Søgning på: matematik eksamen 2020. Resultater: 19221 til 19240 af 60833
-
VIGTIGT: Nogen der har eksamenssættet for Dansk A skriftligt stx eksamen?
ForumindlægHey Studieportalen! Jeg har VIRKELIG brug for, at en rar og sød person sender mig eksamenssættet for dansk skrifligt STX! Ellers kan i refere til en hjemmside eller lignende, som har den postet! I får et kys af ieatass ham selv, hvis jeg får svaret snarest! $$ ieatass $$ -
tysk eksamen, kan nogle rette min synopsis :)?
Forumindlæghejsa, jeg skal til tysk mundtlig eksamen i morgen og ville høre om nogle kan rette min synopsis med de fleste tydelige gramatiske fejl, det ville være rigtig lækkert....:-)! “Der Weg zurück” Thema: Krieg Ich habe den Geschichte “Der Weg zurück” bekommen. Und es ist ... -
Hvordan skal jeg/vi lige gribe dansk eksamen an når der er behov for en middelkarakter
ForumindlægJeg skriver egentlig på vegne af en fra min klasse. Hun er oppe i fuldt pensum, og mangler 2 eksaminer endnu - problemet er at hun har givet op fordi de sidste to eksaminer er gået dårligt. Hun har behov for en karakter på 8-9 i mundtlig dansk, alt efter hvordan det går hende i den anden.Jeg har ... -
Hvornår får 3.G'erne karakterer for skriftlig eksamen?
ForumindlægNogen der kan svare på det? Er det til dimission eller bliver de lagt ud på lectio.dk eller får man et brev? -
Opgave 8005 fra vejledende eksempler på eksamensopaver i matematik STX på A-niveau
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lave denne opgave, som lyder: Bestem til differentialligningen y' + y = 20x + 3 den løsning, hvis graf går gennem punktet P(1,4). Mange tak på forhånd :) -
Hjælp til en matematik opgave 1.g B-niveau! Du ville redde min dag!!!
ForumindlægMatematik opgave 1. Jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave har siddet med den i en halv time og jeg kan simpelthen ikke få den løst. Jeg har matematik på B-niveau, og måske virker dette nemt for nogle, men matematik har aldrig været min stærke side. Håber der er en der vil hjlælpe med... -
SSO opgave i Matematik B og Teknik B
ForumindlægHej. Jeg går på en ny uddanelse der hedder EUX tømrer. Jeg er på den sidste del af uddanelsen og skal til at skrive en SSO. Da unddanelsen er ny er der meget rod i forhold til denne opgave. Jeg har valgt matematik b og teknik b ( kun EUX fag, metode fag) for godt og vel 2 måneder siden da jeg ... -
Aalborg: Søger du lektie/eksamenshjælp i Matematik eller Fysik?
ForumindlægHej mit navn er Mads og jeg er 33 år. Jeg er uddannet Cand. Scient i Matematik og Fysik i 2008 og har siden 2009 undervist i disse fag i gymnasieskolen. Jeg har desuden virket som undervisningsassist på et større dansk universitet. Jeg vil gerne tilbyde lektiehjælp til studerende på tek.nat uddan... -
Mangler du et job og kan matematik på A-niveau
ForumindlægJeg er en pige der går i 3.g, som har fået den fantastiske mulighed at komme til Caribien i fire måneder, med skolens accept. Jeg søger derfor en til at hjælpe mig med matematikken. Da jeg er i Caribien, vil hjælpen komme til at foregå primær over nettet eller pr. tlf. Jeg søger både være hjælp t... -
AT - Samfundsfag - Matematik HJÆLP, KAN IKKE KOMME VIDERE
ForumindlægHej folk.. Vi har AT ligenu, om samfundsfag og matematik. Vi skulle lave problemformulering og inderspørgsmål selv. Vores lyder sådan: Problemformuleringen: Hvad er sammenhængen mellem folks uddannelse/indtægt og folks holdninger til EU. Underspørgsmål: - Hvordan kan DF-vælgernes personligheds... -
Ideer til hvilke metoder jeg kan bruge til eksamen
ForumindlægHej Jeg har lige lavet min fagprøve og skal til eksamen her på onsdag, men er lidt lost med at finde ud af hvad jeg kan bruge af metoder og teorier dertil ... I min fagprøve skrev jeg om optimering af kundeservice og brugte Maslows behovspyramide, Herzbergs motivationsterorier og PDCA-hjulet. ... -
Hjælp til samfundsfag (G) Niveu eksamen mundtlig opgave.
ForumindlægHej, jeg vil gerne spørger om en sidste ting, jeg endelig fået lavet mit samfundsfag eksamen til mundtlig imorgen. Men jeg har spørgsmåler vedr. disse: Hvad er finansloven, og hvilken betydning har de for de danske borger? Her har jeg skrevet: Finansloven bestemmer, hvad staten skal bruge sine ... -
Tæller årskarakter med på eksamenbevis ?
ForumindlægLad sige at jeg får 02 til årskarakter til matematik og får 10 til eksammen i matematik ? vil årskarakter tæller med på eksamenbevis ? -
Outline / Disposition til Engelsk eksamen i 9. Klasse (Mundtligt)
ForumindlægVi har snart vores 9. Klasses mundtlige eksamer , og vi kan vælge mellen fem hovedemner: Love Travel The world Around us Identities _______________________ Jeg ville gerne op og snakke om Electronic Sports / Competitive gaming, men han sagde det nok ikke ville gå. Vi skal vælge en af hov... -
Vægtning af f.eks. retorisk analyse ift. metode til eksamen
ForumindlægHey, Jeg skal til AT-eksamen i næste uge og kom sådan til at tænke over om vægtningen af metode set ift. f.eks. en retorisk analyse er det samme. For mit vedkommende har jeg lavet en overfladisk retorisk analyse af en tale (jeg har fået det ud af teksten jeg har brug for). Er der nogen der ved... -
EKSAMEN IMORGEN Selvmord - Råbe Under Vand HJÆLP
ForumindlægHej alle! Jeg skal til eksamen i mundtlig dansk i morgen. Jeg har trukket danske musikvideoer, og jeg har i den anledning valgt Selvmord - Råbe Under Vand, jeg er ved at gøre det sidste klar, men jeg ved ikke hvad de sort beklædte kvinder skal symbolisere? Er der nogen der kan hjælpe mig? Hvis ... -
Hjælp til 24 timers eksamen på tirsdag - tjen penge
ForumindlægHey. Jeg skal til 24 timers eksamen på tirsdag/onsdag. (trækker tirsdag), og har ikke rigtig nogle som kan hjælpe mig hvis det går helt galt :D Så derfor: Hvis der er nogle kloge hoveder som er gode til fysik, og har mulighed for at hjælpe mig på tirsdag over msn så må i meget gerne skrive. Jeg s... -
NG eksamen i morgen: Det danske vejr og vejrekstremer
ForumindlægJeg har trukket følgende opgaveformulering i min 24-timers NG eksamen: 1. Gør rede for hvordan vejret udvikler sig i Danmark i forbindelse med en cyklonpassage. 2. Undersøg hvordan det danske klima har udviklet sig inden for de sidste årtier. 3. Diskuter hvorvidt ekstremt vejr – såvel i Dan... -
Eksamen i morgen! Kold krig og vesteuropæisk integration
ForumindlægHejsa. Jeg skal til historie eksamen i morgen og sidder nu med mine 24 timers forberedelse. Jeg har kilder som Churchills tale om jerntæppet, aftalerne i Potsdam, Sovjetunionens opfattelse af Marshall-planen og en artikel der omhandler USA's interesse i at gennemføre Marshallplanen. Jeg har ... -
Brug for lidt vejledning til eksamen i teknologihistorie C (HTX)
ForumindlægHej SP Har brug for lidt vejldning til, hvordan jeg skal forberede mig på teknologihistorieeksamen. Eksamen varer 24 minutter, hvoraf 7-8 minutter skal gå til min præsentation af mit projekt, som er en eksamensopgave, jeg afleverede for nogle uger siden. Hvilke punkter er vigtige at have med fra...
