Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19221 til 19240 af 34519
-
Haster oversættelse
ForumindlægJeg vil gerne høre om nogle have tid og lyst til at hjælpe mig med nogle sætninger jeg skal have lavet om til tysk. Er nemlig ikke selv så frem med det tyske. Det haster en del, da det er til en eksamen. Det vil nok forgå over mail, da det haster -
Uomrørt oscillerende reaktioner
ForumindlægHalløj! Jeg skal op til eksamen imorgen og tænkte på om der var nogle der sad inde med en rapport/journal ved navn "uomrørt oscillerende reaktioner"? På forhånd mange tak Malfoy -
sagprosa?? 9.klasses niveau.
Forumindlæger der nogen som kan forklare mig hvad er prosa,sagprosa,lyrik for vi kan komme op i dem til eksamen på fredag i dansk.. ved det kan være novelle, digt..ellers?hvad er det? -
potensudviklinger i biologi og fysik??
ForumindlægHey jeg skal op til mundligt matematik eksamen i b-niveau. Der er dog et spørgsmål jeg er lidt i tvivl om: Gør rede for anvendelser af potensudviklinger i biologi og fysik?? Nogle der kan hjælpe? -
hvad står på eksamensbeviset?
Forumindlæghej alle!! har lige været til biologi-eksamen med et knap så heldigt resultat... fik 4 men hvad kommer der til at stå på eksamensbeviset? fik til årskarakter 7/7 har biologi på B-niveau på forhånd tak :) -
4 parti system...
ForumindlægHar ledt og ledt nogle der har en tegning over det gamle 4 parti system? Og er der nogle der har været oppe i synopsis eksamen i samfundsfag B som har nogle gode råd? smiler -
Magnetfelt
ForumindlægJeg skal op til folkeskolens fysik eksamen på tirsdag. Problemet er bare, at emnet "Magnetisme" er opgivet. Selvom jeg har læst i mange leksikoner osv. kan jeg ikke finde ud af, hvad et magnetfelt er. ? -
Lineær programmering
ForumindlægHej alle i kloge hoveder:) jeg skal op til mdt.matematik eksamen på onsdag, og der skal jeg kunne redegøre for Linær programmering og følsomhedsanalyse. Jeg vil virkelig gerne om i kunne hjælpe mig med hvordan jeg skal gribe dette an.? på forhånd tak! -
elasticitet
Forumindlæghej. jeg skal snart op til en skr. økonomi-eksamen uden hjælpemidler. Er der nogen der kan en god og nem definition af hhv. efterspørgsel-, krydspris-, indkomst- og udbudselasticitet? -
Ilt bindingskurve
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i biologi B i morgen, og forstår virkelig ikke iltbindingskurven og dermed bohr effekten. (Side 136 i fysoligi, fra molekyle til individ) Har virkelig brug for hjælp! -
Tema til forskellige tekster?
ForumindlægSkal til eksamen imorgen og kunne godt tænke mig et hurtigt svar på følgende: Hvad mener i er temaerne i disse værker? Medea Homer; Odysseen Herodot; Kong kroisos Symposion -
Klage
ForumindlægHej. Jeg har netop overstået min eksamen i oldtidskundskab. Jeg er meget utilfreds med min karakter. Jeg er ikke utilfreds med selve eksaminationen, eller undervisning generelt. Jeg er udelukkende utilfreds med den karakter, som jeg fik. Jeg har 10 i årskarakter, og fik 02 til eksamen. Jeg mene... -
"Moll magee"
ForumindlægHejsa har forebredt mig som sindsyg forinden min engelsk eksamen, og har alle tekster samt noterne i dem på plads, pånær en. Nemlig Moll magee, nogen der evt kan hjælpe? -
Haster ...
ForumindlægEr der nogen som der kan hjælpe mig med at forklare opbygningen af et triglycerid? Skal kunne det til eksamen på fredag, men fatter ikke mine notater vi tog den gang vi gennem gik det ;/ -
HASTER !
ForumindlægHej. Skal til eksamen i fysik B-niveau. Ville høre om nogen lå inde med nogle rigtig gode noter ? P l e a s e ! -
Aeneas vs. homerske helte
ForumindlægHaster da jeg skal til eksamen senere i dag... Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde forskelle og ligheder mellem heltene Aeneas fra Vergils Aeneade og de homerske helte (Achilleus + Hector) -
HASTER MEGET :)
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen i engelsk og har trukket en tekst af Truman Capote "A Tree og Night" ! Men forstår ikke pointen i den .. Nogen som kan hjælpe? Please :) -
hvordan er det nu lige det er??
Forumindlæghvad tid siger man Herodot nedskrev illiaden? repetere mine notater til eksamen i morgen og har flere forskellige bud kan jeg se? arkaisk? klassisk? gemetrisk? -
"HJÆLP" dokumentar analyse
Forumindlæghey jeg er list lost i hvilket fag jeg skal skrive mit problem ... Men jeg skal til Mediefags eksamen i morgen og er ikke sikker på hvad jeg skal og ikke skal sige ... Skal op i Kortfilm eller Dokumentarfilm. -
Analysemodeller
ForumindlægNogle der har de forskellige analysemodeller til dansk?altså fremgangsmåden til sange, noveller osv. Har søgt herinde men fandt kun lidt, til modellerne. Håber nogle har dem, da jeg skal til eksamen i morgen:
