Søgning på: srp engelsk. Resultater: 19241 til 19260 af 31639
-
optagelsesprøve
Forumindlæghej jeg skal snart om til prøven, til en optagelsesprøve er der ikke nogle der kan fortælle hvordan det foregår. -
Internet Explorer 9 shortcut ALT+D
ForumindlægHej folkens! Jeg er en ivrig bruger af shortcuts, da jeg er ekstremt doven. Før installationen af IE9 kunne jeg på IE8 bruge ovennævnte shortcut til at markere adresselinjen. Nu virker det ikke på min Windows 7, hvor jeg havde IE9 pre-installeret. Er der nogen af jer, der ved noget om probl... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHar lige brug for noget hjælp til at få oversat det her rigtig, er ikke særlig god til tysk så jeg håber nogen lige kan hjælpe lidt, tak. Dasnk: Familien bor i Istanbul og en dag ringer faren til dem og spørger om de vil omme og bo i tyskland i byen München, efter han ikke har set dem i 2 år, b... -
Hvorfro opstod ekspressionismen ?
ForumindlægHej!Er ved at lave et projekt om ekspressionisme i billedkunst. Er sådan set færdig, men mangler bare at finde ud af, hvorfor ekspressionismen egentlig opstod. Har prøvet at søge rundt omkring på nettet, men kan ikke finde ud af hvorfor kunstretningen opstod.Nogen der kan hjælpe ? -
Essay, citater?
ForumindlægHej..Nu er jeg så heldig at jeg har fået lov til at skrive en lille dansk stil. og nu har jeg valgt at skrive et essay, men så kom jeg helt i tvivl. Skal man sætte citater ind der eller er det ikke nødvendigt? -
Samf. på spansk?
ForumindlægHej alle. Hvordan siger man 'Samfundsfag' på spansk? På forhånd tak. Amigo -
Opslag
ForumindlægHejEr der et sted på nettet hvor man kan slå biologiske udtryk op, fx. leverparenkymet og knoglemarvsaplasi mm.på forhånd tak.. -
Eng -> Dan Én sætning
ForumindlægNogen der ved hvad dette betyder:European Muslims should be only Muslims instead of forever remaining North American.Mit bud:Europæiske muslimer skulle kun være muslimer i stedet for at ....kan ikke få "remaining" til at passe ind???Nogen der kan hjælpe ??? -
Hagekors
ForumindlægHalløj.Er der nogen der ved en masse om hagekors?Har om anden verdenskrig i skolen, og skal drage parraleller til idag. Så vil hører om de bliver brugt idag og til hvad? -
jeg kom til at trykke på noget
ForumindlægHejsajeg er kommet til at trykke på en knap, så nogen sider på internettet, er med mega stor skrift.Er der nogen der kan hjælpe mig?på forhånd tak. -
S: mundtlig tysk!
ForumindlægHalløjsa!Jeg skal op i mundtlig tysk her den 29. maj! (ØV)Er der nogle der har nogle gode "blærerøvssætninger", eller bare gode sætninger man kan fyrre af til eksamen? Jeg har brug for en masse gode råd ! Hjææælp… Ps. Det folkeskole -
Skepticisme
ForumindlægHvad er skepticisme?Mvh Kim -
TI Interactive
Forumindlæger der nogen, der ved, hvor man kan download programmet???? -
Palæstina/Israel
Forumindlæghvad vil det sige hvis et land ligger op til at danne en bi-national stat.det drejer sig om britterne som ønskede det med hensyn til staten Palæstina/Israel..og hvad vil det her sige : at det britiske mandatmagt ønskede endvidere at gøre jødisk immigration betinget af ikke alene af områdets økono... -
hulrum når vand koges..?
ForumindlægHej jeg skal til at skrive om kavition. for et par måneder sider forklarede min lærer det på tavlen, så det jeg kan huske er ikke helt vildt med. jeg støder også ind i en anden problem deet er at jeg har læst om det på nettet, men det er ikke i overens med det jeg kan huske.. evt. fordi ... -
noter
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med noter til Theokrits Bruddet med Kyniska eller Adonisfesten?? Jeg står og virkelig mangler nogle!Jeg er meget interesseret i dette og har også rigtig gode noter til meget andet jeg kan sende ud.Min mail er: [email protected] -
Eksame, Haster.
ForumindlægJeg har trukket '' sværtkærlighed'' nogen der kender en god tekst jeg kan bruge ? er selv helt blank. -
Hvilken dato?
ForumindlægHvilken dato bliver 3.g'ernes skriftlige eksamens karakterer oplyst? -
Rumskib.
ForumindlægHej der. Er der nogle som har forstand på rumskibe? Hvordan de fungere osv? -
Analysemodeller..
ForumindlægHej!Jeg skal op til danskeksamen (FSA) på mandag og jeg mangler nogle gode og ikke forvirrende analysemodeller på bl.a: folkeviser, lyrik og reklamer..Hvis der er nogen der har noget liggende må i rigtig gerne skrive!!
