Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19241 til 19260 af 34369
  • Gammel eksamensæt

    Forumindlæg
    Hejsa folkens. Jeg skal snart til Fysik skriftlig eksamen på HTX Jeg vil høre om der muligvis er nogen som har eksamensættet som blev givet til htx eleverne i år 2017 og 2016
  • Opgaver

    Forumindlæg
    Hej når man skal til eksamen, er det så alle i københavns folkeskole, der skal op i de sammen opgaver? F.eks. alle skal op i de samme opgaver i fysik/kemi eller er det alle skal op i nogle forskellige opgaver. Har nemlig lige duskuteret med en ven, som mener at alle skal op i de samme opgaver! :)
  • Svar til Fysik A 4. juni 2018

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Jeg var til Fysik A skriftlig eksamen (STX) i dag, og jeg tænkte, om der var andre herinde, der ligeledes var det og som har lyst til at sammenligne svar?
  • Tema af novellen "veninder" af Kim Fupz Aakeson

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har lidt problemer med at finde ud af hvilket tema novellen "veninder" af kim Fupz Aakeson høre til. Nogle der kan hjælpe? det haster ret meget, da jeg skal til eksamen i det på tordag (overmorgen)..
  • Aflatoxiner

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig problemer med 7.a i nedenstående link. (det omhandler Aflatoxiner på side 10) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/biologi-2004-6-1.pdf?menuid=150560
  • Perspektivering fra Fyrtøjet til Klods Hans

    Forumindlæg
    Jeg skal perspektivere til Klods Hans i min fyrtøjet dansk eksamen, jeg skal op til prøven nu på mandag. Hvad kunne man snakke om i den perspektivering? Alle svar vil blive sat stor pris på.
  • Alger, fotosyntese

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til eksamen og kan ikke finde noget svar nogen steder: Hvordan optager alger CO2? Er det ved hjælp af spalteåbninger i epidermis? Eller har alger ikke nogen spalteåbninger, og hvordan optager de så CO2?
  • Underdelinger

    Forumindlæg
    Hjæææælp! Jeg skal til musik eksamen snart. Jeg har problemer med underdelinger. Hvis der spiller på 1, 1-og, 2, 2-og 3, 3-og, 4, 4-og. Er det så 8.dels underdelinger eller 4.dels????
  • Metoder Fysik

    Forumindlæg
    Hej SP Hvordan vil det påvirke bedømmelse af eksamen i AT, hvis jeg i faget fysik kun formidler viden, som allerede er eksiterende? (og herunder ikke anvender andre naturvidenskabelige metoder) Hilsen WEE
  • Analyse af Valgaften

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal arbejde med Valgaften til min dansk eksamen, men jeg har lidt svært ved at analysere perspektiv og klipningen. Er der nogen der kan hjælpe med det? Pp forhånd tak
  • Haster,hjælpe med at analyse interview "Du er ikke din egen lykkes smed"

    Forumindlæg
    Hej venligst er der der kan hjælpe mig med at analysere dette interview" du er ikke din egen lykkes smed" af Liv Mygind. Jeg skal imorgen til mundtlig eksamen og hved ikke hvordan jeg klarer det.
  • Koldt og varmt havvand CO2 indhold

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til eksamen og kan ikke finde noget svar nogen steder: Koldt havvand kan indeholde mere co2 end varmt havvand, men hvorfor? :)
  • Kommafejl

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Skal snart til eksamen, og det der altid rykker mig en karakter ned i mine stile, er kommafejl, jeg har en utrolig mægde af kommafejl, hvad skal jeg gøre?? O.o Tak på forhånd :-)
  • Hjælp romatikken

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket romantikken til mudtlig eksamen. Ved ikke hvilken tekst jeg skal vælge. Men det skal helst være noget med ulykkelig kærlighed. Mange tak. Håber I kan hjælpe
  • Enzymaktivitet

    Forumindlæg
    Hej :-) Sidder og læser til eksamen og mangler at besvare dette spørgsmål: Forklar hvordan enzymaktiviteten bestemmes og forklar herunder konstanterne Km og Vmax. Tak på forhånd! :-D
  • HASTER! FeSCN2+ navn?

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til eksamen i morgen - og jeg sidder lige og kigger mine dispositioner igennem. Jeg har en opgave med ligevægte, men jeg mangler navnet på produktet. Hvad hedder FeSCN2+?
  • Digt om intet. Hjælp.

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at finde et digt om ingenting til min mundtlige dansk eksamen. Digtet skal være skrevet af en kendt kunstner. Det skal handle om ingenting/hvad er noget. Det er ligemeget om det er skrevet på engelsk eller dansk.
  • EPR samfundsfag/psykologi

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at skrive en eksames opgave; mit hovedespørgsmål er: Hvilken betydning har den uddannelsesmæssige sociale arv i 2013? Er der nogle der kan hjælpe mig? På forhånd tak
  • Fordybelsesområde i 9.. :)

    Forumindlæg
    Heej. Jeg har lige trukket mit fordybelsesområde til dansk eksamen. Jeg trak H.C. Andersen hvad er det nu lige man skal der? Analyse af en tekst? Sammenligne den med en anden? Andre ting? Tusind tak :)
  • HJÆLP!! Fremgangsmåde af reaktionsskema

    Forumindlæg
    Mit reaktionsskemma er afstemt, men jeg forstår ikke hvordan og dermed gerne vil have en fremgangsmåde til hvordan, hvis jeg nu trækker dette til eksamen!! C7H16 + 11 O2 --> 7 CO2 + 8 H2O