevering... -
Gymnasie flytning?
ForumindlægHej. Jeg går i 2.g, men går lidt og lejer med tanken om at flytte sammen med min kæreste. Han bor i København, så jeg ville derfor skulle flytte gymnasium. Jeg har engelsk og matematik på A, og har en ok gennemsnit. Har nogle af jer prøvet det? Eller synes I bare det lyder top godt, ell... -
Hjælp til underemne
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart til eksamen i engelsk, jeg har valgt overemnet 'Great britain', dog er jeg helt blank for underemner. Jeg tænker jeg vil komme ind på noget med seriemodere og måske også noget med James bulger sagen. Jeg kunne godt bruge nogle ideer til et underemne og måske og... -
SRP Emnevalg
ForumindlægHey, Jeg er i processen hvori jeg skal vælge mit emne til mit studieretningsprojekt. Jeg har bare det problem at jeg ikke rigtig ved hvad jeg vil skrive om. Har i evt. nogle gode ideer? Mit emne skal være inden for Engelsk A & Kom/IT A eller Kemi B, Matematik B -
Raman spektroskopi
ForumindlægHej Jeg skal udlede en formel for den klassiske teori for Ramanspredning, men jeg er løbet ind nogle problemer, da jeg anvender engelske bøger dertil. I den bog jeg bruger til udledningen står der:" q is written ad the nuclear displacement". Er der nogen der ved hvad "nuclear dis... -
hih 1 årig Adgangskursus
Forumindlæghih 1 årig Adgangskursus, jeg har bøger til hih 1 årig Adgangskursus bøgerne er helt nye og næsten er ikke brugt, så skrive hvis i mangler nogen Matematik til niveau A Fysik til niveau B Kemi til niveau C Dansk til niveau A Engelsk til niveau B. -
Whose, who, which.. ?
Forumindlæg"Not only that he also speaks good and understandable English whose makes him articulate." Det jeg vil sige på dansk er: Ikke nok med at han også snakker forståligt engelsk, så er han også velformuleret. - Kan man godt bruge "whose" i den her sætning? -
Dansk eksammen...
ForumindlægHej. Jeg skal op til dansk eksammen i maj, hvilket jeg er ret spændt på. Jeg går på en international skole (engelsk). Jeg er 14 år og går i noget der hedder year 9 (svarer til ottende i det danske system). Vi skal skrive en essay til vores eksammen, og forstår ikke rigtigt hvad det er?. Håbe... -
SRP hjælp!!
Forumindlæghejsa, i min SRP opgave skal jeg skrive om Gadebørn i Latin Amerika, men har meget svært ved at finde litteratur til dette. Hvis der er nogle som har nogle noter jeg må få ville jeg blive meget glad. Det må gerne være på engelsk eller spansk og meget gerne med hårde dataer osv. :-) -
Dødisrelief?
ForumindlægHej venner :) Hvordan ville i beskrive begrebet "dødisrelief?" Dødis kan beskrives som det nu er, "gletsjeris der ikke længere er i bevægelse" som Wikipedia så fint beskriver. Kunne man tage det engelske i det og gå ud fra at det på en eller anden måde var "en lett... -
SRP emne biologi
ForumindlægHej, Jeg er meget i tvivl om et emne til min SRP. Jeg ved at det ene fag skal være biologi B og så kan jeg vælge mellem samfundsfag A og engelsk A. Jeg er ret ligeglad med hvilken af de to overstående fag jeg vælger som anden fag, men jeg ville gerne have nogle forslag/kommentarer til forsk... -
Plagiat
ForumindlægHej Jeg har fornyelig fået plagiat for min opgave i sro, og dermed har jeg dumpet den. Dog tæller den ikke til noget som helst, men stadig er jeg rigtig ked af over oplevelsen. Jeg vil egentlig spørger om den kommer til at have indflydelse på min standpunktskarakter i 3g med de to fag? Engelsk o... -
SSO - Større skriftlig Opgave
ForumindlægHej, jeg skal skrive min SSO på Engelsk og har Historie blandt emnet, begge på B niveau. Skriver om borgerbevægelsen og hvilken effekt det havde på vietnamkrigen i 60'erne. Dog er jeg meget usikker på det jeg har lavet og ville høre om der en der vil kigge den igennem senest torsdag? Da ... -
DIO
ForumindlægHej, jeg er på bar bund omkring en stor opgave jeg skal skrive her på tredje år. Det er en opgave under navnet Dansk/international opgave, og jeg skriver i fagene IØ og Engelsk. Jeg har tænkt mig at skrive om finanskrisen i USA, men ved ikke endnu hvordan jeg skal få en god problemformuleri... -
Every day I am running five kilometers
ForumindlægJeg skal rette en masse sætninger på engelsk for grammatik fejl, og forklare hvorfor, og den her - "Every day I am running five kilometers" Vil jeg rette til "Every day I run five kilometers" Men jeg aner ikke hvorfor, er det fordi run er ureglmæssig, eller hvad? -
Idéer
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal skrive en engelsk stil med enten emnerne - Letter - Og otopia jeg har selv fundet på nogle, f.eks. skrive breve,en postbud m.m men de blev altid slettet igen.. da jeg ikke synes at de blev gode Tænkte på, om i havde nogle gode idéer.. Taak på forhånd -
Kemiske våben
ForumindlægHej alle samme, Jeg skriver om kemiske våben, og jeg skal skrive om fremstilling af Sarin. Men jeg kan ikke rigtig finde noget materielle til det, altså det eneste jeg kan finde er på wikipedia på engelsk, som ikke rigtig giver mening for mig. nogen der ved hvor jeg kan finde noget om fremstilli... -
kildekritik før/efter konklusion?
ForumindlægHej :) I min SRP har jeg overordnet set følgende afsnit: Indledning redegørelse analyse (indeholder vurdering) diskussion (indeholder vurdering) kildekritik konklusion Er dette i den rigtige rækkefølge, tror i? Jeg tænker mest på kildekritikken, placerer man den før eller efter konklusi... -
Arabisk universitet i Emiraterne
ForumindlægHej alle. Kender nogen af jer et universitet der udelukkende underviser på arabisk? Jeg søger et universitet der underviser på arabisk, samfundsfag og kommunikationsfag. Jeg har sel brugt en del tid på at lede, men alle universiteter jeg har fundet underviser på engelsk. Jeg håber i kan ...
