Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19201 til 19220 af 48880
-
Forvirret?
ForumindlægJeg går nu på mit første år på HF, som jeg har fuldt rigtig godt med i starten, Har været glad for min skole og klasse. Jeg har i alt 13 fag,, Men jeg har været en del væk fra nogle timer pga mit kørekort som jeg desværre tog midt i min skolegang. Jeg havde dog planlagt at jeg skulle tage HF + ef... -
Politiske problemer
ForumindlægJeg skal lave et notat til socialdemokratiets miljøordfører om de politiske problemer der er forbundet med at begrænse det globale CO2 udslip. Jeg skal her inddrage nogle bilag, det ene bilag handler om USA's enomre høje CO2 udslip. Jeg har dog svært ved at se hvad de politiske problemer kan ... -
1 sætning
ForumindlægSie zeigen auch Konrad und Sophie und ihre zweispaltigen Gefühle, weil sie sind beständig in einander verliebt, und hier endet der Film. -
statistik, HJÆP!!!
Forumindlæghej. jeg er igang med at skrive en samf. rapport om statistik, og har lavet en spørgeskema undersøgelse af unges identitet i både danmark og frankrig. lige nu har jeg problemer med at bearbejde den statistik. jeg har sat det op mod hinanden og lavet tabeller, og redegjort for nogle af forskellene... -
Ligheder Mitose-meiose
ForumindlægEr der nogen, som kan forklarer mig hvilke ligheder melle Mitose og meiose. Har læst i min bog osv, men kan not understand! -
Kildekritisk opg, hjælp haster
ForumindlægKan i nævne nogen af de vigtigste beguvenheder fra kampen i stikordsform, for kilde 1 og kilde 2. Så jeg kan komme igang er helt blank...... Kilde 1 "Var det godt eller dårligt. Det er nok den fornemmelse man havde, da turen igen gik mod Roskilde efter at have overværet opgøret søndag e... -
hjælp
ForumindlægHej.. Er der nogen som kan fortælle mig hvad der menes her Den form for konstant forstyrrelse og manglende evne til fordybelse, der kommer til udtryk, når man 'multitasker', er en omdiskuteret effekt af de nye digitale medier. På forhånd mange tak -
13 for dummies
ForumindlægWeil get I dreizen? Ich am en Yung von Denmärk, og ich knowz nichtz why to have 13?Bitten Help mig. -
Fysik
ForumindlægHar fået disse spørgsmål, kunne nogen hjælpe mig med dem? 1. Hvor stor en del af jordskorpen udgør metallerne? Ca. 25% Ca. 45% Ca. 65% Ca. 85% 2. Hvilket metal er der mest af i jordskorpen? Jern Kobber aluminium Sølv 3. Hvilket metal udvindes der mest af? Jern Kobber Aluminium Sølv 4. De fles... -
sad og ventede
Forumindlæghej jeg har en sætning på fransk der lyder således: en dag sad Pierre og ventede på sine venner.Hvordan oversætter jeg denne sætning? kan jeg bruge être som hjælpeverbum? Altså: être assis.Jeg håber at der er en der kan oversætte sætningen. -
HJÆLP smerte og ..
Forumindlæg..glæde Hvordan opnår man glæde??? danke :):):) -
Malaria
ForumindlægEr der nogen, som har et link/kan givet et link til en fornuftig hjemmeside, hvor det udførligt og overskueligt står ALT omkring malarias smitte fra myg->menneske->myg osv.På forhånd tak :D -
sætningsanalyse
ForumindlægJeg skal gennemgå en sætningsanalyse for denne sætning, kunne jeg få noget hjælp til det idet jeg ikke har haft så meget om det? - tak :) The diaries provide us with a great deal of information on the life of Charles Darwin. Jeg skal fortælle hvor genstandsleddet ligger og om verbet er... -
Hjælp til grammatik...
ForumindlægHej.. ville blive rigtig glad, hvis nogen som var gode til engelsk gad sige til mig hva der er forkert i de her sætninger.. da jeg ikk er så god.Miranda is in a very difficult situation. The choice to be an adult when you are only 18 is not everyone there can manage it. The parents support her, b... -
Meget koldt
ForumindlægHvis man synes, at foråret og sommeren er meget langt væk, så se hvad de kan i Århus...http://www.au.dk/da/nyheder/presse/150306aSå skal man ikke klage over de få minusgrader vi har nu... -
En sætning
ForumindlægEr denne sætning korrekt? The sociologist ends up saying that a society like that are not having much to offer for those who actually wants to live. -
Engelsk - oversættelse
ForumindlægOversæt følgende sætning: Hvis den trykte bog skal overlevet, skal den være lækker at røre ved. -
Eksamen! vigtig
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen der ved om man må have downloadede opgaver/noter fra fx. studieportalen med til skriftlig eksamen, og bruge dem - selvom det ikke er eget navn der står derpå? -
AT-emne - hjælp!
ForumindlægHej :) Skal aflevere endelig emnevalg i morgen, og jeg skriver i Fysik (B) og Religion (C). Det jeg gerne vil skrive om er atombomben og religiøse reaktioner, men kan ikke rigtig finde materiale i Religion, så overvejer om jeg skal skifte emne. Så har I nogle gode ideer til emner? Det skal ... -
1 sætning
ForumindlægDet var ikke et typisk job for en prinsesse. Es war keine typische Arbeit für eine Königstochter.
