Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19201 til 19220 af 104934
-
Smartpulley
ForumindlægHej Er der nogle der har lavet noget databehandling til smartpulley-forsøget, der tilhører emnet bevægelse og kræfter. Jeg har disse grafer, som er vedhæftet, men jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal databehandle dem og lave en procentvis afvigelse. Tak på forhånd. -
Fysik eksamensprojekt
ForumindlægHej vi er to piger som skal til at bestemme vores eksamensprojekt på fysik b, og vi ved at vi gerne vil arbejde ellærer. så vi ville høre om der er nogle gode ideer på hvilke forsøg vi kunne foretage os? -
SSO - genre
ForumindlægHej alle. Jeg har en bror, der er ved at skrive SSO.Hans emne er filmen 12 years as a slave og noget af det han skal er at analysere filmen med fokus på genre. Mit spørgsmål er så, hvordan man skriver uddybende om genre i forhold til filmen. Genrerne denne film har er biografi og historie På fo... -
Leveforhold på jorden underemner
ForumindlægHej. Jeg mangler underemner til over emnet leveforhold på jorden. Jeg håber, I kan hjælpe :) -
Koncentration af en blanding af to stoffer
ForumindlægHej er der en som vil hjælpe? Er det korrekt at enthalpiændringen af reaktionen CaCO3(s) ---> CaO(s) + CO2(g) er 178,5kJ/mol? Jeg får at vide at brændt kalk (CaO) fremstilles ved at opvarme kridt (calcit, CaCo3). Ved opvarmningen har vi den overstående reaktion. Er i tvivl om jeg skal have ... -
Hjælp til min opgave med maple
ForumindlægJeg er godt klar over hvordan jeg finder vm og dm osv, men jeg forstår altså ikke helt det der med en "cas graf" som jeg skal tegne (skal tegne det i Maple) -
Motorlære opgave
ForumindlægJeg har fået en opgave og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal løse den.. noget der kan hjælpe mig lidt? Motoren MAN B&W 12LC90MC 2 2 takt dieselmotor har slaglængden 2916mm Hi=42.500 kj/kg Arealplanimeter = 1296 diagram længden (L) = 90mm F=0,8 mm/bar beregn 5.1 indiceret ydelse 5.2 mekan... -
Historien om Sheila.
ForumindlægHejsa alle sammen. Der er vel ikke nogen der har et resume af historien af sheila ligende. Det ville være en stor hjælp hvis jeg kunne få det. -
The trees?
ForumindlægHej..Jeg går på gymnasiet (3 g) sproglig linie, hvor vi skal skrive en eksamensstil om "the trees". Jeg aner virkelig ikke hvad denne tekst handler om... Jeg har nu læst den 4 gange, men stadig er jeg ligeså blank som før..Er der nogen, der har læst den, og evt. kan hjælpe mig lidt på ... -
Udgangspunk i/ grundlag af
ForumindlægJeg har fået en opgave der hedder: lave en sammenligning mellem ...... med udgangspunkt i selvvalgte kilder. Med udgangspunkt i, betyder det ikke at jeg skal have noget udover de selvvalgte kilder. Eller er det på grundlag af?? -
EØ skabeloner!!
ForumindlægSkal til terminsprøve i Erhvervsøkonomi på computer i morgen og mangler nogle skabeloner.ALT kan bruges fra EØ A-niveauHåber i kan hjælpe!! -
Naaede de færgen
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med kompositionen i Naaede de Færgen af Johannes V. Jensen......?knuz -
Isotoper
ForumindlægHejsa, er der ikke noget der skal fortælle mig helt nødagtig hva isotoper er, og om det bruges til noget bestemt, inde for kemien????Jeg ved godt at isotopnavne hentyder til, hvor mange nukleoner et atom indeholder... Men er slet ikke helt med...Håber nogen kan og gider hjælpe mig... -
Spansk, hjælper???
ForumindlægHola! Im looking for someone who can help me with my spanish Hope to hear from YOU ;0) -
Integralregning
ForumindlægOkay.... F1 og F2 er stamfunktioner til f(x)=1/3 -3Desuden gælder at F1(1)=2, og at grafen for F2 har linjen med ligning y=-2x+1 som tangent. Bestem F1 og F2Jeg har fundet F1 til at være: lnx-3x+5Men jeg kan ikke finde F2... Nogen der kan hjælpe mig?? -
oversættelse af sætning
ForumindlægHej. Er ved at skrive engelskstil, og kan ikke huske hvordan ordet >sådanHåber der er nogle som lige har tiden til at hjælpe mig! Ville jeg blive glad for!Silje -
Ligningesystem
ForumindlægHej jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor man gør som man nu gør med indsættelsesmetoden, hvis i kan forklare med ord ville det være fantastisk. -
ammoniumnitrat
Forumindlægdet kan godt være det er et dumt spm men kan virkelig ikke huske det...hvad er den kemiske formel for ammoniumnitrat?er det NH4NO3og når det reagerer med vand så går det bare i opløsning ik?altså NH4+ og NO3-takker:) -
Lagrange-mekanik i fysik
ForumindlægEr der nogen, der kan fortælle mig, hvorfor man med fordel kan beskrive koblede penduler ved hjælp af Euler-Lagrange-ligningen (se f.eks. ligningerne (9)--(19) på http://scienceworld.wolfram.com/physics/DoublePendulum.html)? -
vektor - hjælp
ForumindlægI en orienteret plan er der givet en vektor á med længde 1.Bestem de værdier af t, for hvilke:/tá+(t+2)â/=kvardratrod 10.... á = vektor a, â = a's tværvektor Er der nogen der kan hjælpe mig med denne...???Det håber jeg...tak!
