Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 19241 til 19260 af 141659
-
KH-Super ApS.
ForumindlægNogen der har lavet den her Eksamensopgave i virksomhedsøkonomi B - KH-Super Aps.? Som jeg måske kan få til inspiration .. -
Vandstråle - Fart og impuls
ForumindlægEksamensopgaver (94/97) s.31-32: Vandstråle.a) Hvor meget vand strømmer ned i bægeret pr sekund?b) Beregn med hvilken fart vandet rammer bægerglassets bund.a) m/t = 0,4kg / 3,5s = 0,115 kg/s(m og t aflæst fra graf over masse son funktion af tiden).b)Den har jeg probs med.Ifølge denne side skal je... -
Hjælp
ForumindlægEr der nogle der har en analyse af "Memento mori" af Amalie Skram. Har selv skrevet den, men mangler netop at bygge noget på om emnet og naturalismen. -
Matematik Haster.
ForumindlægHej oprettede først en tråd hvor jeg spurgte om. 1)4+5*2 fik et svar som lød: du gang først 5*2=10 så pluse du med 4 og d gir 14, men i regnstykket jeg skrev, er der et 1 tal forst i stykket. i den halve parentes, hvad skal jeg gøre med det 1 tal skal man slet ikke bruge det? Håber på hurtigt sv... -
HJÆLP !
ForumindlægAngiv arealet af kassens samlede overflade som en funktion af sidelængden x i den kvadratiske bund. Mvh Patricia. Håber i vil hjælpe :D -
Cyanobakterier/blågrønalger
ForumindlægHej\n\nEr der nogen som kan forklare mig hvorfor netop blågrønalger ofte dominerer i sensommerens algeopblomstring?\n\nMVH\n\nMartin -
Vil du hjælpe mig med at rette?
ForumindlægJeg er simpelthen forfærdelig til spansk efter 3 år, og jeg har brug for hjælp til at få rettet denne tekst. Den er på 257 ord og omhandler er resumé af en film og lidt information om stoffer. Det må meget gerne være uddybet lidt (hvis du har tiden), så jeg kan lære af mine fejl ;) Jeg skal aflev... -
kemi 2004
ForumindlægJeg skal bruge eksamensættet fra august 2004 i kemi. Den ligger ikke inde på uvm så jeg spørger om der en der har den... -
Matematik
ForumindlægEr der nogen søde mennesker der kan hjælpe mig med min mat? altså jeg har lavet den bare om i kan rette den? det haster plzzz -
Diskustionsstil med udgangspunkt i Jørgen I. Jensens kronik Det lineære menneske
ForumindlægHey!Jeg ville bare gerne lige spørge om nogen er klar over hvad han HELT præcist mener med "det lineære menneske" og om det var muligt at man kunne få tips hen ad vejen med at få den kigget igennem af en "prof"?! -
Forslag: Screenshot
ForumindlægJeg har tænkt på om det ikke var en idé, hvis man kunne oploade et billede eller lign. i forbindelse med et indlæg. Det kunne i mange tilfælde være en stor fordel? -
Rettelse af fransk stil med dansk oversættelse
ForumindlægJeg har skrevet en stil omkring en bog der hed Banlieues. Hvis der er nogle der kunne rette fejl i den franske del, ville jeg blive lykkelig!! Jeg har den danske oversættelse med, så i kan forstå mig. Jeg har også lavet paranteser hvor jeg er i tvivl? På forhånd tak. A: Banlieues er en b... -
Ekspontielle funktioner
ForumindlægHejsa hvordan udfylder man skemaet for denne aftagende ekpontielle funktionx -2 -1 0 1 2 5 1 -
Y = K
ForumindlægEr der nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig...Reaktionen N2(g) + 3H2 (g) <-> 2NH3(g) starter ikke før reaktanterne kommer i kontakt med katalysatorpillernes overflade i reaktionsbeholderen.Hvordan er størrelsesforholdet mellem Y og K følgende steder i procesanlægget:- i reaktionsbeholdere... -
Afleveringsproblemer med biolæren:(
ForumindlægHejsa,Håber der er en der kan hjælpe mig med mit kæmpe problem. Har en lære i bio. som har givet mig kun dårlige karaktere lige fra 03 - 8, og det ligemeget hvor rigtigt de er.Så jeg tænkte på om det bare mig eller om det er læren der ikke kan lide mig:( derfor vil jeg gerne lave denne aflerverin... -
eksamens aug-sep 2005
Forumindlæghey..jeg vil bare hører om der er nogen der har besvarelsen af eksamenssættet aug-sep 2005? tak -
Terminsprøven
ForumindlægEr der ikke en eller anden der gider at smide et link til terminsprøven 2005 for 2.g B-niveau herind på tråden? -
Det forsømte forår
ForumindlægHey..skal skrive en anmeldelse af filmen det forsømte forår...men det er et stykke tid siden jeg har setfilmen såhar lige et par spørgsmål:Den sorte hånd..hvordan er det de finder på det..??..altså har snakket med min mor om filmen..hun mener at det er havmanden der introducerer dem for den..??..... -
Flamenco
ForumindlægEt meget lille oplæg om Flamenco -
Nogle der kan hjælpe mig hurtigt?? Tak :)
ForumindlægI en artikelserie i Berlingske Tidende om HT (Hovedstatens Trafikselskab) kunne man den 31. juli 1987 læse følgende: "Erfaringen viser, at hver gang taksterne stiger med 10%, mister vi 3% af kunderne," oplyser HT's økonomichef Jens Møller.Kunderne flygter fra HT. Derfor mangler der ...
