Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19201 til 19220 af 34369
-
Kronik
ForumindlægHey Er meget i tvivl omkring hvordan man griber en kronik an hvis man trækker den til Dansk A STX eksamen. Nogen der kan hjælpe eller evt. ligger inde med en analyse model? På forhånd tak. -
Mutationer og arvegang
ForumindlægJeg har fået vores spørgsmål på forhånd til biolog eksamen og har dertil nogen spørgsmål jeg ikke helt forstår. Hvad forstås med: redegør for det molekylære grundlag for genetisk arvelighed? -
Les relation humaines
ForumindlægHej derude. Jeg har lige trukket emne til min fransk eksamen i morgen. Jeg har trukket les relation humaine. Er der nogen der har nogle idéer til hvad man evt. kunne sige/komme ind på? -
Vand, fordampningsvarme
ForumindlægHey, jeg skal til eksamen i morgen og har trukket om fordampning og smeltning, og det jeg er lidt i tvivl om er: Hvad sker der egentlig når vandet koger, og det derefter bliver til damp? Altså med molekylerne? tak! /Jakob -
Samfundsfag A terminsprøve
ForumindlægSkal til terminsprøve her i morgen i samdunsfag A. Ved ikke helt hvad med skal læse op på, for normalt ville man jo sige aktuelle ting, men hvis du det bliver den som de havde sidste år til eksamen, hvilke emner ville i så læse op på?? -
Symposion - Sokrates' ironi?
ForumindlægHej .. Skal til old eksamen i morgen, og jeg har svært ved at se hvor og hvorfor Sokrates bruger ironi hele vejen igennem sin tale.. Nogle som kan hjælpe lidt på vej? -
Projektion i Plan
ForumindlægHejsa Jeg skal til eksamen her på mandag og jeg kan ikke huske teorien bag projektion af et punkt på en linje i planen. Jeg tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe og eventuelt komme med et eksempel på det? -
Begrebet differential kvotient
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i matematik på B-niveau på tirsdag og sidder lidt fast i de sidste spørgsmål. et af spørgsmålene lyder følgende: Gør rede for begrebet differentialkvotient, men hvordan gør man lige det ? og hvad betyder det ? på forhånd mange tak -
Hjælp! SFI's fem socialgrupper.
ForumindlægHej alle sammen. jeg skal til eksamen i morgen, og kan simpelthen ikke svarer på fordele og ulemper ved SFI's socialgruppe inddeling. Håbr nogle kan hjælpe! -
Hjælp - Eye socket girls
ForumindlægJeg skal op til eksamen i morgen i engelsk B, og har trukket en tekst, som jeg har 24 timer til at analysere og fortolke. Er der nogle der har læst denne tekst? Eller som har notater til den? Ville være en stor hjælp! -
ekstra materiale..
ForumindlægHej. Vil bare spørge om man skal finde ekstra materiale til eksamen, el. er det bare en mulighed? Men hvis det bare er en mulighed, er det så ikke bedst at finde ekstra materiale, så man viser at man kan mere.. altså finde nyt materiale og perspektivere. -
Dansk Demokrati og national identitet?
ForumindlægHvis nogen har noget til dette, må de meget gerne sende det til mig.. dette er mine temaer og har fået en del artikler udleveret.. skal op imorgen kl 08 sidste eksamen, har brug for hjælP? Hjælp mig [email protected] -
Diskussionsspørgsmål til den amerikanske borgerkrig
ForumindlægHey! I forbindelse eksamen, vil jeg spørge hvad for nogle diskussions/vurderingsspørgsmål man kan stille sig selv om den amerikanske borgerkrig. Har fundet på et og det er "Årsager til krigen" men skal have nogle flere... På forhånd tak. -
Granada/Malaga
ForumindlægHejsa jeg skal op til eksamen i morgen. Ville høre om der var nogen der ville hjælpe mig med at oversætte det jeg ikke kan forstå, syntes ikke det er det hele der giver mening nemlig. -
Det kosmologiske princip?
ForumindlægJeg har trukket til fysik eksamen 24 timers forberedelse. Og jeg skal omtale det kosmologiske princip, jeg har prøvet at læse om det men jeg forstår det ikke, nogen der kan hjælpe? -
sammenhæng: linjes ligning og graf??
ForumindlægHej alle. Håber i kan hjælpe mig. Jeg skal til mat eksamen og der er et par ting jeg er i tvivl om., bl.a. dette; Redegørelse for sammenhængen mellem den rette linjes ligning og grafen for en ret linje?? -
Druesukker - Farligt ?
ForumindlægHej Jeg har hørt at man skal indtage druesukker lige før eksamen, så man får noget energi. Jeg har købt det i tabletter fra matas. Kan man få overdosis af det ? har virkelig indtaget for meget -
Avisernes politiske holdning
ForumindlægHej.. Da jeg skal til dansk eksamen i jurnalistik, vil jeg gerne have helt på det rene, om hvilken politisk holdning Jyske Vestkysten, Jyllands Posten, Ekstra Bladet og Politiken hver især har ?? :) -
TALEPAPIR HJÆLP!
ForumindlægHej alle Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal starte til selve eksamen. altså skal eg snakke om hvad jeg har fundet ud af, give et resume af det? eller skal jeg bare gå direkte til hvordan jeg har brugt mine metoder ? -
HVAD VAR SYGEEKSAMEN TYSK SKRIFTLIG STX 2009?
ForumindlægHej alle Har nogen af jer en stil/stiloplægget til TYSK SKRIFTLIG STX 2009 - sygeeksamen og normal eksamen? Please - skal bruge det i morgen kl.8! Svar meget gerne hurtigt!!!
