Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 19261 til 19280 af 135334
  • Dansk eksamen- En æggesnaps.

    Forumindlæg
    dansk eksamen en æggesnaps 26. April 2016 Niveau: 9. klasse hej folkens, jeg skal op i dansk eksamen her snart også ville jeg spørge om at hvad er budskabet i novellen og disposition der hedder en æggesnaps af tove ditlevsen. og tak :)
  • So-eksamen, hvordan skal powerpointet være?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal her på onsdag op i min sidste eksamen, SO. Jeg skal så få lavet et powerpoint hvor jeg skal forklare om min prøvemappe, men jeg forstår simpelhent slet ikke hvordan det skal laves eller jeg skal sige til eksamen, er der nogen som kan hjælpe?
  • Lyrik mundtlig eksamme

    Forumindlæg
    HJÆLP til mundtlig eksammen jeg har trykket lyrik til min mundtlige eksamme. jeg skal vælge noget lyrik, som jeg perspektivere til enten "ukendte soldater" eller "barndommensgade" NOGLE IDEER TIL NOGET LYRIK?
  • Eksamen - søger tidligere opgaver

    Forumindlæg
    Hey. Som bekendt er der samf eksamen i morgen. Søger en god opgave, hvor alle punkter er inddraget, med hensyn til teorier, argumentation osv. PS. noget der kan anbefales at læse til inden eksamen? På forhånd tak og held og lykke til alle derude
  • DESIGN C EKSAMEN 2011

    Forumindlæg
    Hej alle jeg skal her snart til eksamen i design på c niveau. Prøven er baseret på portfoliemappen. Men jeg ved ikke rigtig hvad sådan en prøve går ud på?! Er der nogle af jer, der har været oppe i sådan en eksamen, som kunne fortælle mig hvordan det foregår :) Tak på Forhånd.
  • tilbydes hjælp til bio eksamen

    Forumindlæg
    mangler du hjælp til bio-eksamen? Jeg er uddannet biolog med speciale i formidling. Jeg har undervist i flere år efterhånden og hjulpet mange med at klare sig gennem eksamen. Jeg bor på fyn. Skriv til mig hvis du er interesseret i en privatlærer. mvh signe
  • spansk mundlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op til spansk mundlig eksamen. Det var den eksamen jeg virkelig håbede jeg IKKE trak. Nogen der har været op før og kan fortælle mig hvor meget de faktisk forventer man skal kunne? hvordan er spørgsmålene? nogen der har fif til forberedelsen? Tak på forhånd
  • Bevis for differentialkvotient (ax+b)'=a

    Forumindlæg
    Godaften.Jeg er i færd med at øve mine beviser for differentialkvotienter.Dertil så jeg at mine lærer har tilføjet at inden beviset for ovenstående udføres, bør vi forklare hvorfor resultatet ikke er overraskende.Har det noget at gøre med at differentialkvotienten i et punkt, netop angiver tangen...
  • Samme lærer i mat B og mat A?

    Forumindlæg
    Hej\nMin studieretning indeholder bl.a. matB, som jeg har tænkt mig at opgradere til matA. Eneste problem er at vores nuværende mat-lærer ikke er så god. \nSå skal jeg også have den samme lærer, hvis jeg vælger matA? Er der nogen der ved noget om det?
  • Regression via maple? Bestemme tallene a og b.

    Forumindlæg
    Regression via maple? Opgaven er vedhæftet.
  • Nogen der har lyst til at rette noget engelsk?

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg ville høre om nogen der havde lyst til at rette min essay for grammatiske fejl. Det vil betyde enorm meget Sid mit svar i dette forum Hilsen Marie
  • dumpet eller ej?

    Forumindlæg
    Hvis jeg har fået 7 i skriftlig matematik A niveau og jeg får 00 til skriftlig eksamen? har jeg så dumpet mat A eller ?
  • Optimal mad og væske før en eksamen?

    Forumindlæg
    Ja, kom med et bud, som sætter ydeevnen i top. Gerne både morgenmad og aftensmad til dagen før!!
  • Historie eksamen STX - Hurtigt spørgsmål!

    Forumindlæg
    Skal man inddrage ALLE de opgivne tekster og billeder? Det er der nogen, der siger, og jeg synes, det virker som meget at skulle nå på 10 minutter! :s
  • Eksponentiel vækst / funktion bestemmelse af a og b

    Forumindlæg
    Hej, jeg har bare et spørgsmål omkring bestemmelsen af a og b i en eksponentiel funktion. Har jeg ikke ret i, at hvis man får udleveret en tabel med flere x og y koordinater, kan man ikke bare tage udgangspunkt i to sæt. Altså at man er nødt til at regner med hele tabellen og derfor udregne det p...
  • Puffersystemer, hjælp! (opg. 58, s.97 Basiskemi B)

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har brug for hjælp/løsningsforslag med følgende opgave, og det haster: Man har 500ml pufferopløsning, der indeholder NH3 i stofmængdekoncentrationen 0,100 M og NH4Cl i stofmængdekoncentrationen 0,200 M. a) Beregn pufferopløsningens pH-værdi b) Der tilsættes 20mL 0,100 M HCl. Beregn pH-æ...
  • grafer, A og B, f og f'?whaaat ?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er 'stuck' med en opgave som burde være så simpel som en opgave kan være. Men kan bare ikke argumentere eller se for den sags skyld hvad der er hvad. Så hvis i ville fortælle mig hvordan man kan finde ud af hvad der er hvad ville jeg være taknemmelig.
  • 9. Klasse Fysik Kemi Eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen derude, som kende nogle gode forsøg at bruge på 9. klasses fysik niveau, til eksamen? Jeg skal bruge to forsøg til hver: - Syrer og Baser - Salte og Ioner - Radioaktivitet - Magnetisme og Elektromagnetisme - Olie og Frobrænding Tak på forhånd :)
  • AT- engelsk. hvordan tager jeg sproget med, når jeg skal skrive på dansk?

    Forumindlæg
    hej jeg er i gang med at skrive AT, har engelsk- psykologi som valgte fag, men ville lige høre hvordan får jeg sproget engelsk med ind i min synopsis når jeg nu skal skrive på dansk?
  • Engelsk outline om alkohol afhængighed - forslag

    Forumindlæg
    Hej - jeg er ikke den bedste til Engelsk, og skal lave en outline om alkohol afhængighed. Men jeg er gået lidt kold og kan ikke komme længere, så vil høre om i har nogle forslag til hvad jeg kan komme ind på under emnet? På forhånd tak :-)